۹۸/۱۰/۰۴ چاپ ایمیل و پی دی اف

جابجایی مرزهای دروغ‌گویی در سایت معاون دفتر رئیس جمهور! / بیش از 50 خبر در 100 روز علیه علیرضا پناهیان در ۱ سایت!

به گزارش بیان معنوی؛ سایت خبرآنلاین که متعلق به «معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» است، در یک دروغ‌پردازی آشکار، هشدارهای مکرر امام(ره) علیه خطر لیبرال‌ها را رسماً انکار کرد و پس از گذشت دو هفته حاضر نشد لااقل برای حفظ آبروی خود نزد مخاطبانش، از این دروغ آشکار عذرخواهی یا آن را حذف کند. خبرآنلاین 20 آذرماه در مطلبی با تیتر: «انتساب مطلب خلاف واقع به امام خمینی توسط حجت الاسلام پناهیان» نوشت:

«در سخنان پناهیان تصریح شده که "حضرت امام ۱۱ بار از کلمه لیبرال‌ها استفاده کرده‌اند و این 11 مورد در صحیفه امام موجود است."  این در حالی است که مرحوم امام تنها یک بار کلمه لیبرال را به کار برده‌اند.» (خبرانلاین؛ 1330244)

این اتهام در حالی توسط خبرآنلاین منتشر می‌شود که این 11 مورد با یک جستجوی ابتدایی در صحیفۀ امام ظرف چند دقیقه به سادگی پیدا می‌شود. جالب توجه اینکه اکثر این 11 مورد در مهم‌ترین و مشهورترین پیام‌های امام به ملت ایران بوده است. از این 11 مورد، یک مورد مربوط به قبل از انقلاب و تمامی 10 مورد دیگر مربوط به هشدارهای شدیداللحن امام علیه خطر لیبرال‌ها در 10 ماه پایانی عمر شریفشان است. در تمامی این 10 مورد، حضرت امام برای نشان دادن میزان و نوع خطر لیبرال‌ها، در کنار واژۀ «لیبرال‌ها» از واژۀ «منافقین» استفاده کرده‌اند و خودشان منافقین را تروریست‌هایی مثل سازمان منافقین خلق مسعود رجوی معرفی کردند که «سرهای مردان را در مقابل زنان و فرزندانشان در سر سفره افطار گوش تا گوش بریدند».

امام می‌خواستند مردم ماهیت لیبرال‌ها را بشناسند و بدانند که لیبرال‌ها و داعشی‌ها درواقع همکار و حامی یکدیگرند.  دیروز لیبرال‌ها و نهضت آزادی از گروه تروریستی سازمان منافقین و مسعود رجوی حمایت می‌کردند و مهندس بازرگان آنها را «فرزندان مجاهد و عزیزم» خطاب می‌کرد و تروریست‍‍‌ها نیز دیروز و امروز برای به قدرت رسیدن لیبرال‌ها تلاش می‌کردند، و امروز نیز آمریکا، در منطقه از داعشی‌ها، و در داخل از لیبرال‌ها حمایت می‌کند، و لیبرال‌ها هم با شعارهای امثال «نه غزه نه لبنان..» و «چراغی که به خانه رواست..» از مبارزه ایران علیه داعشی‌ها و تروریست‌ها انتقاد می‌کنند. اخیراً هم در داخل همین چهره‌های لیبرال‌مسلک، همصدا با حامیان اسرائیلی و آمریکایی‌شان و هم‌صدا با مریم رجوی سرکردۀ تروریست‌ها، با ژست طرفداری از مردم و خلق ایران، اعتراض می‌کنند که چرا با برهم‌زنندگان امنیت مردم برخورد می‌شود؟

امام در یکی از همین موارد یازده‌گانه، در پیامی که دو ماه قبل از رحلت خود صادر کردند، صریحاً اقدامات دشمنان علیه انقلاب را «سه مرحله» عنوان می‌کنند. مرحلۀ اول و دوم را مبارزۀ نظامی و فرهنگی می‌فرمایند؛ و آخرین مرحله را، در صورت عدم موفقیت در مراحل قبلی، "نفوذ دادن لیبرال‌ها در «خانه‌های علماء، مسئولین و سیاسیون» و «مراکز ادارات و نهادهای دولتی»" اعلام می‌کنند.

اکنون سؤالات مهمی مطرح می‌شود:

  • چرا سایت متعلق به معاون دفتر رئیس جمهور از یادآوری آخرین هشدارهای امام علیه خطر لیبرال‌ها، اینقدر برآشفته شده است؟!
  • مطلع شدن مردم از آخرین هشدارهای امام، منافع چه گروهی را به خطر انداخته، که حاضرند رسماً وجود این سخنان را در صحیفه امام انکار کنند و با این دروغ‌ها و اتهام‌های سخیف، حیثیت خود در نزد مخاطبانشان را از دست بدهند؟!
  • کسانی که شعار می‌دادند دانستن حق مردم است، چرا معتقدند باید سخنان امام را انکار و از مردم مخفی کرد؟

گزارش و متن کامل 11 بار تکرار واژۀ لیبرال در صحیفه امام در لینک panahian.ir/post/2016 آمده است. این گزارش یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌ها و هشدارهای حضرت امام در اواخر عمر شریفشان را به خوبی نشان می‌دهد.

 

گفتنی است این اتهام و دروغ آشکار خبرآنلاین علیه علیرضا پناهیان، 54 امین مطلبی است که این سایت متعلق به «معاون دفتر رئیس‌جمهور» پس از اعتراض پناهیان به «مخالفت مجلس با طرح شفافیت آراء» و اقبال گستردۀ مردمی به این اعتراض، علیه علیرضا پناهیان در این 100 روز اخیر منتشر کرده است.

 

http://bayanbox.ir/view/6160385717765657946/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-2.jpg

 

http://bayanbox.ir/view/1527929608461264493/Capture-9.jpg

نظرات

حقیقتا  یکی نیست به این دولت لیبرالیون بگه داداچ اگه استاد پناهیان اشتباه گفته (که نگفتن البته) و یک بار امام گفتن باز هم شما پرورنده ی جنایتاتون بسته نمیشه حضرت امام حرفی را بیهوده نمیزنند حتی اگر یک بار هم بگویند ان هم در منشور روحانیت که سال ها تلاش داشتید که مخفی بماند که حضرت امام در ماه های اخر عمرشان ان را نوشته اند ، برای ما کافی بود . 

بعدم این میزان تلاش شما برای کوبیدن استاد برای چی صورت میگیره ماموریتتون شده کوبیدن انقلابیون همین که صریحا حضرت اقا رو تو سایتتون نمیکوبونید جای شکرش باقیه . خیلی زرنگید یک کار مفید فقط و فقط یک کار نسبتا مفید ما از دولت لیبرالیون میدیدیم خوشحال بودیم . 

تعجبم از بعضی از دوستان تو سایته که مغلطه ی دشمن چه تاثیری روشون گزاشته حقیقتا این همه سال زحمت های استاد پناهیان رو یک روزه ندیده گرفتن و اخرش هم وظایف انجام نداده ی همین لیبرال ها رو که سال ها حضرت امام و حضرت اقا و امثال استاد برای ما روشن گری میکردن و ما میگفتیم تند رو ها و عقب مونده ها حالا که نتیجه ی پیشگویی صحیح انها مشخص شده میندازن گردن همین عزیزان قرش را به جای اینکه به خودشان بزنند که عمل نکردند به گفته های ایشان باز هم به همین حضرت امام و حضرت اقا و امثال انقلابیونی مثل  استاد پناهیان میزنند که شما ها انقلاب کردید این طوری شد زمان شاه بهتر بود...

با حفظ احترام  واقعا باعث شرمندگی هست این میزان نفهم بودن بعضی انسان ها که چشمشان به دهن دشمنیست که این همه مشکلات را از انها دیده اند ... 

جالب است سال هاست که طلاب عزیز  و انقلابیون از مشکلات اقتصادی رنج میبرن اما میفهمن مقداری درک فهم در انها خدا قرار داده که ببینند این مشکلات اقتصادی دقیقا برمیگرده به همین لیبرالیون نه انقلاب و نظام حالا که ملت همه در مشکلاتی که خودشان درست کردن فرو رفتن به امثال ایشون میگویند نفسش از جای گرم بلند میشه و مشکل اقتصادی ندیده 

یعنی حقیقتا خلایق هر چه لایق . مترسکهایی که امروز در دولت لیبرال درک فهم این ملت رو به سخره گرفتن لایق همین مردمی هستن که فراموش کردند خون شهدا چه رفاهی برای انها پدید اورد و چه امنیت و عزتی و بعد گفتن انقلاب چه فایده ای داشت ..

یعنی واقعا انسان متعجب میشه ....

 من به ملت عزیز پیشنهاد میکنم کمی از این اتشی که دشمن به پا کرده فاصله بگیرید و دقیق تر نگاه کنید .

که نباشیم از امثال صمُُ بکمُُ عمیُُ فهم لا یعمهون 

خدا هممون رو از فتنه های اخر الزمان نجات بده

 

۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۱۰ سمیه سادات میرزاپور

سلام.باید مدعیان روشنفکری غرب گدا از خودشون خجالت بکشن که استادی که اینقدر مودبانه نقد میکنه رو اینطور مورد هجمه قرار بدن.البته من خوشحالم که صحبتهای ایشون به جایی که باید برمیخورد برخورده وبه هدف اصابت کرده.در آخرالزمان باید منافقین رسوا بشن واین هم به دست اولیای صالح خداانجام میشه.از این کور دل ها انتظاری جز این نمیرفت.

شخصیتی مثل جناب پناهیان را میخوان تخریب کنن چه دروغ ها که توی فضای مجازی راه می اندازن..از کاریزماش میترسن بی دین ها

۰۹ دی ۹۸ ، ۰۷:۰۲ مهدی زارع

سلام علیکم خداقوت به تیم بیان معنوی، در پناه حق باشید. اینها چهره واقعی شان را هر روز نشان میدهند باید منافق چهره واقعی خودش را بخاطر کم عقلی نشان دهد. معلوم است که بخاطر کم عقلی خودشان طرز فکرشان را به مردم نشان می‌دهند خدا رسوا می‌کند در این دنیا و ان دنیا

قبلا لیبرال بودن خود را انکار می کردند ولی الان به صورت واضح اعلام می کنند که لیبرال مسلک هستند

میگن آب رو اونجایى بریز که میسوزه 

 

سلام بر استاد بزرگوار

لیبرالها همواره با دروغ و هوچی گری حکومت کرده اند 

ولی الآن دیگر دستشان رو شده است و

خورشید حقیقت چهره قلابی آنها را آشکار کرده است

و جایی در دل مردم ندارند

سلام و عرض ادب، همیشه اولیای خدا مورد حسادت منافقین قرار می گیرند. خدا استاد پناهیان رو برای مردم حفظ کنه انشاالله 

سلام 

 

خدا لعنتشون کنه 

 

معلوم میشه استاد خیلی روشنگری کردند در موردشون و گرفته که اینهمه هجمه های واهی علیهش به را میندازند.درود بر ایشان

۰۴ دی ۹۸ ، ۲۳:۴۰ علیرضا کوچک پور

سلام. من به صحت و دقت و بلاغت کلام استاد اطمینان داشتم و دارم.

درمورد لیبرالیسم در گذشته با خودم فکر می کردم که خب یک نواقصی دارد ولی حتما محاسن هم دارد. اما اکنون هرچه سعی میکنم تک حسنی در فعالیت های ایشان (لیبرالیون) کشف کنم/ بسازم/ پیداکنم، نمی توانم.

رسوایی این تفکر فاسد (تفکرلیبرالی) آنقدر تکرار شده که اصلا آنچه که در تعالیم دینی بعنوان رذائل اخلاقی معرفی شده است، از ویژگی های بارز و محرز اهالی این تفکر به حساب می آیند. یعنی نسخه کاملی هستند از آنچه که یک مسلمان نباید باشد. اجتماعی کامل اند از نابایسته‌ها.

۰۴ دی ۹۸ ، ۲۲:۲۴ جعفر کاظم زاده

جانم به مولانا که جواب همه این حرف ها علیه استاد را داده:

 

کی شود از پوز سگ دریا نجس ........ کی شود خورشید از پف منطبس

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...