۰۰/۰۴/۲۹ چاپ ایمیل و پی دی اف

پویش همدلی به سبک قربانی ویژه عید قربان 1400 + گزارش

حضرت محمد(ص): عید قربان قرار داده شده است تا (با ذبح قربانی) مستمندان شما از گوشت قربانی سیر شوند. پس آنان را با گوشت اطعام کنید.
ثواب الاعمال، ص۵۹

با توجه به ثواب و برکات ذکر شده در روایات درباره فضیلت قربانی در روز عید قربان‌ و همچنین‌ درخواست‌های شما عزیزان؛ ان‌شالله با مبالغی که از تاریخ ۲۷تیر تا پایان ۲۹تیر به درگاه آنلاین "همدلی به سبک قربانی" واریز شود؛ گوسفند خریداری و در روز عید قربان، قربانی خواهد شد و مشارکت کنندگان در این طرح از ثواب و برکات قربانی در عید قربان بهره مند خواهند شد.

همچنین با توجه به استحباب مؤکد انجام قربانی در عید قربان و توصیه‌های اهل بیت(ع) به این کار،  پیشنهاد ما به شما این است که خودتان این کار را انجام بدهید و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع کنید؛ زیرا ثواب، فایده و برکتش بیشتر است. اما اگر امکانش را ندارید، ما می‌توانیم با دریافت کمک‌های شما، قربانی‌ها را در روز عید قربان انجام دهیم و گوشت آن را به کمک شبکه معتمدین به دست نیازمندان واقعی برسانیم.


گزارش پویش همدلی به سبک قربانی

الحمدلله با لطف خدای متعال و همراهی شما عزیزان امروز تعداد ۱۱۰ قربانی انجام شد و گوشت آن بین نیازمندان بیش از ۱۰۰شهر و روستا توزیع شد.

همه کسانی که از ۲۷تیر تا ظهر امروز به درگاه "همدلی به سبک قربانی" مبلغی واریز کرده بودند، در ثواب قربانی عید قربان شریک هستند و ان‌شالله از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...