۰۰/۰۵/۱۰ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | استاندار پیشنهادی پناهیان برای خوزستان

 

شناسنامه

 

متن:

 یکی از شهدا را به شما معرفی کنم. او به تنهایی! دفاع مقدس را نجات داد از بن‌بست.

قسمت اول دفاع مقدس بعثی‌ها یورش آوردند. خرمشهر را گرفتند و بسیاری از سرزمین‌ها را. خب، رزمندگان دفاع مقدس از سراسر کشور آمدند و این مناطق را نجات دادند. طی عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس، جهان آمد به کمک صدام. بعد از عملیات بیت‌المقدس، بیشترین شهید و اسیر را دادیم. فرماندهی سپاه فرمانده‌ها را جمع کرد؛ چه‌جوری دیگر عملیات کنیم؟ راه نداریم! یک جوان عرب خوزستان، یک جوان عرب از حمیدیه و سوسنگرد، بلند شد گفت راه داریم! هور هنوز در اختیار ما است و دشمنان ما نمی‌توانند در این منطقه عملیات بکنند. فرماندۀ سپاه او را کنار می‌کشد، می‌گوید هور خب ما هم نمی‌توانیم عملیات بکنیم! می‌گوید من و نیروهای خودم در هور راه را برای شما باز می‌کنیم.

 جنگ از بن‌بست رها می‌شود. علی هاشمی بود که جنگ را نجات داد! نیروهای او همۀ فرماندهان لشکرها را توجیه کردند تا عملیات بدر و مجنون و راهگشایی از بن‌بست دفاع مقدس رخ داد. او مجنون را به باکری و همت آموزش داد. او به سلیمانی و لشکر کرمان او راه جنگیدن در هور را نشان داد.

 این شهید علی هاشمی کنار سوسنگرد دارد رد می‌شود، می‌بیند برادران ارتشی یک کامیون آوردند، اهالی یک روستا در اطراف سوسنگرد دارند آب خوردن می‌گیرند، در زمان جنگ. می‌آید جلو می‌پرسد چرا اینها آب ندارند؟ می‌گویند لوله‌کشی آب نشده، گرمای تابستان هست کم‌آبی مفرط دچار شدند. مأموریت نظامی خودش را رها می‌کند دور می‌زند برمی‌گردد توی شهر تمام مدیران را جمع می‌کند و بهشان دستور می‌دهد. هر چی می‌خواهند مقاومت کنند اعتبار نیست این‌چنین است آن‌چنان است شرایط جنگی است؛ می‌گوید باید به این روستا آب برسانید! با هر زحمتی هست آب را با روستا می‌رسانند.

 دوباره می‌رود جنگ برمی‌گردد. در بوستان یک عده‌ای از رزمنده‌ها خانه‌هایشان خراب شده در جنگ. خانواده‌هایشان در حالیکه بچه‌ها خودشان رفتند جبهه چادر زدند، از این تیرهای برق برق گرفتند برای چادرها. یک مسئولی که نوشته شده خاطراتش بروید بخوانید، من با جزئیات نمی‌گویم؛ یک مسئولی می‌آید این خانواده‌ها را محکوم می‌کند و مجرم می‌گوید بیایند بگیرند ببرندشان زندان چرا برق مثلاً غیرقانونی گرفتند؟

 یک‌سال است اعتبار سنگین برای آب خوزستان تصویب شده، در پیچ و خم بروکراسی لعنتی گیر کرده و اجرا نشده تا اخیر! مدیر هر استانی خراب عمل بکند خب باید مجازاتش بکنند، اما اگر مدیران استان خوزستان خلاف عمل بکنند سه برابر باید مجازات بشود. یکی به دلیل اینکه این سرزمین، سرزمین مقدس برای ما ایرانی‌هاست. دویست هزار شهید برای این سرزمین دادید! یکی دیگر به این دلیل که چه‌جور یک مدیر بد می‌تواند در خوزستان این استعدادهای فوق‌العاده را کنترل بکند؟ این مدیران نالایقی که می‌آیند این جوان‌ها را کنترل می‌کند که اینها شکوفا نشوند کار نکنند آباد نکنند خوزستان را، والله خیلی شیطان‌صفت‌اند! یک عمر است ما با استعدادهای اهواز و خوزستان در ارتباطیم. در عرصۀ علم و حوزه می‌آیند بهترین علما را، در عرصۀ فوتبال می‌روی بهترین فوتبالیست‌ها را تقدیم می‌کنند. در عرصۀ صنعت می‌روی می‌بینی چه جوان‌های توانمندی. خوزستان نباید تاکنون این مشکلات برایش باقی می‌ماند!

 شما مردم خوزستان علی هاشمی را دارید. من امیدوارم این دولت جدید استانداری کمتر از شخصیت علی هاشمی به شما معرفی نکند. اگر استانداری به شما معرفی شد، با تصاویر علی هاشمی بروید به استقبالش و زندگینامۀ شهید علی هاشمی را به او هدیه بدهید، کتاب‌هایی که باید البته من‌بعد بیشتر منتشر بشود. من خواهش می‌کنم از آقای رئیسی هر استانداری را خواستند معرفی کنند اول این دو سه جلد کتابی که دربارۀ علی هاشمی نوشته شده که بسیار کم است باید در آینده بیشتر بشنویم، از علی هاشمی به آن استاندار بدهند، بگویند اینها را بخوان بعد قدم در این خاک بگذار.

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...