۰۱/۰۴/۱۵ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | نظرات جالب مخاطبان انگلیسی زبان از کشورهای مختلف دنیا در مورد کتاب «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» علیرضا پناهیان

شناسنامه:

  • تولید: بیان معنوی
  • زمان: 09:20
  • منبع: بیان معنوی

 

 

متن:

در پاییز سال99 ترجمه انگلیسی کتاب «چگونه یک نماز بخوانیم؟» منتشر و در دسترس  مخاطبان انگلیسی‌زبان قرار گرفت.

این ترجمه هم‌چون نسخه فارسی خود که با اقبال فوق العاده مخاطبان از تیتراژ 100 هزار عبور کرده بود، در فضای بین الملل هم مورد توجه مخاطبان انگلیسی‌زبان قرار گرفت و باز خوردهای مثبت فراوانی دریافت کرد.

در ادامه تعدادی از نظرات خوانندگان کتاب«How  to pray  A Good prayer» را مشاهده می‌کنید.

- خانم کارگیل لداک از هند: سلام علیکم. من کتاب را از کیندل را دانلود کردم و الان دارم می‌خوانم. ماشاءالله این کتاب سرشار از حکمت است. این کتاب به نوعی به من کمک کرد تا به رابطه واقعی بین خالق و مخلوقاتش (انسان) پی ببرم. خدا را شاکرم که از وجود این کتاب مطلع شدم و همیشه من صحبت‌های آقای پناهیان گوش می‌دهم و حالا با خواندن این کتاب احساس می‌کنم دارم به خود استاد علیرضا پناهیان گوش می‌دهم. خدا به شما به‌خاطر این کتاب شگفت‌انگیز و فوق العاده پاداش بدهد. مشتاقانه منتظر کتاب‌های بعدی هستم. التماس دعا. با تقدیم احترام و عشق از کارگیل لداک از هند.

- مخاطب آقا: این کتاب در صدر فهرست کتاب‌های مورد علاقه‌ من قرار دارد. من واقعاً این کتاب را دوست داشتم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. ان‌شاءالله تأثیر قابل توجهی در زندگی من و دیگرانی که این کتاب را می‌خوانند خواهد داشت. همچنین به مسئولان پیشنهاد می‌کنم که کتاب‌های بیشتری را به زبان‌های مختلف و در موضوعات مختلف از ایشان منتشر کنند متشکرم.

- من آن را خوانده‌ام. وقتی کارهای ساده‌ای را ایشان می‌گویند انجام دهید، واقعا در سبک زندگی‌تان تغییر ایجاد می‌شود. خداوند به شما اجر بدهد.

- Sadiq Damani از انگلیس: اینجا در غرب، ماطی چند سال گذشته خیلی سر درگم بوده‌ایم. به ما درباره خدایی که بزرگ و قدرتمند است آموزش داده شد. اما بیشتر از آن صفات، به سمت صفت عشق و رحمت او کشانده شده‌ایم. جامعه هم نقش پررنگی در این داشت که فقط به رحمت، عشق و مهربانی او نگاه کنیم که البته با این مخالفتی نداریم. اما رفتن به آن سمت به این معنی است که «بزرگی و عظمت خدا» را کنار گذاشته‌ایم. ما برای ایجاد تعادلی بین این دو بسیار دست و پا زده‌ایم اما قطعاً بیشتر صفت رحمت او را در نظر گرفته‌ایم و «بزرگی» او را رها کرده‌ایم. و نیازی نمی‌دیدیم که از راهنمایی‌ها و دستورات خدا برای رسیدن به کمال اطاعت کنیم. شیخ علیرضا پناهیان از یک روش فوق العاده برای توضیح این تعادل برای ما استفاده کرده است. و این از طریق کتاب‌ها، ویدئوها و متن‌‌های سخنرانی او به دست ما رسیده است. این‌ها بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. این تأثیر را به خصوص از کتاب «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» دیده‌ایم.

- استاد پناهیان خیلی ممنون بابت چاپ این کتاب. من در آمریکا زندگی می‌کنم و برای پسرم سفارش دادم. باید بگویم این کتاب عالی است. بعد از تمام کردن این کتاب، تفاوت در نماز خواندنش را دیدم.  این فوق العاده است. منتظر کتاب‌های بعدی هستیم. بسیار متشکرم.

- اولین نسخه از این کتاب را پارسال خریدم؛ و بعد لازم دانستم پنج نسخه دیگر بخرم تا به خانواده و دوستانم بدهم. زیرا خواندن آن ضروری است. خدا به آقای پناهیان برکت بدهد.

- من کتاب «چگونه یک نماز خوب را بخوانیم» را خوانده‌ام. احساس کردم این کتابی است که مرحله به مرحله خواندن یک نماز خوب را یاد می‌دهد تا به خدا نزدیک‌تر شویم. علاوه بر آن، این کتاب یک راهنما است که چگونه زندگی کردن در تمام طول زندگی را یاد می‌دهد. گویی در این کتاب مسیری زیبا برای رسیدن به مقصدی زیبا به تصویر کشیده شده است.

- انتظار من از نماز تغییر کرده الان فهمیدم نماز تلاشی است که تنها در صورتی نتایج معنوی خواهد داشت که من خودم را اول با نماز اول وقت خواندن تعالی ببخشم و به این سبک زندگی که راهنمای من در زندگی باشد توجه کنم. خوشحالم که با خواندن چند صفحه اول کتاب، این حقایق اساسی درباره نماز را یاد گرفتم.

- خیلی کتاب خوبی است. من الان دارم نمازم را به نحوی که در کتاب توصیه شده می‌خوانم. و الان در زندگی واقعی‌ام مؤدب‌تر شدم. مسائل زیادی هست که قبلاً درباره آن‌ها هیچ‌وقت عمیقاً فکر نکرده بودم، ولی این کتاب به من در مورد سردرگمی‌ام در مورد نماز بسیار کمک کرد. الحمدالله. بابت این کتاب بسیار متشکرم.

- از انگلیس: به نظرم بیانی که او در این کتاب دارد و مثال‌هایی که می‌زند بسیار کاربردی هستند و به من کمک کردند آن‌چه از نماز یاد می‌گیریم(مثل اطاعت خدا ومؤدب بودن) را در زندگی روزمره به‌‌کار ببندم. بعد از این‌که به این نکات (اطاعت و ادب) توجه کردم، توانستم این موارد را در نماز به‌کار بگیرم. و این نمازم را به نحو چشم‌گیری بهتر کرد.

- از آمریکا: تا الان فقط کمی از آن را خوانده‌ام اما باید بگویم تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. حاوی کلمات و تعالیم زیبایی درباره رابطه ما با خدا از طریق نماز و به‌دست آوردن شادی در این فرایند است. من این کتاب را به همه خوانندگان بسیار توصیه می‌کنم. یک کار عالی دیگر از شیخ پناهیان.

- از آمریکا: من این کتاب را برای افراد زیادی به‌عنوان هدیه فرستادم و همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. آقای پناهیان شیوۀ زیبا برای نوشتن و توصیف رابطه‌‌ای که باید با نماز داشته باشیم دارد. این کتاب راه من را تغییر داد و من برای همیشه از این‌که آن را پیدا کردم سپاسگزارم.

- از آمریکا: من عاشق این کتاب هستم. من را به دوست داشتن و قدردانی از نمازهایم برگرداند.

- از کانادا: کتاب «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» نوشته شیخ علیرضا، یکی از کاربردی‌ترین و مفیدترین کتاب‌هایی است که می‌توانید به‌عنوان یک مسلمانی که به دین خود عمل می‌کند بخوانید. این کتاب راه‌هایی را برای ایجاد ذهنیت و دیدگاه مناسب برای بهتر کردن نماز و در نهایت ارتباط با خداوند متعال معرفی کرده است. شیخ علیرضا از طریق داستان‌ها و تجربیات زندگی به شیوه بسیار منطقی و خوشایند راه‌ها و شیوه‌های عملی را به ما نشان می‌دهد. تا با ادب، احترام و درک نماز بخوانیم. این کتاب واقعاً به من انگیزه داد و به من کمک کرد تا تلاش و توجه بیشتری به نماز داشته باشم. که امیدوارم مورد قبول خداوند قرار گیرد. باید این کتاب را خواند.

- از ایتالیا: من همیشه این دانشمند بزرگ علیرضا پناهیان را تحسین کرده‌ام و این یک رؤیا بود که فهمیدم کتابی نوشته. خواندن این شاهکار را واقعاً به همه پیشنهاد می‌کنم. این کتاب ترکیبی از مفاهیم ساده در مورد نماز است که به راحتی برای مسلمان‌ها و افرادی مثل من که اسلام آوردند قابل درک است. امیدوارم در آینده کتاب‌های دیگری از این دست منتشر بشود. ادامه بدهید. اجرتان با خدا.

- از استرالیا: بعد از خواندن کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم نوشته شیخ علیرضا پناهیان، توانستم بهرۀ خیلی بیشتری از نمازم ببرم. این به‌خاطر شیوه‌ای است که نویسنده این موضوع را درکتاب تبیین می‌کند. او در ابتدا تصورات غلط درباره یک نماز خوب را برطرف می‌کند و بعد به شما می‌گوید چگونه یک نماز خوب بخوانید. خواندن یک نماز خوب با درک عظمت خدا شروع می‌شود. نماز برای فهمیدن عظمت خداست. او نماز را خیلی روان و واضح معرفی کرد و من این را خیلی دوست داشتم. این کمکم کرد قدر نماز را خیلی بیشتر بدانم. در روز اول(بعداز این‌که کتاب را خواندید) و روزهای بعد از آن متوجه می‌شوید که دارید به نماز خود بیشتر احترام می‌گذارید و دارید احترام بهتری با خدا بر قرار می‌کنید؛ چون الان این درک را دارید که یک نماز خوب چه نمازی باید باشد. این واقعا زیباست. و بعد ادب من در نماز بیشتر شد و در نتیجۀ آن، بعد از آن احساس کردم دارم نسبت به مردم و محیط اطرافم مؤدبانه‌تر رفتار می‌کنم.

****

آیدی صفحات انگلیسی ما در شبکه‌هایی اجتماعی:

PANAHIAN‌EN@

حمایت از استمرار فعالیت‌های ما:

PANAHIAN.IR/POST/110

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...