۰۱/۰۴/۲۱ چاپ ایمیل و پی دی اف

نظرات صوتی | نظر یک جوان ساکن آلمان دربارۀ مبحث «مؤثرترین مفهوم در حیات بشر»

سلام

من سال‌های زیادی است که دارم با فرهنگ غربی زندگی می‌کنم، با لایف استایلی که اینجا وجود دارد. از سنین نوجوانی تقریباً ایران را دیگه ندیدم، ولی یک دوستی داشتم در ایران که پسر مذهبی‌ای بود و هر از چندگاهی برای من پیغام‌های این آقایی که حرف می‌زند را می‌فرستاد.

من همیشه سؤال می‌کردم از خودم با اینکه تفریح می‌کنیم، تفریح‌های زیادی داریم، چرا هیچ‌وقت دل من شاد نیست؟!

یک سری از سخنرانی‌های این آقا را گوش کردم، بعد حسّ کردم که اصلاً دنیا را یک‌طور دیگه می‌بیند که اصلاً ما نمی‌دیدیم تا حالا.

خواستم بگویم که چقدر خوب است که همۀ دیگران هم اینها را بشنوند که دنیا را می‌شود یک‌جور دیگری دید که تا حالا ندیدیم.

شاید دلیل اینکه واقعاً من هیچوقت خوشحال نبودم به خاطر این بوده که اصلاً زنده نبودم که بخواهم خوشحال باشم! آدم مرده هم که نمی‌تواند خوشحال باشه!

این آقا خیلی خوب می‌بیند دنیا را خیلی خوب! مرسی که دوستم این سخنرانی‌های را برای من می‌فرستد، خیلی خوب است که دیگران هم اینها را بشوند.

می‌خواستم فقط یک ساپورتی باشد برای آن آقایی که سخنرانی‌ می‌کند چون فکر می‌کنم که می‌تواند واقعاً دید خیلی‌ها را عوض کنه نسبت به زندگی که یک‌جور دیگه هم می‌شود زندگی کرد و اینکه این لایف استایل، ما را خیلی خوشحال نکرده در طول سال‌های زیاد، با اینکه همه فکر می‌کنند این بهتراست، اینطوری زندگی کردند خیلی شیک‌تر است، ولی من فکر می‌کنم که آنجوری که این آقا زندگی را می‌بیند خیلی بهتر است! خیلی! ازش واقعاً تشکر کنید.

من 33 سالم است، تکنسین توربین‌های بادی هستم و در آلمان زندگی می‌کنم

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...