۰۱/۰۷/۱۶ چاپ ایمیل و پی دی اف
اجتماع مردمی بیعت با امام‌زمان(ع)؛ میدان امام‌حسین تهران- ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

اسرائیل طبق روایات «قبل از ظهور» و «توسط ایرانی‌ها» نابود می‌شود/ با نابودی اسرائیل خواهید دید در کشورهای منطقه چه امنیتی برقرار می‌شود/ چرا جشن امام‌زمان(ع)، جشن مرگ بر اسرائیل است؟

شناسنامه:

  • زمان: ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
  • مکان: تهران، میدان امام حسین(ع)
  • موضوع: آینده از آن ایرانی‌هاست
  • صوت: اینجا
علیرضا پناهیان در اجتماع مردمی تجدید بیعت با امام‌زمان(ع) که به مناسبت آغاز امامت ولی‌عصر(ع) با حضور پرشور جوانان و اقشار مختلف مردم در میدان امام‌حسین تهران برگزار شد، به سخنرانی پرداخت. در ادامه فرازهایی از این سخنرانی را می‌خوانید:  

بندگان قدرتمندی که صهیونیست‌ها را نابود می‌کنند، چه کسانی هستند؟

  یک خبر را از روایت‌های متعدد، بر اساس تفسیر و تأویل یکی از آیات قرآن برای شما عرض کنم. در یکی از آیات کریمۀ قرآن، در سورۀ اسراء می‌فرماید «فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولی‏ بَأْسٍ شَدیدٍ» (اسراء/5) خلاصۀ تفسیر آیه این است که برای صهیونیست‌ها وقتی وعدۀ ما به سر برسد، بندگانی از خودمان را مبعوث می‌کنیم... خداوند یک‌جوری می‌فرماید «بندگانی از ما» که خیلی این بندگان را خصوصی می‌کند.

می‌فرماید: بندگانی از خودمان را مبعوث می‌کنیم که «أُولی‏ بَأْسٍ شَدیدٍ» اینها انسان‌های بسیار قدرتمندی هستند «فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ» و می‌روند این صهیونیست‌ها را دانه دانه از خانه‌هایشان بیرون می‌کشند و انتقام می‌گیرند و نابود می‌کنند.

جشن امام‌زمان(ع)، جشن مرگ بر اسرائیل است

دوتا خبر دیگر هم دربارۀ این آیه قرآن برای شما عرض کنم. در روایات داریم که از امام صادق(ع) و امام باقر(ع) پرسیدند: این بندگان قدرتمند سختگیری که صهیونیست‌ها را از خانه‌هایشان بیرون می‌آورند و نابود می‌کنند، چه کسانی هستند؟ فرمودند: ایرانی‌ها هستند. (ثُمَّ قَالَ وَ هُوَ الْقَائِمُ وَ أَصْحَابُهُ أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ ؛ تفسیر عیاشی/ج2/ص281) (فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولًا فَقُلْنَا جُعِلْنَا فِدَاکَ مَنْ هَؤُلَاءِ فَقَالَ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ هُمْ وَ اللَّهِ أَهْلُ قُمَّ ؛ کتاب تاریخ قم، ص100)

بله؛ جشن امام‌زمان(ع)، جشن مرگ بر اسرائیل است. حالا برای ما سطل آشغال آتش می‌زنند!

طبق روایات، ایرانی‌ها قبل از ظهور، اسرائیل را نابود می‌کنند/ وقتی اسرائیل نابود شد، خواهید دید در تمام کشورهای منطقه چه امنیت و آرامشی برقرار می‌شود

اجازه بدهید، خبر بعدی را بگویم. این نابودکردن اسرائیلی‌ها در آخرالزمان، قبل از ظهور است یا بعد از ظهور؟ در روایت می‌فرماید: قبل از خروج قائم، ایرانی‌ها اسرائیل را نابود می‌کنند. (عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ قَوْمٌ یَبْعَثُهُمُ اللَّهُ قَبْلَ خُرُوجِ الْقَائِمِ ع فَلَا یَدَعُونَ وَتْراً لآِلِ مُحَمَّدٍ إِلَّا قَتَلُوهُ ؛ کافی/ج8/ص206)

ممکن است بگویند: شما دارید جشن امام‌زمان(ع) برگزار می‌کنید، به اسرائیل چه‌کار دارید؟ وقتی اسرائیل در این منطقه نابود بشود، شما خواهید دید که در تمام کشورهای منطقه، چه امنیتی برقرار بشود. در تمام جوامع اسلامی، چه آرامشی برقرار بشود.

ما از همین الان تقاضا می‌کنیم که همه، از خانه‌های اسرائیلی‌ها فاصله بگیرند، کسی به سمت آنها نرود، چون دیگر چیزی به نابودی آنها نمانده است.

یابن‌الحسن، ما پای قدم تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد

یابن الحسن، ما پای قدم تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد. نخست وزیر قبلی اسرائیل، می‌گوید: ایران این‌قدر پرقدرت شده است که دیگر شما نمی‌توانید با نیروی نظامی به جنگ او بروید، بلکه با اینترنت و فضای مجازی و ایجاد کردن بی‌بندو باری به نابودی ایران فکر کنید...بیچاره‌ها تمام انرژی خودشان را گذاشتند حتی کم‌حجاب‌های ما هم حاضر نشدند، دست از حجاب خودشان بردارند.

ایران کشوری است که به تاریخش افتخار می‌کند، و از آن مهم‌تر، به آینده‌اش افتخار می‌کند؛ طبق آنچه در روایات آمده است بعد از ظهور، فرمانداران جهان، ایرانی‌ها خواهند بود. ما امام‌زمانی هستیم و تمام ملت‌های آزادۀ جهان هم افتخار می‌کنند به این روایات و اینکه ایرانی‌ها سروران عالم باشند.

یمنی‌ها ایرانی‌ها را دوست دارند، عراقی‌ها، سوری‌ها، لبنانی‌ها و همه، به ایران افتخار می‌کنند، مراجع عظام تقلید، در نجف اشرف، ببینید چگونه از رهبر انقلاب تقدیر می‌کنند. البته ایرانی‌ها نمی‌خواهند سروری کنند به آن معنایی که طاغوتی‌ها می‌گویند، بلکه ایرانی‌ها جهان را آزاد و آباد خواهند کرد.

تنها ملت و مکتبی که می‌تواند ادعا کند «آینده برای ماست» ما ایرانی‌ها و پیروان امام‌زمان هستیم

طبیعی است که تمدن رو به اضمحلال غرب، در مقابل ما دست و پا بزند و مقاومت کند، طبیعی است که بخواهد لحظه‌های جان دادنِ خودش را به تأخیر بیندازد، آنها دیگر راهی جز نابود شدن در مقابل ما ندارند.

ای مردم، بیشتر امام زمان(ع) را یاد بکنید، دیگر تا این صبح مسرت‌بخش، چند قدم بیشتر باقی نمانده است. کسی غیر از ما آینده ندارد، بی‌بندو باری، هرزگی، لیبرال دموکراسی و تمام مکتب‌های سیاسی که در عالم، عرض اندام کرده‌اند، اینها هیچ کدام در آینده جایی نخواهند داشت.

به شما مژده بدهم، تنها ملت و تنها مکتبی که در عالم امروز فریاد می‌زند و می‌تواند ادعا کند که آینده برای ماست، ما ایرانی‌ها و پیروان امام زمان هستیم. هیچ روشنفکری، هیچ سیاستمداری، هیچ فرهنگی، هیچ فکری در عالم، حتی ادعای این را ندارد که آینده از آنِ ما است، ما ادعا داریم و این ادعا را محقق خواهیم کرد، همان‌طور که تا کنون محقق کرده‌ایم.

هرکسی برای امام زمان کار می‌کند، یعنی برای آینده دارد کار می‌کند. اما دربارۀ گذشته هم یک جمله عرض کنم، در همین روایات، پای این آیۀ قرآن که ایرانی‌ها، صهیونیست‌ها را قبل از ظهور از بین می‌برند، آمده است که ایرانی‌ها در انتقام خون حسین(ع)، صهیونیست‌ها را نابود خواهند کرد (وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً قَالَ قَتْلُ الْحُسَیْنِ ع- فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما فَإِذَا جَاءَ نَصْرُ دَمِ الْحُسَیْنِ ع بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ قَوْمٌ یَبْعَثُهُمُ اللَّهُ قَبْلَ خُرُوجِ الْقَائِمِ ع‏؛ کافی/ج8/ص206)

اگر دولت زمینه‌سازی کافی برای زائران اربعین انجام بدهد، به نفع او خواهد بود   

امسال پیش‌بینی می‌شد که ایرانی‌ها تا حدود هفت یا هشت میلیون، برای اربعین به کربلا بروند، صدها هزار نفر از مرزها بازگردانده شدند، بنده هنوز فرصت نکردم دقیق بررسی کنم که آیا می‌شد این زائران اربعین به کربلا بروند یا نه؟ اما با امام زمان(ع) عهد می‌بندیم که برای سال بعد، زائران اربعین را که از ایران می‌روند، از ده میلیون نفر کمتر نکنیم و اگر دولت زمینه‌سازی کافی انجام بدهد، به نفع او خواهد بود و اگر دولت کم بگذارد باید منتظر فتنه‌هایی باشد که او را آزار خواهند داد چون خدا از حسین(ع) نمی‌گذرد. حالا که راه باز شده است این مائیم و این حسین(ع)! حالا که حسین(ع) خیمه‌های خود را برافراشته کرده است این مائیم و این حسین(ع)! ما حسین را رها نخواهیم کرد تا نام حسین(ع) را جهانی کنیم.

 (الف2/ن2)

 

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...