۰۱/۰۷/۱۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | آینده از آن ایرانی‌‎هاست

شناسنامه:

طبق روایت، ایرانی‌ها قبل از ظهور اسرائیلی‌ها را نابود می‌کنند!/ یا ابن الحسن! ما پای قدم تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد!/ همه از خانه‌های اسرائیلی‌ها فاصله بگیرند...

 

 

متن:

در یکی از آیات قرآن، در سورۀ إسراء می‌فرماید وقتی این صهیونیست‌ها را وعدۀ ما به سر می‌رسد بندگانی را مبعوث می‌کنیم، بندگانی از ما؛ یک‌جوری خدا می‌فرماید اینها بندگانی از ما هستند، خیلی این بندگان را خصوصی می‌کند. می‌فرماید: بندگانی را از خودمان مبعوث می‌کنیم، اینها انسان‌های بسیار قدرتمندی هستند می‌روند دانه دانه این صهیونیست‌ها را از خانه‌هایشان بیرون می‌کشند و انتقام می‌گیرند و نابود می‌کنند.

مکرر در روایات از امام صادق، از امام باقر پرسیدند این بندگان قدرتمند سختگیری که صهیونیست‌ها را از خانه‌هایشان می‌آورند بیرون و نابودشان می‌کنند چه کسانی هستند؟ فرمودند ایرانی‌ها هستند!

 این نابود کردن اسرائیلی‌ها در آخرالزمان قبل از ظهور است یا بعد از ظهور؟ در روایت می‌فرماید قبل از خروج قائم، ایرانی‌ها اسرائیل را نابود می‌کنند! ممکن است بگویند شما جشن امام زمان دارید می‌گیرید، به اسرائیل چه‌کار دارید؟ خدا شاهد است وقتی اسرائیل در این منطقه نابود شود شما خواهید دید در تمام کشورها چه امنیتی برقرار بشود. در تمام جوامع اسلامی چه آرامشی برقرار بشود. ما از همین الآن تقاضا می‌کنیم از خانه‌های اسرائیلی‌ها فاصله بگیرند، همه فاصله بگیرند. کسی به سمت آنها نرود، آنها دیگر چیزی به نابودی‌شان باقی نمانده.

یابن الحسن! ما پای قدم تو، اسرائیل را نابود خواهیم کرد! نخست‌وزیر قبلی منحوس اسرائیل برمی‌گردد می‌گوید: ایران این‌قدر پرقدرت شده که دیگر شما نمی‌توانید با نیروی نظامی به جنگش بروید. با اینترنت و فضای مجازی و با بی‌بندوباری ایجاد کردن به نابودی ایران فکر کنید. بیچاره‌ها تمام انرژی‌شان را گذاشتند، حتی کم‌‌حجاب‌های ما هم حاضر نشدند دست از حجاب خودشان بردارند.

 یمنی‌ها ایرانی‌ها را دوست دارند، عراقی‌ها، سوری‌ها، لبنانی‌ها، و همه به ایران افتخار می‌کنند. مراجع عظام تقلید در نجف اشرف، ببینید چگونه از رهبری تقدیر می‌کند و ایرانی‌ها البته نمی‌خواهند سروری کنند و به معنایی که طاغوتی‌ها می‌گویند؛ ایرانی‌ها جهان را آزاد خواهند کرد، ایرانی‌ها جهان را آباد خواهند کرد.

طبیعی است که تمدن رو به اضمحلال غرب، در مقابل ما دست و پا بزند. طبیعی است مقاومت کند. طبیعی است که  لحظه‌های جان‌دادن خودش را دوست دارد به تأخیر بیندازد. آنها دیگر راهی جز نابود شدن در مقابل ما ندارند. مردم! بیشتر یاد امام زمان بکنید. دیگر تا این صبح مسرت‌بخش چند قدم بیشتر باقی نمانده است. کسی غیر از ما آینده ندارد. بی‌بندوباری، هرزگی، لیببرال-دموکراسی، تمام مکتب‌های سیاسی که در عالم عرض اندام کردند، اینها هیچ‌کدام در آینده جایی نخواهند داشت. تنها ملت و تنها مکتبی که در عالم، امروز فریاد می‌زند و می‌تواند ادعا کند آینده برای ماست، ما ایرانی‌ها و پیروان امام زمان هستیم!

هیچ‌کس، هیچ روشنفکری، هیچ سیاستمداری، هیچ فرهنگی، هیچ فکری در عالم حتی ادعای این را ندارد که آینده از آن ما است! ما ادعا داریم و این ادعا را محقق خواهیم کرد همان‌طور که تاکنون محقق کرده‌ایم.

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...