۹۲/۰۸/۳۰ چاپ ایمیل و پی دی اف
در گفت‌وگو با فارس:

دولت‌های غربی تحت قیمومیت یک جریان واحد صهیونیستی اداره می‌شوند

  • در گفتگو با: خبرگزاری فارس
  • در تاریخ: 1392/08/29
  • انعکاس در: فارس
  • پی دی اف: A5 | A4
  • اینفوگرافیک: پیشنهاد دهید

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در خصوص مذاکرات ایران و 1+5 اظهار داشت: در مذاکرات اخیر ایران در ژنو، مشخص شد مسأله اصلی برای آنها اسرائیل است؛ چون اسرائیل ارباب آنهاست. درواقع مسئله آنها ترحم به اسرائیل نیست بلکه سروری رژیم صهیونیستی بر آنها بیش از پیش ثابت شد.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح‌کرد: دولت‌های غربی به هیچ وجه دولت‌های مستقلی نیستند. بلکه آنها تحت قیمومیت یک جریان واحد صهیونیستی اداره می‌شوند و رای مردم هم در تغییر اوضاع هیچ اثری ندارد. البته سلطۀ صهیونیست‌ها هم مطلق نیست و نمیتواند باشد.

وی تأکید کرد: باید نخبگان مغرب زمین علیه این وضع قیام کنند و ملت‌های خود را از تحقیر شدن توسط اسرائیل جنایتکار نجات دهند. شاید ایران اسلامی با استقامت خودش بتواند به همه ملت‌ها چهرۀ واقعی جهان را نشان بدهد که چگونه یک مشت سرمایه داران زالوصفت بر همۀ جهان سایه افکنده‌اند و برای حفظ قدرت خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند و تمام نتایج دمکراسی را در همۀ کشورهای غربی به نفع خود مصادره می‌کنند.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه کشورهای غربی مانند آلمان و فرانسه را نمی‌توان کشورهایی سکولار و لائیک دانست، یادآور شد: همه این کشورها، آرمان‌های دینی صهیونیست‌ها را محقق می‌کنند و در خدمت آن هستند.

حجت‌الاسلام پناهیان ادامه داد: روزی خواهد رسید که مردم مسلمان منطقه با نابود کردن اسرائیل شر این پایگاه صهیونیستی را از سر مردم جهان کم خواهند کرد و کشورهای غربی هم تاحدی نجات پیدا خواهند کرد، مگر آنکه مافیای جهانی صهیونیسم بدون برخورداری از پایگاهی مانند اسرائیل بخواهند بر سلطۀ خود بر کشورهای غربی ادامه دهند اما این بهانۀ شوم دفاع از اسرائیل از آنها گرفته خواهد شد.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح‌کرد:‌ مذاکره یک فرصت برای کشورهای غربی است که معلوم نیست در آینده برای آنها مجدداً پیش بیاید. این ایران مقتدر است که به آنها فرصت بازنگری در سیاست‌های غلطشان را داده است و الا خودشان هم می‌دانند که ایران با تحریم به زانو در نمی‌آید، تمام تعلل آنها به‌خاطر حماقت و سرسپردگی سیاستمدارانشان و طمع آنها برای گرفتن امتیاز بیشتر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ آنها اگر مذاکرات را به شکست برسانند برای همیشه و نزد همۀ مردم جهان خود را رسوا کرده‌اند و ناخواسته منطق ایران اسلامی را بر افکار عمومی عالم حاکم خواهند کرد، همین منطق است که در نهایت استکبار را نابود خواهد کرد. اگر هم مذاکرات به نتیجه برسد باز نشان می‌دهد اقتدار ایران اسلامی پاسخ مثبت گرفته است؛ البته به شرطی که مذاکره کنندگان از خطوط قرمز عدول نکنند که انشاء‌الله نخواهند کرد.

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...