۹۴/۰۹/۲۴ چاپ ایمیل و پی دی اف
بخش چهارم سفرنامه اربعین 94 حجت الاسلام پناهیان

اربعین، تمرینی برای مرکزیت یک حکومت جهانی به مرکزیت عراق/ مردم عراق آیندۀ خود را در اربعین آباد می‌کنند

مردم عراق آیندۀ خود را در اربعین آباد می‌کنند. هر ملتی آینده‌اش مرهون فداکاری‌ها و عظمت‌هایی است که امروز می‌آفریند.

ملت عراق مقاومت در برابر تروریست‌ها و رهایی از استکبار را در اثر محبت به فرزندان پیامبر(ص) دارد. و این محبت را در اربعین دوصد چندان بروز داده است. پس آینده‌ای بسیار پر فروغ‌تر از گذشته خواهد داشت.

حُسن کار ملت عراق در اربعین حسینی این است که سیدالشهداء(ع) را جهانی کرده‌اند. جهان امروز تشنۀ معنویت ناب و حماسه‌های عقلانی و عاطفه‌های انسانی است. زیارت اربعین تمام این نیازهای بشر امروز را برآورده می‌کند، و سرچشمۀ حقیقت را به اهل عالم نشان می‌دهد.

عراق باید خود را برای میزبانی هوشمندان عالم و تمام انسان‌های آزادی‌خواه و باصفای جهان آماده کند؛ این تمرینی خواهد بود برای حکومت جهانی حضرت مهدی (ع) که مرکزش عراق خواهد بود.

اربعین در کنار میعادگاه بودن برای عموم آزادی‌خواهان جهان، محل همایش‌های تخصصی نخبگان عالم برای هم‌اندیشی در رفع مشکلات بشر خواهد بود.

نظرات

با سلام
پیش از اربعین مستندی از شبکه افق دیدم که به موضوع آزار بچه های عراقی توسط آمریکایی ها و تأثیر بد روانی آن می پرداخت و بعد می گفت این نسل، اداره کنندگان فردای این جامعه هستند و این وضع نگران کننده است.
من که در کل نا امید که داغون شدم!
در صورتی که در مستندی دیگر که خود شما در سایت گذاشته بودید خانمی هلندی بود که می گفت با اینکه در عراق جنگ است اما می دیدم آدم ها باز شادی را دارند و موجب تعجبشان می شد و بعد متوجه دین ناب اسلام شده بودند و دلیل اینکه این مردم هنوز روی پا هستند.
بعضی ها انگار فقط سیاهی ها مد نظرشان است! حداقل آن مستند ساز (مستند یاد شده اول) می توانست در آخر فیلم چنین نگاهی را هم از قلم نیندازد.

عاشق نگاه های زیبای استاد پناهیان هستم که ریشه در قرآن و سنت های خدا دارد و واقعی است و محقق می شود.

تو را خدا جلسات دهه آخر صفر در حسینیه آقای حق شناس را برایمان بگذارید!
با تشکر

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...