۹۴/۱۲/۰۳ چاپ ایمیل و پی دی اف
قدرت تشخیص نماینده -دانشگاه تهران-901207

کلیپ مستند |  پناهیان: الان برخی نمایندگان فاصلۀ بین منتظری و امام را هم تشخیص نمی‌دهند!/ پسر شهید مطهری می‌گوید: اگر پدر من بود... + فیلم

  • تولید: Mostazafin.tv
  • مدت زمان: 04:05 دقیقه
پناهیان: شما قدرت درک و تشخیص شهید دیالمه را نگاه کنید که کوچکترین فاصله‌ها با امام(ره) را حسّ می‌کرد، و بعد برخی از نمایندگان محترم مجلس را نگاه کنید که خدا به آنها بهره‌ای از تشخیص، نداده است... الان شما نمایندگانی را در مجلس می‌بینید که فاصلۀ بین آقای منتظری و امام(ره) را هم تشخیص نمی‌دهند!

متن کلیپ:

در انتخابات مجلس، به امثال شهید دیالمه رأی دهید که قدرت تشخیص داشت/ شهید دیالمه 30 سال پیش، خطر موسوی را تشخیص داده بود       

دربارۀ انتخابات مجلسی که در پیش داریم، یک کلمه عرض می‌کنم: به امثال شهید دیالمه-هر کسی که به او نزدیک‌تر است- رأی دهید. در فعالیت سیاسی خودتان برای انتخابات هم مثل شهید دیالمه عمل کنید. یکی از ویژگی‌های برجستۀ ایشان این بود که «آدم‌شناس» بود. همین شهید دیالمه بود که در آن زمان، سخنرانی کرد و گفت: «آقای موسوی در آینده، خطر بزرگی برای انقلاب خواهد بود» این قدرت تشخیص در شهید دیالمه، واقعاً عجیب است.

الان برخی از نمایندگان ما حتی فاصلۀ بین منتظری و امام(ره) را هم تشخیص نمی‌دهند!

الان شما نمایندگانی را در مجلس می‌بینید که فاصلۀ بین آقای منتظری و امام(ره) را هم تشخیص نمی‌دهند! و این خیلی عجیب است! هنگام مرگ منتظری، پسر شهید مطهری در یک متنی-که خودشان منتشر کرده‌اند و این یک خبر محرمانه نیست- نوشته بود: من چندی پیش، با آقای منتظری ملاقات کرده بودم. به ایشان گفتم که اگر پدر من الان بود، وضع شما به اینجا نمی‌رسید! چون آقای منتظری به ایشان گفته بود که وضع مرا می‌بینی؟ یعنی که مثلاً محصورم و محدودیت‌هایی دارم. (رحلت فقیه عالیقدر آیت الله حسینعلی منتظری ثلمه‌ای در اسلام وارد کرد که هیچ چیز جایگزین آن نیست...چند سال پیش در روزهای آخر حصر آیت الله منتظری با دریافت مجوز به دیدن ایشان رفتم . اولین جمله‌ای که به من گفت این بود: علی! دیدی با من چه کردند؟! دلم فرو ریخت. گفتم اگر شهید مطهری بود این‌طور نمی‌شد؛ تابناک/کد خبر: 78125)

پسر شهید مطهری می‌گوید: اگر پدر من بود، اجازه نمی‌داد! یعنی اگر شهید مطهری بود واقعاً اجازه نمی‌داد کسی که امام به او گفته «برای اینکه از قعر جهنم نجات پیدا کنی، توبه کن(صحیفۀ امام/21/321)» از صحنۀ سیاست کنار برود؟!

برخی از نمایندگان را ببینید که خدا به آنها بهره‌ای از تشخیص، نداده!

یعنی اگر شهید مطهری بود، امام را کنار می‌زد و منتظری را می‌گرفت؟! این قدرت تشخیص است؟! به یک کسی گفتند: این پنج‌تا گردویی که در دامن من هست، بگو چیست و چند تا هست؟ اگر درست بگویی، هر پنج‌تا گردو را به تو می‌دهم! او گفت: گِرد است؟ گفتند: بله. گفت: تخم مرغ نیست؟! گفتند: دارم به تو می‌گویم در دامن من پنج تا «گردو» هست! فقط تو بگو چیست و چند تا هست؟ باز گفت: آقا این تخم‌مرغ نیست؟!

شما قدرت درک و تشخیص شهید دیالمه را نگاه کنید که کوچکترین فاصله‌ها با امام(ره) را حسّ می‌کرد، و بعد برخی از نمایندگان محترم مجلس را نگاه کنید که خدا به آنها بهره‌ای از تشخیص، نداده است.

یک جرم بزرگ منتظری، شوراندن یک رییس جمهور علیه ولایت فقیه بود

آقای منتظری یک جرم بزرگ انجام داده بود. او به آقای خاتمی نامه نوشت-و بعد هم در یک سخنرانی گفت- که شما رییس جمهور شده‌ای و بیست میلیون رأی آورده‌ای، و باید به رهبری بگویی کنار بکشد! (جهان‌نیوز/خبر 171679) خُب این دعوت به شوراندن یک رییسجمهور علیه ولایت فقیه، طبق قانون چه جرمی دارد؟!

البته نظام، آن‌قدر با سعۀ صدر برخورد کرد؛ نه ایشان را به دادگاه برد، و نه چیزی. حتی برای او محافظ گذاشت که مردم نریزند او را تکه تکه کنند. این عبارت که «مردم او را تکه تکه نکنند» را هم بر اساس سخنان امام، دارم می‌گویم. امام فرموده بود: من آن نامه به منتظری را پس گرفتم، برای اینکه ترسیدم خون مردم به جوش بیاید و بریزند او را بکشند. (کتاب از جدایی تا رویارویی/ص65 - رجانیوز/خبر 12265)

پدر خودش را هم به طرفداری از جریان انحرافی منتظری، متهم می‌کند!

منتظری در ارتباط با حضرت امام(ره) چه کرد که امام فرمود: من به‌خاطر شما، آرزوی مرگ می‌کنم! (صحیفۀ امام/21/332 و رنجنامه:  فارس/13930928000064)

یک کسی30 سال قبل، انحراف یک کسی را تشخیص می‌دهد، اما یک کسی20 سال بعد هم انحراف یک کسی را تشخیص نمی‌دهد! جلّ ‌الخالق! این از عجایب دهر ماست! و پدر خودش را هم به طرفداری از جریان انحرافی منتظری، متهم می‌کند!

نظرات

چه فایده، این سخنرانی مربوط به سال 90 بود، علی مطهری اون سال رای آورد...
دوباره سال 94 بازتولیدش کردن، پخش شد، امسال تو تهران دوم شد!!!!
اگه همینطوری پیش بره برای سال 96 هم همین رو بازنشر کنین فکر کنم رئیس جمهوری تو شاخشه!!!
عالی بود . شاید مردم مشهد با دیدن این کلیپ به دیالمه اقتدا کردند و نتیجه رای آنها پشت پا زدن به جریان اصلاحات بود.
سلام کاری کنید بشود کلیپ ها را روی بلاگفا قابل بارگیری باشد

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...