۹۵/۰۳/۱۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | دین انسان را قوی می‌کند!

من و شما می‌دانید در چه بیماری‌ای به سر می‌بریم؟ آن بیماری احساس ضعف است، من نمی‌توانم. صبح بلند می‌شود حالا من امروز چی را نمی‌توانم؟ 

متن کلیپ:

من و شما می‌دانید در چه بیماری‌ای به سر می‌بریم؟ آن بیماری احساس ضعف است، من نمی‌توانم. صبح بلند می‌شود حالا من امروز چی را نمی‌توانم؟ خاک بر سرت بکنند! احساس قدرت بکن، احساس آدم‌های پیروز را داشته باش، چقدر می‌گویی من نمی‌توانم!

احساس ضعف نکن! احساس حقارت نکن! بعضی‌ها دچار بیماریِ احساس ضعف هستند! احساس قدرت بکن. تو رو خدا دسته‌های عزاداری را مظهر قدرت این جامعه قرار بدهید. یه‌جوری علم و کتل، نمی‌دانم چه‌جوری باید برنامه را اجرا کنی. بگویند یل‌ها آمدند! بطل‌ها آمدند! قهرمان‌ها آمدند! یک‌وقت در دستۀ عزاداری عرفان‌بازی در نیاوری گردن‌شکسته، حسین. گردنت را چرا کج می‌کنی؟ حسین سرش بالای نیزه رفت گردنش را کج نکرد. تو منتقم خون حسین هستی! دستۀ عزا از دور می‌آید رعبش باید در دل عالم بیفتد! من از همۀ قسمت‌های عزاداری واحدش را بیشتر می‌پسندم، سلیقۀ خودم است. زنده می‌شوم! کِیف می‌کنم! گریه‌هایم را هم آنجا می‌کنم! اصلاً می‌روم در هیئت خودمان می‌گویم آقا زودتر برو توی واحد!

این واحد دیدی می‌خوانند؟ محکم می‌خوانند! اشک می‌ریزد آدم در اوج اقتدار! این روحِ ما است! این نفس ما است! این روحیۀ ما است، این رویۀ ما است. این چیزی است که خدا می‌خواهد به ما بدهد.

امام زمان حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌ الفداء تشریف فرما بشوند به هر مؤمنی قدرت و قوت چهل مرد را می‌دهند! من شما را به پای رکاب مهدی فاطمه دعوت می‌کنم! چگونه امام زمان به هر مردی قوت چهل‌ مرد را می‌دهد مرد مؤمن پای رکاب خودش؟! با منطق لابد! و الّا با معجزه بخواهد همین‌ کارها را بکند که خب با معجزه دشمن را می‌کشت، با معجزه ظهور می‌کرد، با معجزه همه را معنوی می‌کرد، با معجزه همه چی را درست می‌کرد دیگر. منطق چیست؟! از بس می‌فهمند! از بس با شعور هستند! از بس ابلیس بر گُردۀ آنها ننشسته است!

بعضی‌ها به من می‌گویند تو چرا آن فیلم خارجی را مثلاً آنقدر ازش تقدیر می‌کنی؟ می‌گویم یک آدم قوی تویش نشان داده، خوشم می‌آید. تفریح ما با رستم دستان بوده. شهوت‌رانی نکنید جوان‌ها، نگاه‌تان را به حرام مشغول نکنید، به موسیقی مبتذل گوش خودتان را مشغول نکنید. امام فرمود موسیقی جوان را ضعیف می‌کند! می‌خواهد تو قوی باشی! قدرت داشته باشی!

دوست داشتم دربارۀ این اثر دین یک دهه با هم صحبت بکنیم، اثر گم‌شدۀ دین. دین انسان را لطیف می‌کند؟ آری. دین انسان را بصیر می‌کند؟ خب بله. دین انسان را اخلاقی می‌کند، مهربان می‌کند؟ بله، بله. ولی آی آدم دین بیش از همۀ اینها انسان را قوی می‌کند! دین انسان را قوی می‌کند!

نظرات

ببخشید صحبت های دیگه ای از حاج اقا دارین برای چند تا از بچه مذهبی هایی که موسیقی لایت گوش میدن میخوام ثابت کنم همونش هم منبع ضرره
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۲ سعید کریمی
این کلیپ از قسمت چهارم یا پنجم مبحث چگونه امتحان می شویم هست
سلام من فکر می کنم استفاده از موسیقی در کلیپها نیازی نیست شما می تونید از صداهایی مثل باران>رودخانه>پرندگان و...استفاده کنید.موسیقی مثل داروست واثراتی رو روی جسم وروان می ذاره .همونطور که دارو رو بی رویه مصرف نمی کنیم موسیقی رو هم نباید بدون علمش برای کسی تجویز کنیم.موسیقی های ملایم درسته حرام نیستند اما استفاده نشن بهتره.اگر ممکنه از خود استاد در این مورد سوال کنید وجواب رو به ما هم انتقال بدید.متشکرم.
سلام
ببخشید فیلم یا متن کامل سخنرانی رو از کجا میشه پیدا کرد؟
ممنون
التماس دعا
سلام جواب خیلی از سوالاتمو از سخنرانی های مختلف استاد گرفتم اما چیزی که گیجم کرده نمی تونم بین غضب ورحمت خدا جمع کنم.استاد گاهی ازخدا به عنوان مهربان تر از مادر یاد میکنند وگاهی به راحتی میگن خدا می بردت جهنم وچیزاهی که از یه مادر محاله سربزنه .من کسی رو جز خدا ندارم اما وقتی با او مناجات میکنم احساس نمی کنم که باهام لطیف و مهربانه چون نمیتونم بین غضب ورحمتش جمع کنم.
پاسخ:
با سلام و تشکر
غضب خدا مربوط به آدمهای خودخواه و متکبر است، که حاضرند برای منافع سطحی و دنبوی خود انسانهای مظلوم را زیر پا له کنند. نمونه اش کسانی هستند که در کربلا امام حسین(ع) را مظلومانه به شهادت رساندند. اساسا مگر میشود که خدا بندگان را دوست داشته باشد، بعد آنهایی که به دلیل خودخواهی و تکبر بندگان خوب خدا را به قتل میرسانند، به آنها غضب نکند؟ یا به شیطان که انسانها را گمراه میکند غضب نکند و شیطان و ابن ملجم را هم به بهشت ببرد؟ رحمت و غضب دو روی یک سکه است.
سلام. خواهشا راهنمایی بفرمایید که ایشون در چه تاریخ و دوره ای در مورد قدرت حرف زدن؟
مثل همیشه بی نظیر👏👏
سلام،

حضرت استاد میفرمایند امام فرموده اند موسیقی جوان را ضعیف می کند؛ جالبه موسیقی متن هم روانِ روانه در پس زمینه ی کلیپ های این پایگاه.
پاسخ:
با سلام و تشکر،
روش است که منظور موسیقی هایی است که انسان برای لذت بردن از موسیقی، به آن گوش می دهد. نه کلیپهایی که انسان به دلیل محتوای آن، به آن گوش میدهد.
بعید است کسی که اهل لذت بردن و گوش کردن موسیقی است، از کلیپهای سخنرانی به جای گوش دادن به موسیقی استفاده کند.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...