۹۷/۰۵/۲۷ چاپ ایمیل و پی دی اف

واکنش توییتری علیرضا پناهیان به سخنان اخیر رئیس جمهور در هیئت دولت

 

نظرات

با سلام من هم اصلا موافق حضور در شبکه های اجتماعی خارجی نیستم ولی از طرفی این سوال پیش میاد آیا فکر استاد پناهیان و شاگردان محترم ایشون، از فکر من مناسب تر و اولی تر نیست به فهم شرایط تبلیغ امروزی؟ گذشته از این یک منطق عقلی کاملا ساده و قابل درک برای بیان دلیل این رویکرد ناشران بیانات استاد وجود داره... وقتی عده ای از مردم امت اسلامی به دلیل ناآگاهی متاسفانه در بستر ارتباطی شبکه های اجتماعی خارجی تحت مدیریت دشمن حضور دارند و در معرض دام ها و تله های فکری-فرهنگی-سیاسی شیطان هستن و نیاز شدیدی به روشنگری دارن و فرصت یا حوصله کوچ کردن به پیامرسانهای ایرانی رو ندارن چه باید کرد؟ به نظر میرسه دراین شرایط حضور در این شبکه ها برای رزمندگان عرصه فرهنگ کاملا جایز و حتی شاید واجب باشه تا زمانی که یا موفق به نجات اون جامعه مخاطب بشن یا اون جامعه مخاطب خدانکرده در دام دشمن کاملا سقوط کنه و از لحاظ فکری از دست بره
چیزی که الان کاملا روشن هست اینه که افرادی که در این پیام رسان ها(سروش و ایتا) هستند اکثرا قشر مذهبی هستند و ما نباید به وطیفه کار فرهنگی که دستور مستقیم رهبرمان هست در برابر اون عده از افرادی که به این پیام رسان ها نیامده اند بی توجهی کنیم. گذاشتن این پیام ها در این پیام رسان ها کاری است ضروری چرا که در غیر این صورت عده زیادی از مخاطبانمان را با دست خودمان حذف کرده ایم. 
برادر محترم.
طرف اومده طی یه حرکت تمیز ، بچه حزب اللهی ها رو از تلگرام ریخته تو سروش و بله و مردم رو تو تلگرام نگه داشته تا رو مخشون کار کنه .
حالا به جای اینکه علیه این ساز و کار معیوب فیلترینگ انتقاد کنی و جلوی حرکت دادن افکار عمومی رو به مست باطل بگیری ، داری همین معدود حرکات رو هم میزنی زیرش .

۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۴ انتقاد از شما
پاسخی که به موسوی داده اید به هیچ وجه قابل قبول نیست. چون حتی اگر ادعایتان راست باشد باز هم معنایی جز دور زدن فیلترینگ ندارید. تازه طرفداران شما هم که تشویق می شوند بروند در توئیتر نظرات شما را بخوانند!
اگر این سایتها بد هستند و تشخیص نظام است که مردم نباید از آن استفاده کنند پس جایی برای توجیه وجود ندارد.
آقای پناهیان می توانستند همین کامنتها را مثلا در سروش یا بله بگذارند نه اینکه برای جذب مخاطب بیشتر  از زمین بازی دشمن استفاده کنند.

پاسخ:
با سلام و تشکر
مشکلات با انکار واقعیت‌ها یا پاک کردن صورت مساله حل نمی‌شود. واقعیت این است که بخشی از جوانان و نخبگان ما در فضای توییتر هستند و مطالبی که در انجا منتشر شود را می‌خوانند. اگر ما مطالبمان را صدها بار در پیام‌رسان سروش منتشر کنیم به گوش آنها نمی‌رسد در حالیکه ما بر اساس ایه قرآن و مسوولیت ابلاغ، نه تنها باید تلاش کنیم تا حرف حق را به گوش ایرانی‌هایی که در توییتر هستند برسانیم، بلکه باید به گوش غیر ایرانی‌ها هم برسانیم.  

 همچنین ما همان مطالب را همزمان در پیام‌رسان‌های ایرانی منتشر می‌کنیم.
خود کرده را تدبیر نیست
مردم عزیز لطفا در انتخاب بعدی اگر فرصتی داشتند دقت کنند.
احسنت استاد
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۹ احسان اسماعیلی
خدایا ما را ببخش
اینکه این دولتمردان نالایق و نادان بر ما مسلط شده اند شاید بخاطر گناهان ما است
خداوندا اینها را زودتر ببر و آنچه می پسند ی بر ما حاکم کن
سلام علیکم
برای بنده قابل هضم نیست که چرا استاد پناهیان از برنامه ای که توسط مقامات قانونی فیلتر شده است استفاده کرده اند؟ این سوال درباره مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله خامنه ای هم صادق است. 

اگر دلیل روشن قابل قبولی هست بفرمایید.
پاسخ:
با سلام و تشکر
وقتی بارگزاری مطالب توسط دوستانی باشد که خارج از کشور هستند ، کار غیر قانونی‌ای صورت نگرفته است.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...