۹۸/۰۴/۲۳ چاپ ایمیل و پی دی اف

بشنوید | After You کارى از وِتر |  ترانه‌اى انگلیسى دربارهٔ داستان عاشورا

 انتشار ترانه After You (بعد از تو)

  •  معرفی امام حسین(ع) به جهان مسلما از بهترین اقدامات در جهت صلاح بشریت و ظهور منجی شمرده میشود و استفاده از هنر و رسانه قویترین ابزار برای این منظور است. امروزه به جرات میتوان گفت یکی از پر مخاطب ترین قالب های هنری در جهان موسیقی است که تاثیر غیر قابل انکاری در جوامع و بخصوص جوانان دارد.استفاده از این ابزار قدرتمند میدانی است که تا بحال از تفکر دینی ناب خالی مانده و اغلب در دست افکار پوسیده و دنیازده بوده است.
  •  پس از نامه مهم مقام معظم رهبری به جوانان غربی که به letter4u معروف شد، گروه هنری وِتر بر آن شد تولید آثاری موسیقایی به زبان انگلیسی و با تمرکز بر ذائقه مخاطب جوان غربی را در دستور کار قرار دهد که پس از فراز و نشیب‌های بسیار اولین اثر از این مجموعه به نام After You تحت نام هنری #Vetr به مرحله انتشار رسید.
  •  داستان کربلا و گفتگوی اصحاب با امام حسین(ع) در شب عاشورا موضوعی است که دستمایه تولید این ترانه انگلیسی قرار گرفته است. ایده ای که برگرفته از یکی از روضه های پر تکرار استاد پناهیان درباره حضرت اباالفضل(ع) بوده است و در مراحل تولید هم توانسته در مضمون و محتوا از نظرات ایشان بهره مند شود که جا دارد تشکر ویژه خود را خدمت این استاد فرزانه و همه دوستانی که در این راه ما را یاری کردند تقدیم کنیم.
  •  متاسفانه با توجه به انحصار رسانه‌ای در غرب و تسلط اربابان باطل، رساندن پیام‌های حق به گوش جهانیان با دشواریهای جدی روبروست که کمک تک تک شما را می‌طلبد. از این رو هر کس بتواند در این مسیر قدمی بردارد و این پیام را به گوش اهلش برساند، قطعا سهمی در ادامه راه امام حسین(ع) و حضرت زینب، نجات بشریت و زمینه‌سازی ظهور، و اطاعت از امر ولی زمان برده است.

 گروه هنری وِتر - تابستان ۹۸


 

نظرات

فکر کنم بی نظیر است .

سلام

تشکر می کنم، عالیست، صیقل خورده و محکم، هدفمند طوری که زیرنویس انقدر اثرگذارست که می تواند بدون نیاز به صدا هم فکر و احساس را درگیر و حال را عوض کند تا جایی که مخاطب مستقل فکر کند و به انقلاب فکر و حس نائل شود. همچنین مفید و مختصرست.

کم گوی و گزیده گوی چون دُر/ تا زاندک تو جهان شود پر

به نظر من خیلی زیبا بود 

دستشون درد نکنه 

**موسیقی حرام نیست مگر برخی موارد خاص که انسان را از خـود بی خود میکند و عقل از سر برون و... همراه است و اینکه خود خداوند گفته قرآن را با آواز زیبا و صوت بخوانیدو.. 

و هر چیز که از غرب می آید حرام نیست اگر اینگونه بود همه حرام خوار بودیم مثلا گوشی و کت و شلوار وتلوزیون و کامپیوتر و......همه حرام بود که نیست 

و یه چیز دیگه امام خمینی نیز چندین زبان بلد بود و از این زبان ها برای دعوت جهانیان به اسلام استفاده می کرد چون بهترین شیوه است و گفته شده زبان های زیاد یاد بگیرید تا بتوانید با جهانیان ارتباط گرفته و دین را گسترش دهید چون مگه میشه همه جهان برای آشنایی با دین حتما فارسی بلد باشن؟خب نمیشه 

واینکه خدا خودش تو قرآن گفته ما شما را با رنگ ها و گویش های متفاوت خلق کردیم......،و اینکه هیچ کس از دیگری برتر نیست مگر بر باطن و نیکوکاریو.....

کار های قشنگی دارن من همشو گوش دادم. ولی پارسال بود فکر کنم چون ازشون زیاد حمایت نشد نتونستن زیاد ادامه بدن

سلام خیلی ممنون از این زحمت شیرین       من 10 بار گوش کردم با سیل اشک و هق هق.    لطفا در مورد حضرت فاطمه عزیزم هم یک کلیپ خوب بسازید    

ترانه صبح هم عالیه  ممنونم

 

دمتون گرم

خداوند این گروه رو با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف محشور کنه.

برای بار اولی که گوش دادم گریه ام گرفت.

قشنگ ترین کاری بود که درباره امام حسین علیه السلام شنیده بودم.

سلام ممنون از کلیپ

حرف جناب منتظر القائم غلطه و احتمالا ایشون فرق موسیقی غنا و غیر غنا رو نمی دونن 

لزوما اهنگ غربی بد و حرام نیست

دوست عزیزی که گفتید فیزیک و شیمی و سینما و... حرام یا نجس بوده.  از نظر "مراجع تقلید" قدیم اینطور بوده یا روحانیون افراطی؟

در صمن کی گفته علوم پزشکی و ... از غرب اومده؟

کلیت حرفهای شما رو قبول دارم اما لطفا حق و باطل رو قاطی نکنید

جناب منتظر المهدی تند رفتارکردن باعث محکم شدن فرد تو عقیده ش چه درست چه غلط میشه

لطفا حرفاتون رو برای راهنمایی ویگران بزنید نه تخریب

من خودم ضربه ی این چنین کاری رو خوردم

سلام

فقط می تونم بگم عالی ترین کلیپی بود که تو عمرم دیدم 

ممنون از سازندش

Thank you, that was really great.

Tears brought me out. 

Greetings to Hussein 

 

واقعا لذت بردم از این کلیپ من اولین بار این رو در کلاس زبان دیدم و همون اول اشکم در اومد

انگلیسی ها با این کارشون نشون دادن که اونه هم امام حسین و ائمه اطهار رو میشناسن خیلی خیلی ممنون 

فقط کاش صوتی هم میذاشتین

با تشکر

در جواب آقا یا خانم منتظر القائم

ورود تجدد به ایران با چالش های بسیاری روبرو بوده و هست. شاید امروزه کمتر کسی به یاد بیاورد که چند دهه پیش مدرسه، دانشگاه، علم فیزیک، شیمی، کت و شلوار، بلندگو، سینما،موسیقی، رادیو و حتی گوجه فرنگی و بسیاری پدیده های دیگر در ایران "حرام" یا "نجس" بوده است.

حالا این سوال مطرح هست که آیا هر کالا که موسیقی هم جزء آن است ، از غرب یا شرق برسد، حرام است؟

تکنولوژی هسته ای، پزشکی، فضایی از غرب آمده، آبا مسلمانان اجازه استفاده ندارند و حرام است؟

شما این موسیقی را با رقص مقایسه می کنید، در حالی که رقصیدن کلا مجاز نیست جز در موارد معدود در حالی که موسیقی فی نفسه اشکال ندارد و فقط در حالت غنا حرام می شود. 

 

ما باید اول موضوع شناسی خوبی داشته باشیم و بعد حکم راجع به آن بدهیم.

 

 

برای شروع فوق العاده بود ولی خب بهتر از اینم میتونه باشه لطفا صوتیشم بزارین برا دانلود و در جواب منتظر القائم میخوام بگم که برای جذب جوانان غربی که نمیشه از همون روشی استفاده کرد که برای جذب جوونامون به کار میگیریم هرچی جای خودش به کار گرفته میشه مطمئنم که موفق میشین ان تنصروا الله ینصرکم💪

۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۷:۰۰ منتظرالمهدی(ع)

باسلام خدمت استاد فرهیخته وحکیم وبردبارو... ،به نظر بنده استاد بزرگوار با قرار دادن نظرات وانتقادات وسوالهایی نظیر سوال آقای منتظرالقائم درسایت میخوان مخاطبینشون رو به چالش وتفکر وادارند وهر کسی پیش خودش جواب بده به این انتقاد وباعث رشدش بشه واونهایی هم که در دلشون مرضی(شک یا هر چیز دیگه)هست برمرضشون اضافه بشه،یعنی دقیقا روش خدا در قرآن،وگرنه صدتا جواب وجود داره برای این انتقاد ،فقط درجواب آقای منتظرالقائم عرض کنم بااین بی بصیرتی فکر کنم سراز گروه خوارج دربیارین نه لشکر امام زمان(عج)

۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۲ منتظر القائم

هیچگاه برای انتشار پیام حسین علیه السلام حرام خدا را نمیشود حلال کرد. این آهنگ با تمام مختصات یک ترانه غربی ساخته شده.حضرت آقا در جمع مسوولان صدا و سیما و ائمه جماعات و دانشجویان سه بار در سه سال متفاوت این را فرموده اند:
مرحوم سیدقطب جریانی را در یکی از کتابهایش مینویسد، که من پیش از انقلاب آن کتاب را ترجمه کردم. میگوید به یکی از شهرهای امریکا رفتم و دیدم دم درِ یک کلیسا اطلاعیه‌یی نصب کرده‌اند: «امشب یک برنامه‌ی رقص و شادی و شام سبک و موسیقی اجرا میشود.»! تعجب کردم که کلیسا به چه مناسبت اینها را اعلام کرده! مینویسد: کنجکاو شدم در آن ساعتِ معین بروم ببینم چه خبر است. دیدم بله، یک سالن رقص در کنار سالن کلیساست؛ زوجهای جوان میآیند و میرقصند؛ موسیقیهای محرک و شهوانی هم پخش میشود! افرادِ یکخرده مسن‌تر هم کنار نشسته‌اند و تماشا میکنند و از نگاه کردن لذت میبرند! کشیش هم اواخر شب روی سن ظاهر شد و با رفتار خیلی آرام و ملایم رفت نور چراغها را تنظیم کرد! میگوید فردا رفتم سراغ کشیش؛ گفتم شما کشیش هستید یا کاباره‌دار!؟ این‌جا کلیساست یا سالن رقص!؟ کشیش گفت من به این وسیله میخواهم جوانها را به کلیسا جذب کنم! این‌طوری میشود جوانها را به کلیسا جذب کرد!؟ جوانها به کلیسا جذب نشدند، بلکه به سالن رقصِ متعلق به کلیسا جذب شدند! سالن رقصِ متعلق به کلیسا مگر امتیازی دارد؟ اگر بنا است با رقص و آواز و موسیقی و امثال اینها جوان جذب بشود، خب بروند همان کاباره، چرا بیاید اینجا؟

عالی وقتی که این آهنگ ها به این خوبی تولید می شن من که دیگه هیچ رغبتی برای گوش دادن به نوحه های حوصله سر بر ندارم.

خیلی قشنگ بود

من توی دهه با هیچ روضه ای اشک نریختم امسال.ولی با دیدن این کلیپ کلی اشک ریختم

البته جای کار داره .چون خیلی کلی بود و ما چون شناخت داریم به واقعه عاشورا درک میکنیم که چی میگه

زیبا بود

درسته کار داره هنوز

ولی برای یک جرقه توی ذهن خوبه

بازم زحمت کشیدن ممنونم

فقط می تونم بگم فوق العاده بود.حماسه امام حسین عجب حماسه ای است...دمتون گرم.خداقوت.

سلام لطفا صوتیش رو هم بزارید
عاالیی بود واقعا
 من با آقا محمد موافقم حتما باید اقای وتر رو آورد ب ایران
جواب به الهه
اتفاقا خیلی کار نو و دقیقی بوده...
نمیشه با روش های کلیشه ای و بی فایده قدیمی معارف و وقایع دینی رو به مردم جهان معرفی کرد!
الان قراره فقط معرفی بشه نه اینکه بیایم توضیح بدیم به مردم جهان که چه اتفاقی افتاده...

اونی که باید بگیره، میگیره، این یه سرنخه... این موسیقی مثل یه بذر میمونه، توی ذهن مخاطب کاشته میشه، به موقع ش کار خودشو میکنه...

تاجایی که میتونید علی الخصوص در یوتیوب حمایت کنید...

ادمین و مدیر محترم لطفا لینک یوتیوب رو ابتدای صفحه قرار بدید و تاکید کنید توی یوتیوب حمایت کنن:
این لینک خود گروهه، لایک و سبسکرایت مهمه تا کار دیده بشه... اینو برای بقیه بذارید(توی خود پست یوتیوب استاد هم ویدئورو گذاشتید حتما لینک کانال اصلی رو بذارید)
سلام.ممنون از تهیه کنندگان این کلیپ. ولی به نظر میاد که این کلیپ به خوبی اما حسین رو معرفی نکرد.در این مدت کم از کلیپ فقط به طرح داستان پرداخته و از جمله تاکید بیش از حد به اینکه (ما بعد از تو نمیتوانیم نفس بکشیم) ما رو از موضوع اصلی عاشورا دور کرد.به نظر من باید از اهداف قیام امام حسین (ع)کلیپی ساخته بشه.
۲۸ تیر ۹۸ ، ۱۲:۳۵ محب الحسین
صوتی شو نمیشه دانلود کرد؟
سلام 
خیلی عالی بود 
ببخشید داستان عاشورا!!!!!!!!
مگر عاشورا داستانه!
باید گفت واقعه ی عاشورا
لطفاً اصلاح کنید
سلام خداقوت
خیلی زیبا بود اشکم دراومد
باعرض سلام و خدا قوت

توروخدا این اقا ی وتر رو هرجا هست پیدا کنید و از طرف ما دست و پاشو ببوسید...

و حتما ایشون رو دعوت کنید تا به ایران بیاد و ازش قدر دانی کنید...
این باعث میشه ترانه های بیشتری در سرتاسر غرب در مورد اهل بیت سروده بشه و کار تبلیغ اسلام رو صدهاسال جلو میندازه...
تشکر
یاعلی

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...