۹۸/۰۶/۱۷ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | آی مجلس! چه چیزی را از ملت پنهان می‌کنید؟

پیشنهاد علیرضا پناهیان برای رسوا شدن مخالفین شفافیت آرای نمایندگان مجلس

 

متن:

استخفاف نباید داد ملت را. یکی از راه‌های استخفاف این ملت این است که رأی مجلس را پنهان کنند. چی را از ملت دارید پنهان می‌کنید؟!
  ملت را خوار و بی‌مقدار می‌دانید؟ اگر یک موضوعی بود امنیتی بود باید پنهان باشد کلاً آن جلسه که امنیتی برگزار می‌شود. هر چی نماینده انتخاب می‌کنی اکثریت رأی می‌دهند به اینکه رأی نماینده‌ها شفاف نباید باشد. چه خبرتان است؟ بعد به صورت بسیار جاهلانه و احمقانه‌ای می‌گویند مگر می‌خواهید تفتیش عقاید بکنید؟ مگر شما آنجا رأی به عقاید می‌دهید؟! غلط کردید شما با عقاید چه ربطی دارید؟ رأی‌ات را بگو به چی رأی دادی به چی رأی ندادی. غلط می‌کنید شما بر اساس عقاید رأی بدهی، بر اساس کار کارشناسی باید رأی بدهی. و من می‌خواهم بدانم تو برای چی رأی دادی.
  آی مجلس شورای اسلامی آدم باش! کی به شما حق داده شفاف رأی ندهی؟! کی به شما حق داده شفاف رأی دادن را تفتیش عقاید بدانی؟! رأی بر اساس کار کارشناسی! چی را از ملت دارید پنهان می‌کنید؟!
  چند بار دو فوریتی‌اش رد شده؛ نمی‌خواهیم رأی ما شفاف باشد. برای چی؟ مگر آنجا هر روز دارد رأی‌گیری می‌شود که تو عقیده‌ات را بگو ببینم! نه ما می‌خواهیم عرضۀ تو را بفهمیم، شعور تو را بفهمیم، درک کارشناسی تو را بفهمیم. اصلاً تو حق نداری رأی خودت را پنهان کنی! مردهایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند تا وقتی رأی شفاف نشده است در هر رأی‌گیری‌ای رأی خود را صریحاً اعلام کنند! و الّا دارند از این فرصت پنهان‌کاری سیاسیون جَلَب سوءاستفاده می‌کنند! مردم باید بتوانند بر وکلای خودشان مسلط باشند. استخفاف نباید داد ملت را. مجلس امام حسین مجلس نجات ملت نباشد، مجلس مقدمه‌سازی برای ظهور نباشد، مجلس یک بزرگداشت تاریخی باشد که مجلس امام حسین نیست.
  نه ما می‌خواهیم عرضۀ تو را بفهمیم، شعور تو را بفهمیم، درک کارشناسی تو را بفهمیم. اصلاً تو حق نداری رأی خودت را پنهان کنی!

 

نظرات

سلام آقای عالم به اخلاق و تهی از اخلاق عملا....

 

جواب به این سخن بالا:

 

 لطفا تهمت نزنید

از کجا میدونین ایشون تهی از اخلاق عملی هستند بر فرض یک یا چنداشتباه چرا اینطور بی دقت میگین؟

ضمنا شما که احتمالا استاد اخلاقید برید ببینید ایشون نظر داده یا به محضر استاد پناهیان توهین و جسارت کرده؟؟؟

عاقلان دانند..............

 

 

این فریادها طنین صدای شهید مدرّس هاست که در گوش جان ما میپیچد و چه روح بخش و امیدآفرین

 

 از خدا میخوام عقل و ایمان و شجاعت روزافزون به تک تک ما عنایت کنه تا ما هم بتونیم در راه یاری امام زمانمون قدم برداریم

۰۲ مهر ۹۸ ، ۲۱:۲۱ منتقد به منتقد امیر حسین

سلام آقای عالم به اخلاق و تهی از اخلاق عملا. میخواستم بگم که با یک کسی که نظر خودشو ولو اشتباه بیان میکنه در جایی که نظر دادن آزاده اینطور برخورد نمیکنن 

سلام نظر استاد پناهیان در این باره چیه؟

 

 

غلامعلی حدادعادل با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس گفت: امروز خیلی‌ها طرفدار شفافیت آرا هستند ولی من قصد دارم بگویم که اگر کسی به یک جمع‌بندی رسید و آن جمع‌بندی خلاف موج رسانه‌ای و افکار عمومی بود، ممکن است شفافیت آرا آن کس را در معذوریت قرار دهد که و او نتواند به آن چیزی که حق تشخیص داده است رای دهد.

 

او در ادامه افزود: همه جنبه مثبت طرح شفافیت آرای نمایندگان را دیده‌اند که البته جنبه‌های مثبتی هم دارد ولی جنبه منفی آن را هم باید دید, البته مسئله شفافیت آرا در جمع‌بندی کار مجلس شورای اسلامی اثر ندارد چراکه مجموع آرا را می‌خوانند و مثبت یا منفی نتیجه‌گیری می‌کنند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح جنبه منفی شفافیت آرا, گفت: با شفاف شدن آرا افرادی که جمع‌بندی آنها خلاف موج رسانه‌ای به وجود آمده و افکار عمومی باشد متهم خواهند شد و این قطعاً خلاف است.

 

حدادعادل با بیان اینکه برخی اوقات مخالفت با موج‌های رسانه‌ای و افکار عمومی شجاعت می‌طلبد، اظهار داشت: در فضایی که کسی نتواند دلایل رای خلاف افکار عمومی خود را اعلام کند یا اینکه ابزار اعلام آن را نداشته باشد یا اعلام دلایل را مصلحت نداند, آن فرد در نهایت متهم خواهد شد.

 

او در ادامه افزود: در مصلحت بودن مطلع شدن مردم از رای هر نماینده تردید دارم؛ مردم باید روز اولی که قصد رای دارند بیشتر حواسشان را  جمع کنند و اگر کسی مورد قبول است اجازه دهند خودش تصمیم گیرد. اگر با تبلیغات و جوسازی رأی دهند و بعد دلایل هر رأی را بخواهند، درست نیست پس مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

 

در پاسخ به کسانی که میگن استادپناهیان اشتباه کردند:

 

بااین‌حال برخی از این افراد، بعضا می‌روند در مجلس شورای اسلامی و مثلا می‌گویند: «ملت رشد کافی ندارند که ما شفاف رأی بدهیم!» و این توهین به ملت است. رشد کافی را کسی ندارد که نمی‌تواند از رانت‌خواری فرزندانش جلوگیری کند.

می‌دانید چرا برخی از نمایندگان حاضر نشدند در موضوع شفافیت بگویند که ما اشتباه کردیم و ما باید شفاف بشویم؟

برای اینکه این شفافیت، «الف» است که بعدش باید بگوید «ب» و بعد هم باید تا آخر «ی» برود! لذا اگر بتواند همین‌جا بایستد به نفعش است؛ چون خودش می‌داند چه‌کار کرده است.

 

 شفافیت دیر یا زود محقق خواهد شد، ولی آن چیزی که در انسان درد ایجاد می‌کند که باعث می‌شود فریاد بزنیم، این است که بعضی‌ها برای عدم شفافیت، توجیه زشت و تحقیرآمیز برای ملت می‌آورند که این واقعا جای داد و فریاد دارد.

 

چرا به این رفتارهای خباثت‌آمیز در عرصۀ سیاست پایان نمی‌دهیم؟

 آیا معروف و منکر، در نگاه برخی نخبگان جایش عوض نشده است؟

 

 اگر یک کسی را با متهم‌کردن به اینکه عضو یک جناح است خفه‌ بکنند؛ به‌عنوان یک منتقد و تحلیل‌گر، یا به‌عنوان یک فریادگر نهی از منکر-برای منکری که یک حماقت بسیار واضح است- آیا این منکر نیست و بداخلاقی نیست؟!

اخلاق می‌گوید: کسی که برای مقام، در جان خودش این‌طور بگوید که «من بروم این مقام را پیدا کنم» ملعون است. کافی/2/298)

 لذا برخی از پُست‌داران ملعون هستند. اگر اخلاق می‌خواهید اخلاق این است!

 

البته سرِ منکر عظیم، باید فریاد زد و منکر عظیم، مثلا دوقطبی‌سازی کاذب منکر عظیم است، این کار فرعون است، این کاری است که به‌خاطرش سوره منافقین نازل شد، این با یک دزدی و رانت خواری که هر کجا ممکن است پیش بیاید فرق می‌کند، این کثیف‌تر از خیلی از رانت‌خواری هاست!

 

 این خطرش برای جامعه، برای فاسدکردن جامعه و برای ایجاد فرصت‌طلبی‌ها در میان فرصت‌طلبان، بیشتر از خطاهای دیگر است.

تثبیتِ دوقطبی کاذب، برای جامعه ما ننگ است لذا باید برایش فریاد زد.

 

بعضی‌ها که با وقاحت، این دوقطبی‌سازی‌های کاذب را درست می‌کنند، باید سرشان فریاد زد و آنها را از این منکر، نهی کرد که رعب در دل‌شان ایجاد شود و دست بردارند.

 

برگزیده از سخنان: علیرضا پناهیان

موضوع: حماسه ای برای آزادی بیان از اسارت رسانه ها

تاریخ: 98/06/28

yon.ir/Grf3A

 

همه ی نظرات دوستان را خوندم

برخی نظرات نشون میدن که بعضیا خبر ندارن که جناب پناهیان فرد عالم و مجتهدیست و حرف بیهوده نمیگه.تا جایی که من ایشون رو شناختم رو هوای نفسش هم چیزی ر نمیگه

مثلا همین امیرحسن که چیزایی رو نوشته حتما باید یه تجدید نظر تو زاویه دیدش داشته باشه چون بعید میدونم ایشون علم دین رو خونده باشه  اما اگه بره قرآن بررسی کنه مطمین باشه اینطور اشکالی رو نمیگفت

روی سخنرانی برای چی آهنگ می گذارید مگه فیلم سینماییه ؟ میخواهید هیجان بدید ؟ از ارزش حرف کم می کنید با این کارهاتون. در ضمن آقای پناهیان شورای نگهبان،رئیس جمهور،آموزش و پروش،صدا و سیما را هم مورد نقد قرار دادند . کلیپ های آن را هم تولید کنید 

سلام

خدا قوت

امیدوارم خداوند به شما قوت و سلامتی و پیروزی آشکار در راه دین عنایت کنه

خیلی وقته که بعضی از افراد جامعه و حتی خواص در مورد خیانت های مسئولین دندان به جگر گذاشتند و یا از ترس چیزی نمی گویند.

علت چیست؟

انسان با بعضی از کارهای مسئولین: یادش به بنی صدرها می افتد

 

 

به نام الله
سلام بر حسین علیه السلام


بگذار اغیار نفهمند...
اینان فهمیده‌اند میزان عشق کربلاست و همین میزان است که اهل الله را از غیار جدا کرده و بگذار دشمن و اغیار خود را بفریبند که منتظر از پانشستن ما باشند.
و تو چه دانی که این چه شوری است که این بچه‌ها را این‌گونه گرد هم آورده است. بگذار اغیار هرگز نفهمند، بگذار دشمن هرگز درنیابد که این همان اشک روضه حسین است که در روزهای جنگ در آغوش مادرانشان مخلوط با شیر مکیده‌اند و باجانشان آمیخته شده. بگذار هرگز نفهمند و هرگز درنیابند که این شور همان محبتی است که بر دل محب حسین از اهل‌بیت حسین نشسته است. این همان محبتی است که در هوای یار خود را از پا نمی‌شناسد. مگر نه این است که همه را تا به بلای کربلا نیاموزند از دنیا نخواهند برد؟
ارواح مشتاق اینان است که همچون کبوتران حرم بال گشوده‌اند و به ندای هل من ناصر امام عشق خود لبیک گفته‌اند.  چون اینان نیز فهمیده‌اند که رمز بین خدا و عشاق و بهای دیدار سربریده است. چون اینان نیز فهمیده‌اند میزان عشق کربلاست و همین میزان است که اهل الله را از اغیار جدا کرده است و بگذار دشمن و اغیار خود را بفریبند که منتظر از پانشستن ما باشند.
و تو چه دانی که این چه شوری است که اینان را راهی میدان‌های نبرد تن‌به‌تن با مزدوران خود خوانده داعشی و تکفیری و ... کرده است.
آیا کسی هست که روح خویش را به شیطان نفروخته باشد؟
 آری هست! هم اینان، بچه‌هایی‌اند که از میان خیل مجازی‌ها و غیره و غیره نه تنها روح خویش را به شیطان نفروخته‌اند، که دست و سر و زبان خود را برای یاری امام خویش و برای بریده شدن به‌پیش فرستاده‌اند و تو چه دانی که این چیست؛ این‌همه در کام ما شیرین است که شیرینی آن را جایگزین شیرینی بودن در کنار همسر و فرزند می‌کنیم.
این همان سر جاودانگی عاشورا است که هیچ دشمنی نخواهد توانست آن را از تاریخ محو کند و این بچه‌هایند که خوب دریافته‌اند که زندگی به همین خون وابسته است. که اگر نبود خون خدا، ثارالله، پیکر تاریخ مرده‌ای بیش نبود.
خورشید سرد می‌شد و دیگر در آفاق جاودانه شب نشانی از نور باقی نمی‌ماند. حسین سلام الله علیه چشمه خورشید است و سر مبارک امام شهید بر فراز نی همان رمز بین خدا و عشاق است و کدام راه از این نزدیک‌تر.
بگذار اغیار درنیابند که این خون امروز، پاسدار همان حجاب و عفت زنانی است که دیروز با حجاب و عفت خود پاسدار خون کربلاییان بود.
 حتی چشمان اغیار نیز از این شوق به گریه می‌افتد و به من بگو در کدامین نقطه زمین حادثه‌ای از این عظیم‌تر در جریان است.

 

شاید نه؛ حتما دلیل این غفلت خودمان در تاریخ است که اگر بیشتر کار میکردیم خطابه های معصومین علیه السلام را امروز اینگونه دچار نبودیم!؟
مگر اینان که دربرابر دفاع از حقوق مردم موضع میگیرند نخوانده اند خطبه منا را که ابا عبدالله خطاب به عموم و خاصه می فرمایند:

اعْتَبِرُوا أَیُّهَا النَّاسُ بِمَا وَعَظَ اللَّهُ بِهِ أَوْلِیَاءَهُ


... و الی آخر که هم لحن باریتعالی را خود امام تفسیر میکنند و هم لحن اباعبدالله را بزرگان و علمای دینی 
شاید بهترین جمله دربرابر اینان همین بس:
ما کجاییم در این بحر تفکر...


یا لیتنا کنا معک 

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۳۲ جعفر کاظم زاده

سلام

استاد پناهیان عزیز یه دین از کسی بر دوش من هست که تا زنده ام باید ادا ش کنم

 

راستش یه عمر هرچه قران میخوندم یا نوح ع و پسرش همیشه مشکل داشتم چون نمیتونستم درک کنم

اخه پسر پیغمبر مگه میشه برسه به جایی که مستحق عذابی بشه که باباش خواسته برای کفار و...

 

تا با اقای علی مطهری اشنا شدم . انچنان خدا درسم داد اونم بصورت زنده کهانچنان مشکل درک م حل شد که نگو.

حالا مدت هاس میخوام از علی اقا که باعث درک قران برای من شد تشکر کنم نمیدونم کجا برم به کی

بگم.

حالا کفتم به استاد پناهیان بگم که اگه ایشون را ملاقات کردن من رو از این دین نجات بدن

 

شنیدم یکی از نماینده ها لجن پراکنی کرده و گفته استاد " منبریه پاکت بگیره -- از این حرف بوی پاکت میاد ، خیلی دلم میخواد یکی بره بررسی کنه که طرف برای گفتن این حرف چقدر گرفته 

با سلام و تسلیت ایام عزاداری 

در جواب کاربر عزیز آقا امیر حسین باید عرض کنم

با این سخنان بسیار سنجیده  و به جای استاد پناهیان مشخص شد که ایشان واقعا مخلصانه و هوشمندانه به دنبال ایجاد و افرایش بصیرت در عموم افراد جامعه هستند.

شاید با این سخنان برای عده ای جاذبه و برای عده ای دافعه ایجاد بشه که البته همانطور که بارها در سخنرانی های مختلف ایشان بیان شده ایشان دنبال جاذبه مطلق نیستند و به قول خودشان مغازه باز نکردند

 

این ما ها هستیم که باید بصیرت خود را افزایش دهیم و دنبال کسانی نباشیم که به دور از مسائل سیاسی جامعه و گرفتن یقه مسئولان و اشعری مسلک ها یکسره عموم مردم را نصیحت و موعظه اخلاقی بکنند.

با تشکر

کی گفته این موضوع باید فیصله پیدا کنه...اتفاقا بذار تا پر سر و صدا شه و به حاشیه نره

اون آقایی که با نام امیر حسین به استاد پناهیان ایراد گرفته  ناخواسته داره آب به آسیاب دشمن می ریزه حرفای به ظاهر قشنگ این جور آدمها ضربه ی بزرگتری میزنه

باید بیاد عذرخواهی کنه

۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۱۱ منتقد امیر حسین

این آقای امیر حسین که به نصیحت استاد پرداخته اند و فرموده اند:

"به خاطر لحن تندی که شاید یکسری حواشی را ایجاد کرد عذر خواهی کنید"

 

چیزی از دین و تاریخ اسلام و قرآن زیاد نخوانده و اگر خوانده باشه در جهل مرکب و توهم فهمیدنه و آنها را درست درک نکرده

 

از طرفی با شخصیت روحی و علمی استاد آشنایی نداره

 

جناب ناصح (امیر حسین) برو دوباره قرآن و روایات و تاریخ ر بخون تا ببینی این بزرگمرد داره درست انتقاد می کنه یا نه و بعد بیا پای منبرش مدتی ر زانو بزن تا دیگه به خودت اجازه ندی به ایشون چنین بی ادبی و توهینی کنی وتوهمات خودت ر در قالب نظر به خورد برخی ندی ...

 

متاسفم برای تو و امثال تو که در قالب نصیحت می خوان به شخصیت علمی ومعنوی استاد عمدا یا غیر عمد خدشه وارد کنند

 

تو اگه خودت عرضه داری برو با این نماینده ها و مجلسی ها در بیفت و اونوقت بیا اینجا استاد ر نصیحت کن

 کاش به جای این پرت و پلاها کمی از ایشون دفاع و تشکر می کردی و سخنش ر نشر می دادی...

تو حواست نیست داری به نفع دشمن کار می کنی...به خودت بیا استااااااااااااد

 

اینم که می بینی ظاهرا تند نوشتم و داغ کردم چون با امثال تو برخورد داشتم و حالم ر به هم زدند از بس که نادون و جاهلند و نمی فهمند قصه چیه...

 

 فقط به چهار تا کتاب و روایتی که خوندند دلشون ر خوش کردند و بحث علمی هم با اینها بی فایده است و اثری نداره چون دچار خودقبولی بیش اندازه اند و غرق در جهل پرپیچ و خم و تکبر پنهانی که ازش بی خبرند

 

 و بنده سالهاست از منبر ایشون استفاده می کنم و قبلا با افکار اندیشمندان دینی آشنایی دارم و می دونم ایشون چقدر داره عمیق و دقیق سخن میگه و انصافا رو هوا و جوگیری و غیر عالمانه ...چیزی ر نمیگه

 

و اینقدر متوجه هست که فردا چه عکس العملی برای حرفاش خواهد بود.

و کاش حتی یه نفر دیگه مثل ایشون باهوش ودرایت و ذکاوت و شجاع می داشتیم تا حساب کار ر دست برخی بده

 

نوشتی: با لحن مودبانه و محترمانه باید شکل میگرفت...

اول ادب رو برام تعریف کن ببینم چی میدونی...؟؟؟!!!!

بعدا برو ببین استاد خودش درباره ی ادب چه سخنانی که نداره بعدا بیا از ادب حرف بزن ...

برو نهج البلاغه ر بخون برو صحیفه امام ر بخون...ببین چه لحن های تندی ر علیه بعضی دارند اونوقت به نظرم می خوای امام علی ع وحضرت امام رو  هم نصیحت کنی و...

 

تو واقعا چی فهمیدی از دین و سیره ی اهل بیت؟؟؟؟؟؟؟

 

تو معنی شان ر میدونی که نوشتی: چنین لحن شدیدی از استاد عزیز پناهیان دون از شأن است.

 

اون خاطرات شیرینی که از استاد داری کاش یه ذره عقلت ر تکون می داد که حتما این مرد یه چیزی بیشتر از من و تو می فهمه وگر نه بهتره خاطرات شیرینت ر به گور ببری

 

و درپایان بهتره تو بیای و همینجا عذر خواهی کنی به خاطر برخی مزخرفاتی که نوشتی و فکر کردی خیلی می فهمی

 

به قول خودت عذرخواهی چیزی از ادم کم نمی کنه

 

تند نوشتم تا دیگه کسی به خودش جرئت نده هر مزخرف و چرندی که به ذهن ناقص و عقل اندکش میاد اینجا بنویسه...

 

با آرزوی ظهور

سلام.

در این کشور بعضی از قوانین و مقررات وچهارچوب ها فسادزاست.یکی از اونها همین عدم شفافیت اراء نمایندگان مجلسه.

اون نماینده خائن و منافق وقتی خیالش از افشاء ارائش اسوده باشه وقتی میخواد رأی بده سلایق و اهواء نفسانی خودش رو توجه میکنه یا ممکنه به نفع اونهایی رأی بده که با هزینه های میلیاردیشون  در انتخابات رأی اورده.

#چطور برجام ذلت بار را به سرعت تصویب کردند؟؟؟ کیا خیانت کردن؟ رو چه حساب رأی دادن؟ حتما استخاره کردن!

##سرور عزیز و بزرگوارم#استاد پناهیان

همچنان با قدرت و قوت به مطالبه خود که البته مطالبه همه ملت است ادامه دهید.

همه مردم انقلابی ومتدین ایران من جمله ما طلبه ها برایتان دعا میکنیم و در حد توان برای پیشبرد این حرکت تلاش میکنیم.یا علی

#واستقم کما امرت و لا تتبع اهوائهم

#ان الله یدافع عن الذین امنوا

 

۱۹ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۳۷ جعفر کاظم زاده

عزیزانی که نگران لحن استاد هستند:

شما کجا بودید وقتی که مسئولی به ملت بد دهنی میکرد؟ تاجایی که گفت بروید به جهنم/ بی سوادها

و.....

 

به نظر حقیر حالا که این بحث شفافیت دوباره تازه شد

صلاح اینه ما با قدرت بهش موج بدیم تا به نتیجه برسه

تو همین دوره مجلس هم به نتیجه برسه 

چون زمان همه چی رو از آب و تاب میندازه

حاج آقا هم کاملا جملات رو حساب شده بجا و با دقت بیان کردن

پس نیازی به قیچی کردن سخنرانی نیست!

بهتره محکم پای مسئولیت حرفامون واستیم و عقب نشینی نکنیم

 

ا... اعلم

 

 

 

من هم می گویم گویا خمینی دیگری در راه است یا علی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به کوری چشم اونهایی که به استاد انگ پاکت گرفتن زدند ، یه مقدار پول به حساب موسسه ریختم . استاد احتیاج به پاکت گرفتن نداره ، ما هر وقت بتونیم برای پیش برد اهداف ایشون که باعث روشنگریه ، کمک مالی می کنیم . خدا حفظشون کنه و تو کارشون موفقشون بداره و دشمنان و حسودانشون رو به خاک مذلت بنشونه به حق امام حسین (ع)

میدونید چرا به استاد انگ پاکت گرفتن زدند ، آخه کافر همه را به کیش خود پندارد . دق و دلشون شده که اونقدر سخیفند که با یه پاکت راحت میشه خریدشون . خواستند با این انگ زدن خودشون رو یکم تمیز کنند  

من فکر می کنم خط قرمز نمایندگان شفاف نشدن آراشون هست...برای همین دارند با قدرت به انتقاد استاد پاسخ می دهند...

بفهیمد آراشون چیه تا از طریق شورای نگهبان خیلی مستندتر!!! رد صلاحیتشون کنید؟!؟ تا وقتی که شورای نگهبان این چنین رفتاری داره، شفافیت آرا فقط به درد خودش میخوره و نه ملت!

اینکه یک عده لیبرال از خدا بی خبر و یک عده دیگر که مسئولیت  بالا دارند دانسته و  ندانسته به ضرر ملت کار می کنند، علیه شما حرف بزنند نشان از حق بودن مسیر شماست ، و اجر بالای حرفتان

احسنت

چند سال پیش حاج آقا پناهیان را به دانشگاهمان دعوت کردیم. نه تنها ریالی گرفتند بلکه حتی یک تابلو فرش ساده ای که به ایشان هدیه دادیم را هم قبول نکردند.

این اتهامات به ایشان وارد نیست.

از حرف حق هرکی بیشتر دردش بیاد بیشتر بش اعتراض میکنه

حاج آقا پناهیان کلامت حقه دلت گرم به صاحب حق باشه حق پشت و پناهت

سلام آخه شصی که برای نماینده شدن خرج چند ده میلیاردی(به گفته خود یکی از نمایندگان) داره برای چه بخواد رای خودش رو شفاف کنه؟! هان؟

درود بر استاد پناهیان ، منبر جای روشنگری در مورد مسایل روزه . تو این دوره مجلس خیلی خسارتها از بی لیاقتی و بی کفایتی وکیل الدوله ها به مملکت وارد شده . خدایا به حق خون امام حسین (ع) نمایندگان دوره جدید مجلس رو ، وکلایی متعهد و متدین قرار بده تا با تصمیمات و عملکرد صحیح شون راه رو برای ظهور امام زمان (عج) هموار کنند

واقعا جالبه برخی نماینده ها در اعتراض به استاد سفسطه میکنند و میگن ما با شفافیت مخالف نیستیم با دو فوریتی آن مخالفیم . این آقایون ما رو حمار فرض کردند . مهمترین و اولین مسئله ای که باید در مجلس تکلیفش روشن بشه شفافیته ، مگه به قول استاد پناهیان میشه اصلا مجلس شفاف نباشه 

با سلام 

با تسلیت ایام خدمت همه ی بزرگواران

نظر شخصی بنده این است که اصل نقد و انتقاد کردن مجلس بد نیست. اما با یک لحن مؤدبانه و محترمانه باید شکل می گرفت . 

چنین لحن شدیدی از استاد عزیز پناهیان دون از شأن است. 

استاد عزیزی که ما با سخنان شیرین ایشان راجع به نماز و یا سلسله جلساتی که راجع به «حیات برتر» داشتند.  خاطرات دلشینی را از خودشان در اذهان ما بر جای گذاشتند. 

استاد عزیز ، این را بدانید که این مسئله و حاشیه ای که برای شما ایجاد شد ، مقداری از ارزش های شما در قلب ما را کم نخواهد کرد. 

فقط بنده به عنوان یکی از ارادتمندان به شما از شما خواهش میکنم 

به خاطر لحن تندی که شاید یکسری حواشی را ایجاد کرد عذر خواهی کنید ، تا هرچه زودتر این مسئله فیصله یابد. 

همانطور که خودتان بهتر از بنده حقیر می دانید

عذر خواهی ارزشی از انسان کم نمی کند بلکه برعکس مقام او را نزد خدا و انسان های دیگر بالاتر می برد. 

التماس دعا

فقط میتونم بگم دمت گرم داداش

دمت گرم حاج اقا / به این میگن منبر سید الشهدا س / منبری که نتونه انقلاب کنه منبر نیست / از های و هوی یه عده وکیل الدوله هم هیچ هراسی نداشته باشین / اینا دنیاشون مورد هجمه قرار گرفته که دهنشون باز شده و فریاد وا مجلسا سر دادن - مجلسی که حرف مردمو نزنه و مردم از رای نماینده هاشون بی اطلاع باشن مجلس اسلامی نیست پارلمان دشمنه

دمت گرم حاج اقا / به این میگن منبر سید الشهدا س / منبری که نتونه انقلاب کنه منبر نیست / از های و هوی یه عده وکیل الدوله هم هیچ هراسی نداشته باشین / اینا دنیاشون مورد هجمه قرار گرفته که دهنشون باز شده و فریاد وا مجلسا سر دادن - مجلسی که حرف مردمو نزنه و مردم از رای نماینده هاشون بی اطلاع باشن مجلس اسلامی نیست پارلمان دشمنه

با سلام

چرا این قسمت از صحبت های استاد در صوت سخنرانی بارگڋاری شده در سایت موجود نیست؟

من جلسه هفتم و هشتم سلسله سخنرانی ایشون با موضوع آخرین آمادگی برای ظهور رو گوش دادم ولی این قسمتاز صحبتشون نبود!!!

۱۸ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۳۷ شعب ابن صالح

سلام  افرین مرد.به زودی ماسکهای شیاطین خواهد افتاد فقط مواظب ابن باشیم کسی بین ما تفرقه نیندازد مهمترین موضوع در حال حاضر همینه .موشکها اولین جایی که احساس خطر شود اسرااییل را شخم میزند. دعا کنید برای نابودی منافقین داخلی که به اسم روحانیها هر کاری میکنن اگر اروم بنشینیم کشور به دست دنیا پرستا بیدین میافته مسول متدین خدا ترس شعیه کجایی خوابی. ساکت نباش شمشیر از رو بستن....حرامیها. التماس دعا در چنگ شیطانم میتونی کمک کنی با دعا.  

 

احسنت بر استاد . خدا حفظشون کنه . این منبر واقعی امام حسین هست . این منبرها باید با زمان حاضر گره بخورد و به مهدویت برسد . در پناه خدا باشند .
۱۷ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۰۶ علی اصغر چراغچی - جانباز

اجمق آدم های هستند که حرف و عملشان یکی نیست.احمق آنهای  هستند که خود را حق مطلق می دانند و اراجیف به مردم می گویند.در آخراحمق زیرک کسی است که از مردم می خواهند جان و مال در .... بدهند ولی خودشان با توجیه های مسخره نه جان به خطر می دهند و نه مالی ...البته فعلا زمان احمق های زرنگ و رند است !!!باشد تا بعد

جناب فلاحت پیشه به جهت اینکه دلیلی نداشته مجبور شده تا برچسب و تهمت پاکتی بودن ر به آقای پناهیان بزنه از طرفی ایشون که مدعی ادب هستند چرا از کلمه ی «عربده» استفاده کردند که هم بی ادبانه و هم توهین آمیز است متاسفم برای ایشون که ابتدا باید به حال بی ادبی و ناچاری ایشون گریست

ممنون حرف دل ما رو زدی

 

 

به توییت و پیج این «مرد» بی ادب و هتاک حشمت الله فلاحت پیشه حمله کنید و جوابش ر بدید تا امثال این بیشعورها دیگه نتونن جولان بدن و سرجاشون بشینن

من مطمینم هر کی با منبری امام حسین ع درافتاد به زودی ور افتاد

 

یعنی شمایی که (حشمت جان) با رأی مردم میری مجلس، هیچکس حق نداره از شفافیت رأی و اموال و حقوقت بدونه

اما منبریا  که خود مردم بهشون پول میدن (اگر بگیرن)، باید بیان به تو جواب پس بدن

میشه شفاف بگی از کجای فیل افتادی

خدا حفظتون کنه آقای پناهیان که هم حرف دل ملت ایران رو می زنید و هم اینکه حضرت حجت به این همه عزم و شور برای زمینه سازی ظهور دلگرم تر می شوند 

و این فریاد ها و این تلاش ها تسکینی است بر قلب داغ دار ولی خدا (روحی و ارواحنا لتراب مقدمه الفدا)

بسیار عالی بود استاد عزیز. خدا قوت صدای ملت

درود بر شما استاد گرانقدر.تشکر از اینکه صدای مردم هستید.خدا به شما اجر دهد.

سلام و درود بر این روحانی شجاع و مبارز و حیاتبخش

 

با دیدن این قطعه از سخنان ایشان روح امید و حیات در وجودم موج زد و حس کردم وجود این بزرگمرد پر از حیات و نور و عزم است که اینگونه تاثیری بر مخاطبین خود دارد

 

گویا خمینی دیگری در راه است

 

با آرزوی طول عمر و حیات روز افزون

آقای علی مطهری و محمود صادقی دو نفر از نمایندگان مجلس هستند که مخالف شفافیت آراء هستند.

مردم واقعاً ممنون دعاگوی شما و امثال شما نمایندگان غیر شفاف هستند که معلوم نیست به وکالت از طرف مردم چکار دارید میکنید توی مجلس و اجازه هم نمیدید مردم بدانند شما دارید چکار میکنید!!!!!

نمایندگان مجلسی که BBC و شبکه های ماهواره ای معرفی شون کرده توقع دارید برای مردم کار کنند؟!!!

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...