۹۸/۰۹/۱۹ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | صدای من را از آلمان می‌شنوید!

شناسنامه

  • تولید: بیان معنوی
  • مدت زمان: 5:46

 

متن:

پسر آلمانی: من همیشه سؤال می‌کردم از خودم که با اینکه تفریح می‌کنیم تفریح‌های زیادی داریم چرا هیچ‌وقت دل من شاد نیست هیچ‌وقت؟
استاد پناهیان: «اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَ لِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یُحْیِیکُمْ»؛ این پیغمبر می‌خواهد شما را زنده کند!
پسر آلمانی: شاید دلیل اینکه واقعاً من هیچ‌وقت خوشحال نبودم به خاطر این بوده که اصلاً زنده نبودم که بخواهم خوشحال باشم.
استاد پناهیان: خدا می‌فرماید این بابا توی قبر است! او در حال تشییع جنازۀ خودش است.
آنگاه متولد شدم
راوی: سلام به شما همراهای عزیز بیان معنوی توی اینستاگرام و بله و ایتا و سروش و تلگرام و خلاصه هر جایی که هستید. موسسه «بیان معنوی» از ۱۴ سال قبل با تلاش جمعی از جوانها و نخبه‌های حوزه و دانشگاه، با هدف گسترش فرهنگ و معنویت ناب، و نشر نکات موثر تربیتی، با محوریت تنظیم و نشر آثار و اندیشه‌های علیرضا پناهیان به صورت کاملاً مردمی کار خودش را شروع کرد. توی این مدت، نظرات زیادی درباره تأثیرگزاری این مباحث به دستمان رسیده، که البته مشوّق اصلی ما برای استقامت توی این مسیر و گسترش و بهبود خدمات همین نظرات بوده.
پسر آلمانی: من سالهای زیادی است که دارم با فرهنگ غربی زندگی می‌کنم. با لایف‌استایلی که خب اینجا وجود دارد. از سن نوجوانی تقریباً ایران را دیگر ندیدم، ولی یک دوستی داشتم که پسر مذهبی‌ای بود و هر از چندگاهی تلفن من را داشت برای من این پیغام‌های این آقایی که حرف می‌زند را می‌فرستاد.
استاد پناهیان: پیغمبرها چه‌کار می‌کنند؟ می‌خواهند زنده‌ات کنند. مگر ما الان مرده‌ایم؟ خب بله! چه فرقی داری با کافرها؟ چه گلی را در عالم طبیعت بو می‌کنی که آنها نمی‌توانند بو کنند؟ چه زیبایی‌هایی را درک کردی؟
پسر آلمانی: من همیشه سؤال می‌کردم از خودم که با اینکه تفریح می‌کنیم تفریح‌های زیادی داریم چرا هیچ‌وقت دل من شاد نیست هیچ‌وقت؟ یک سری از این سخنرانی‌هایی که این آقا را، این آقا دارد را همه را گوش کردم، حس کردم که اصلاً دنیا را یک‌طور دیگری می‌بیند که اصلاً ما نمی‌دیدیم تا حالا.
راوی: چند سالی است که بیان معنوی، بخاطر درخواست‌های خیلی زیاد، خدمات خودش رو ارتقاء و گسترش داده. از طرفی، لازمۀ حفظ و استمرار این فعالیت‌ها، جهش در حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی است. جا دارد از همۀ دوست‌ها و مخاطب‌های عزیز و دغدغه‌مند دعوت کنیم برای حمایت از این فعالیت‌ها به هر نحو که صلاح می‌دانند اقدام کنند. افزایش و استمرار کمک‌ها، امکان توسعه و برنامه‌ریزی بلندمدت را به ما می‌دهد. این نکته رو فراموش نکنید که هیچ مبلغی کم نیست، بخش قابل توجهی از مخارج، با تجمیع همین کمک‌های به ظاهر ناچیز تأمین می‌شود. چون با برکت‌اند.
پسر آلمانی: شاید دلیل اینکه واقعاً من هیچ‌وقت خوشحال نبودم به خاطر این بوده که اصلاً زنده نبودم که بخواهم خوشحال باشم. این آقا خیلی خوب می‌بیند دنیا را، خیلی خوب.
استاد پناهیان: اگر کسی آدم خوبی باشد من یک حیات دیگر بهش می‌دهم. اصلاً آن حیات با این حیات فرق می‌کند! یک بار دیگر به دنیا می‌آید!
راوی: اگه افراد خیّری رو می‌شناسید، فعالیت‌های بیان معنوی و اثراتش روی جوان‌ها رو برایشان توضیح بدید، شاید آنها هم مایل باشند به جمع خوب حامیان ما بپیوندند. گزارش مختصری از فعالیت‌های بیان معنوی رو اینجا می‌توانید بخوانید:
Panahian.ir/post/100
نحوۀ کمک کردن هم با شماره کارت، لینک پرداخت آنلاین، یا اطلاعات مشابه دیگر مثل نحوۀ واریز خودکار ماهیانه که لازم می‌شود هم اینجاست:
Panahian.ir/post/110
پسر آلمانی: من سی و سه سالَم است، تکنسین Wind turbine (توربین بادی) هستم و توی آلمان زندگی می‌کنم. من فکر می‌کنم که آن‌جوری که این آقا زندگی را می‌بیند خیلی بهتر است، خیلی! می‌تواند واقعاً دید خیلی‌ها را عوض کند نسبت به زندگی که یک‌جور دیگر هم می‌شود زندگی کرد.
راوی: دعای خیر همۀ مخاطب‌ها بخصوص آنهایی که زندگی‌شان با این مباحث متحوّل شده، شامل حال شما حامیان عزیز خواهد شد.

  • تمام فعالیت‌های بیان معنوی متکی به کمک‌های شما مخاطبین عزیز است.
  • لازمۀ حفظ و استمرار این فعالیت‌ها، جهش در حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی است.

    
روش واریز خودکار ماهیانه:

panahian.ir/post/110

شماره کارت بیان معنوی:
6104-3377-6650-5869

 

 

نظرات

منم از کرج دنبال میکنم مباحث استاد را

اینجا هم کم کم داره شبیه آلمان میشه...

۲۴ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۴۹ عرفانه احمدی

سلام علیکم. برای تحول و تغییر دینه یک فرد دیگه، چه کلیپ و صوتهایی رو پیشنهاد میکنید؟

سپاس گزارم خدا خیرتان دهد

۰۱ دی ۹۸ ، ۱۰:۲۵ علی اصغر حیدری

سلام علیکم 

من هم از آلمان همیشه سخنرانی های استاد عزیز رو دنبال میکنم 

در پناه خدا باشید 

سلام . درود بر استاد پناهیان من به دوستان و آشنایان توصیه میکنم پای سخنرانی های بزرگان بنشینند تا رشد کنند حداقل  سخنرانی های استاد پناهیان  رو از دست ندهند چون عمرشون بر فناست .

من خودم  دیدم نسبت به دین و دنیا کاملا عوض شد . اگه اکثر مردم تعصبی به دینشون ندارند و راحت تحت تاثیر سبک زندگی غربی میشن  به خاطر اینه که اسلام بهمون سطحی و تو خالی و پوسته ای بدون محتوا معرفی شده ، واقعا اونچه رو که استاد میگه نه از پدر و مادرهامون و نه تو مدرسه و نه حتی دانشگاه هم نشنیدیم . خدا به استاد برکت بده و موفق بداره اگر امروز با اطمینان به دینم افتخار می کنم و سعی می کنم مسیر زندگیم رو بر مدار اسلام قرار بدم و در جهت درک بیشتر و عمیقتر دین تلاش کنم و مدگرایی و تجملات و . . . برام جلوه ای نداره از صدقه آموزه های استاده .

هر وقت هم که موقعیتش پیش میاد از لحاظ مالی کمک میکنم چون هم خودم رو مدیون زحمات استاد و شما میدونم و هم دوست دارم با گسترش فعالیت شما صدای استاد به جوونهای بیشتری برسه . موفق باشید

سلام

واقعا از سخنرانی های استاد پناهیان خیلی استفاده کردم و بسیار تاثیر گذار بود

خدا خیرتون بده

خدا را صد هزار مرتبه شکر که با استاد پناهیان آشنا و مانوس هستم!

حتما و بطور ویژه از ماه آینده مبلغی رو برای حمایت واریز خواهم کرد ان شاءالله.

من ایدئولوژی زندگیم رو مدیون حاج آقا پناهیان هستم.

ایشون رو به نوعی نهج البلاغه ناطق خودم می دونم.

خدا حفظشون کنه و ما و همه رو عاقبت بخیر.

پاسخ:
سلام و تشکر از همراهی شما

سلام خداروشکر که تونستم با استاد پناهیان از طریق این سایت آشنا بشم و زندگیم رو از گناه و بیراهه نجات بدم واقعا ما جوونا نیاز داریم که یکی مارو بیدار کنه از خواب غفلت. بینهایت ممنون از شما

خدا را صد هزار مرتبه شکر که با استاد پناهیان آشنا و مانوس هستم!

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...