۹۸/۱۰/۱۱ چاپ ایمیل و پی دی اف
علیرضا پناهیان خطاب به خانوادۀ شهید افغانستانی فرماندۀ مدافع حرم:

با همۀ وجود به شما غبطه می‌خورم/ ما خیلی شرمندۀ فرزند شما هستیم، این امنیت و آرامش و حیات جامعه به شهدایی مثل فرزند شما وابسته است./ شهدای مهاجر ستون‌های امت اسلامی هستند و به زودی منجر به ظهور حضرت خواهند شد

به گزارش بیان معنوی؛ علیرضا پناهیان یکشنبه گذشته با حضور در منزل فرمانده شهید افغانستانی مدافع حرم، محمد جعفر حسینی؛ با خانواده و نزدیکان این شهید دیدار و گفتگو کرد. بخش هایی از سخنان علیرضا پناهیان را در این دیدار در ادامه میخوانید:

 

  • ما نسبت به همۀ شهدا احساس شرمندگی میکنیم، منتها این حس نسبت به شهدای مهاجر بیشتر است؛ چون هم جهاد کردند، هم هجرت کردند.
  • ما مفتخر هستیم که در این زمان زندگی میکنیم که جوانی به این پاکی و پر از استعداد خود را فدای انقلاب می‌کند. این شهدا از ما جلو زدند، من با همۀ وجود به شما غبطه می‌خورم و از شهید شما تقاضا دارم ما را شفاعت کند.
  • فرزند شما کار بزرگ و مخلصانه‌ای انجام داده و قبول هم شده و چیزی به جز فخر برای شما و برادران افغانستانی باقی نگذاشت. این شهید در تاریخ افغانستان مثل ستاره قطبی خواهد درخشید. حالا که خدا این قربانی را از شما قبول کرده است، من از شما تقاضا می‌کنم برای ما دعا کنید.
  • انقلاب اسلامی متعلق به ایران نیست، همان‌طور که اسلام متعلق به حجاز نبود، همان‌طور که ولایت امام زمان متعلق به مکان خاصی نیست. دشمن از این همگانی شدن روحیه انقلابی می‌ترسد، و همۀ اهل عالم می‌دانند این قدرت را به امام زمان خواهیم رساند.
  • ما نمی‌توانیم از شما تقدیر کنیم، هیچ کس نمی تواند از شما تشکر کند. شما در غربت، انقلابی زندگی کردید و انقلابی ماندید و با خدا زندگی کردید. شما بعد از این برنامه باز هم غریب هستید و با ظهور حضرت حجت قلوب خانواده شما تسکین خواهد یافت. مراسم اصلی پسر شما بعد از ظهور است و حضرت از شما تشکر خواهد کرد.
  • بنده برای توسل به بیت شهید آمدم؛ برای گدایی از شهید و شما آمدیم.  ان‌شاءالله خداوند از ما قبول کند.
     

http://bayanbox.ir/view/3545607995895940770/shahid-ho.jpg

 


نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...