۹۸/۱۱/۲۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ صوتی | راز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی، قبل از شهادت

 

شناسنامه:

  • تولید: بیان معنوی
  • مدت زمان: 03:21
  • منبع: مصلی امام خمینی(ره) تهران - همایش نسل سلیمانی ها

مدت: 3دقیقه |دریافت با کیفیت: [پایین(1MB) | متوسط(3MB) | خوب(7MB)]

متن:

  او هنوز به شهادت نرسیده بود که عزیز دل مردم بود. چرا حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت‌اش محبوب‌ترین شخصیت در کشور ما بود؟ بلکه در تمام منطقه شخصیتی بسیار محبوب بود؟ برای اینکه شهید سلیمانی مظهر قدرت این مردم بود. قدرتمندی است که سردار سلیمانی را محبوب دل‌ها می‌کند!
  وقتی مردم می‌شنیدند ایشان در دل محاصره‌‌ها برای مقاومت با دشمن حاضر می‌شود و از دشمن نمی‌ترسد، احساس قدرت در او می‌کردند. عاشق او شدند. قدرتمندی است که سردار سلیمانی را محبوب دل‌ها می‌کند! وقتی مردم می‌دیدند که دشمن از او می‌ترسد و هراسان است، به او عشق می‌ورزیدند. کسی که اینقدر قدرتمند باشد که دشمن را به سطوح بیاورد، عزیز دل‌ها خواهد شد. وقتی می‌دیدند که ملت‌های منطقه، مظلومان منطقه به فرماندهی او دارند عزت و نجات پیدا می‌کنند، خب مردم به او افتخار می‌کردند. قدرتمندی است که سردار سلیمانی را محبوب دل‌ها می‌کند!
  او هنوز به شهادت نرسیده بود که عکس او در کنار عکس سرداران شهید در مراسم، در مساجد، در یادواره‌ها قرار داده می‌شد. میلیون‌ها نفر در تشییع او در شهرها شرکت کردند. از هر طایفه و سلیقه‌ای، از هر سطح فرهنگی‌ و از هر نوع تفکری که در جامعه بود در تشییع پیکر شهید سلیمانی شرکت کردند.
  سیاستمداران ما کِی مانند سردار سلیمانی محبوب می‌شوند؟ وقتی برای کشور قدرت‌آفرین باشند. من به سیاستمداران کشور عرض می‌کنم اگر می‌خواهید نام سردار سلیمانی و یاد او در قلب‌ها زنده بماند، شما هم مثل سردار سلیمانی برای کشور قدرت‌آفرینی بکنید. برای امّت اسلامی قدرت‌آفرینی بکنید. هیچ سازشکاری در طول تاریخ عکس‌اش بر روی سینه‌ها نصب نمی‌شود و هیچ سازشکاری اینقدر محبوب نمی‌شود. سازشکار کجا، حماسه‌ساز کجا! قدرتمندی است که سردار سلیمانی را محبوب دل‌ها می‌کند! وقتی مردم می‌دیدند که دشمن از او می‌ترسد و هراسان است، به او عشق می‌ورزیدند. او هنوز به شهادت نرسیده بود که عزیز دل مردم بود.

 

نظرات

۰۳ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۱۷ زهرا صبوری

سلام حاج آقا پناهیان . بنده هم همسر هستم هم مادر هم کتابدار کتابخانه. از سالها پیش که دبیرستانی بودم و جلسات دعای ندبه را پیگیری می کردم با سخنان شما آشنا شدم. تا به حال هم صحبت هیچ کس چون شما روی من تاثیر نمی گذارد. چه سختی ها و امتحانات الهی که به مدد صحبتهایتان از سر گذرانده و میگذرانم. هر سوال و مشکلی در ره زندگی پیش می آید جوابش را در حرفهای شما که از این سایت دانلود کرده ام پیدا میکنم. نمی دانم چگونه در حقتان دعا کنم که جبران لطف و راهنمایی تان بشود.

سلام. دقیقا درست اشاره شد که نام سردار سلیمانی در زمان حیات ایشان در کنار شهدا نام برده میشد. تشکر میکنم از فایل صوتی خوب استاد پناهیان!

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...