۹۸/۱۲/۱۰ چاپ ایمیل و پی دی اف

 

پیشنهادی برای آوای انتظار(آهنگ پیشواز)

یکی از سازنده‌ترین کارها برای رشد انسان، «توجه» به حقایق مهم است. امروز همۀ ما تلفن همراه داریم. آهنگهای پیشواز، فرصت‌های ویژه‌ای هستند که به وسیلۀ آن می‌توانیم این توجه را به اطرافیان خود هدیه کنیم. و همچنین می‌تواند مصداق تعظیم شعائر و نشانه‌های خدا باشد: «وَمَن یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ»(حج/32) چه بسا یک توجه، حال کسی را بهتر کند. حیف است که به دلیل غفلت، از این فرصت گرانبها برای کمک به همدیگر و تسریع در ظهور حضرت استفاده نکنیم.

در این میان، سخن شهید به دلیل شهادت، خلوص و مظلومیتش ظرفیت بیشتری برای تأثیرگذاری و ایجاد توجه قلبی دارد. خصوصاً که آن شهید، شهید سردار سلیمانی عزیز باشد که همۀ ملت با هر سلیقه و ظاهری، دوستش دارند. موارد زیر، گزیدۀ پیشنهادی بیان معنوی است. به نظر می‌رسد گزینه اول در مجموع زیباتر، جذاب‌تر و مفیدتر باشدَ. البته سایر موارد هم خیلی خوب هستند.

به دوستان خود پیشنهاد بدهیم این فرصت ویژه و گرانبها را برای خدمت به دین خدا، کشور عزیز و مظلومین جهان را با غفلت از دست ندهیم. اگر نمی‌توانیم مثل سردار سلیمانی جان خود را در راه دفاع از دین خدا و مظلومین بدهیم، اینها حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.


نحوه فعال سازی

همراه اول: ارسال کد آوای انتظار به شماره ۸۹۸۹

ایرانسل: ارسال کد پیشواز به شماره ۷۵۷۵


آهنگ‌های پیشواز پیشنهادی (هر ۴مورد رایگان است)

  • ما ملت شهادتیم | صوت | کد همراه اول: 10002 | کد ایرانسل: 44132120
  • ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم. بپرس! ما حوادث سختی را پشت‌سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم. مرد این میدان ما هستیم برای شما. شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همۀ امکانات شما. این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.

  • فرصت بحران‌ها | صوت | کد همراه اول: 10009 | کد ایرانسل: 44132127
  • من با تجربه می‌گویم این را، میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست. اما شرطش این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم. همین الآن ما با همین بحران‌های اقتصادی که داشتیم در دوره‌های همین دوره‌های طولانی انقلاب و محاصرۀ اقتصادی، همین چیزی که امروز می‌بینیم، من حالا بعداً توی بحث منطقه اینها را می‌گویم. در همین اَلوات‌بازی‌هایی که دشمن انجام می‌دهد، قداره‌کشی‌هایی که می‌کند و کرد، چه فرصت‌های مهم و بزرگی هر دوره‌ای که در هر دوره دورۀ بسیار متحیّر کننده و سختی بود برای انقلاب متولد شد ایجاد شد.

  • فرزندان جامعۀ ما | صوت | کد همراه اول: 10004 | کد ایرانسل: 44132122
  • من و آدم‌های خودم، من و رفقای خودم، من و مریدهای خودم، مداح هستم با مریدهای خودم. این بی‌حجاب است، این با حجاب است، این اینجوری است، آن آنجوری است، این چپ است این راست است، این اصلاح‌طلب است آن اصولگراست. خب کی را می‌خواهید حفظ کنید؟ من اصلاً قبول ندارم در بین بچه حزب‌اللهی‌ها بگوییم این آدم با آن چطوری است. همان دختر کم‌حجاب دختر من است. دختر ما و شماست. نه دختر خاصّ من و شماست، اما جامعۀ ماست! فقط رابطۀ حزب اللهی با حزب اللهی هیچ معنا ندارد. رابطۀ حزب‌اللهی با کسی که دینی (؟؟) موضوعیت دارد، باید این کار را بکنید!

  • ترامپ قمارباز | صوت | کد همراه اول: 10001 | کد ایرانسل: 44132119
  • شما برای ما خط و نشان می‌کشید؟ ایران نمی‌خواهد. نیروهای مسلح ایران نمی‌خواهد. من حریف شما هستم! نیروی قدس حریف شماست. به شما می‌گویم آقای ترامپ قمارباز! من به شما می‌گویم، بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی ما در نزدیک شما هستیم. در هر کجا که تصور نمی‌کنی، ما در کنار شما هستیم.

آهنگ های بیشتر

نظرات

لطفا پیش آهنگ شئون عاقبت به خیری را هم بگذارید

۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۸:۱۵ حاجی بابایی

باسلام وتشکر! لطفا آهنگ پیشواز « از ش؛ون عاقبت بخیری » رو هم اضافه بفرمایید.

 

سلام علیکم  خدا قوت 

لطفاً از شئون عاقبت بخیری رو اضافه کنید

۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۰۴ علی صالحی

سلام لطفا شئون عاقبت بخیری را اضافه کنید

۰۱ دی ۹۹ ، ۲۳:۱۱ امیر پارسا

لطفاً شئون عاقبت بخیر رو هم اضافه کنید

سلام،ممنون از زحمات تون،لطفا هماهنگ کنید تا قسمتهای کوتاهی از سخنرانی های جذاب که حاوی پیامهای زیبا هست روبه عنوان آهنگ پیشواز درست کنن.

۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۴ ذبیح الله رزمی

سلام علیکم

لطفا سخنرانی سردار سلیمانی که در مورد شئون عاقبت به خیری هست را هم به آهنگ های پیشواز اضافه کنید

۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۱۵ یا مهدی ادرکنی

سلام

خدا اجرتون بده،لطفا آهنگ پیشواز با صدای سردار سلیمانی در مورد عاقبت بخیر رو هم اجرا کنین.

 

رایتل که هیچی نداره عین عقب موندهاست

از شئون عاقبت بخیری رو هم به لیست پیشواز اضافه کنید

سلام علیکم

لطفا سخنرانی سردار سلیمانی که در مورد شئون عاقبت به خیری هست را هم به آهنگ های پیشواز اضافه کنید

سلام ممنون از ایده های بسیار زیبا. خدا خیرتون بده

انشااله فراگیر بشه و هموطنان عزیزمون استفاده کنند

به امید نابودی کفر جهانی

سلام علیکم می شه قسمتی از سخنرانی سردار سلیمانی که در مورد شئون عاقبت به خیری فرمودند را هم به آهنگ های پیشواز اضافه کنید.

باسلام میشه از سخنرانی های به روز حاج اقا تو گروه بزارید  ممنون

صوت آهنگ های پیشواز، کیفیت خوبی ندارد ....

ممنون

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...