۹۹/۰۲/۲۰ چاپ ایمیل و پی دی اف

گزارش به شما | آمار و نحوه هزینه کرد مبالغ جمع آوری شده در رزمایش همدلی

نیازی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد

پس از بررسی‌های میدانی و مشورت‌ با افرادی که در صفوف مقدم رسیدگی به نیازمندان هستند، و با توجه به توصیۀ کارشناسان تغذیه، به این نتیجه رسیدیم که در زمینه گوشت یک خلا جدی در خانواده‌های مستمند وجود دارد که این نیاز کمتر مورد توجه قرار گرفته است. 

بنابراین تصمیم گرفتیم کمک‌های دریافتی را در جهت رفع این نیاز مهم که نقش مهمی در سلامتی و تقویت بدن دارد، بسیج کنیم. و گوشت تازه گوسفند که سالم‌ترین، باکیفیت‌ترین و مقوی‌ترین گوشت از نظر کارشناسان هست را به ضعیف‌ترین اقشار جامعه برسانیم.

چرا گوشت قربانی؟

 همچنین با توجه به اثرات و برکات بیشمار قربانی، تصمیم برآن شد که به‌جای تهیۀ گوشت آماده از بازار، گوشت اهدائی را از محل قربانی گوسفند تهیه کنیم، تا همۀ شما عزیزان علاوه بر مواسات و همدلی، از برکات قربانی نیز بهره مند شوید.

در عین حال با همکاری معتمدین محلی، تدابیری اندیشه شد تا هزینه جگر و کله و ... توسط خیرین محلی تأمین و بین نیازمندان توزیع شود تا ضمن مشارکت محلی، هزینه تمام شده هرکیلو گوشت قربانی با استفاده از کمک‌های شما، بهینه شود.

تا حالا به چند نفر کمک رسیده؟

با همت و نیت‌های خالص شما تاکنون مبلغ ۳۰۸ میلیون تومان جمع آوری شده و با این مبلغ، ۱۵۰ رأس گوسفند خریداری و با نیت سلامتی امام زمان، شفای همه بیماران، دفع بلایا، نابودی ظالمین و تعجیل در ظهور حضرت، قربانی شده است.
با گوشت حاصل از این قربانی‌ها تا الان حدود ۴۵۰۰ بسته هشتصد گرمی بین خانواده‌‌های نیازمند توزیع و موجب خوشحالی این خانواده‌ها و دعای خیر برای شما عزیزان شد.

تا کی ادامه داره؟

ان‌شالله این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

ارزش تقریبی هر بسته گوشت، ۷۰هزار تومان، و هزینه قربانی یک گوسفند حدود ۲ میلیون تومان می باشد. شما می‌توانید به هر میزانی که در توان‌تان هست در این رزمایش همدلی سهیم شوید. 

واریز آنلاین کمک‌ها:

 idpay.ir/hamdeli99

نظرات

با سلام 

آیا این طرح هنوز ادامه دارد؟ می توان الان پول جهت قربانی واریز کرد؟

با تشکر

 

پاسخ:
سلام و احترام
بله

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...