۹۹/۰۵/۰۶ چاپ ایمیل و پی دی اف

گزارش به شما(۴) | آمار و نحوه هزینه کرد مبالغ جمع آوری شده در رزمایش همدلی و عقیقه

همان‌طور که در گزارش‌های قبلی گفته شد، ما در بررسی‌های میدانی و تحقیق از کارشناسان تغذیه به این نتیجه رسیدم که در زمینه گوشت یک خلا جدی در خانواده‌های مستمند وجود دارد و این نیاز کمتر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین با توجه به برکات فراوان قربانی در احادیث، تصمیم گرفتیم گوشت مورد نیاز را از این طریق تهیه کنیم تا مشارکت‌کنندگان در طرح رزمایش همدلی از برکات قربانی نیز بهره‌مند شوند

 آمار طرح قربانی

با لطف خدای متعال و همت‌های بلند شما عزیزان تا به امروز ۴۸۸ راس گوسفند ، خریداری و قربانی شده و با گوشت حاصل از آن ۱۴،۸۶۷ بسته بین خانواده‌‌های نیازمندی که خیلی از آن‌ها بیش از یک سال بود که گوشت نخورده بودند، توزیع و موجب خوشحالی این خانواده‌ها و دعای خیر برای شما عزیزان شد.

جمع مبالغ جمع آوری شده برای طرح قربانی ۱،۰۴۵،۳۱۳،۶۴۶ تومان می‌باشد.

توزیع بسته‌های حمایتی مختص یک شهر خاص نبوده، بلکه تا امروز این بسته‌ها در بین نیازمندان بیش از ۱۰۰ شهر و روستا توزیع شده است.

رزمایش همدلی به سبک عقیقه

عقیقه، به سنت مؤکد قربانی کردن بعد از ولادت فرزند[با رعایت آداب خاص آن، ترجیحا در روز هفتم] برای حفظ فرزند از بلاها گفته می‌شود، که مستحب است گوشت آن [بصورت پخته یا خام] بین مؤمنین تقسیم شود.

 آمار طرح عقیقه

تا به امروز ۳۳۷ مورد عقیقه با رعایت آداب آن انجام شده که با گوشت حاصل از عقیقه‌های انجام شده، تعداد ۸،۷۴۸ بسته گوشت بین نیازمندان واقعی تقسیم شد و موجب خوشحالی آن‌ها و دعا برای صاحب عقیقه گردید.
جمع مبالغ جمع آوری شده برای طرح عقیقه ۵۸۱،۸۲۴،۰۰۰ تومان بوده است.

 آمار نهایی

در مجموع از ابتدای رزمایش همدلی(۹۹/۱/۲۸) تاکنون ۸۲۵ رأس گوسفند، قربانی(یا عقیقه)  و با گوشت حاصل از آن تعداد ۲۳،۶۱۵ بسته گوشت بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است. همچنین جمع مبالغ جمع‌آوری شده ۱،۶۰۹،۶۰۸،۲۴۲ تومان بوده.

این مسیر ادامه دارد ...

با توجه به سفارش رهبر انقلاب به تداوم و توسعه این حرکت و همچنین استقبال شما عزیزان؛ طرح رزمایش همدلی و عقیقه در طول سال ادامه دارد
نحوه مشارکت:

۱. همدلی به سبک قربانی |جمع آوری کمک‌ها و صدقات روزانه برای شرکت در رزمایش همدلی و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان.
 idpay.ir/hamdeli99

۲. همدلی به سبک عقیقه | بنابر روایات، عقیقه بیمۀ سلامتی است و فرزند را از خطرها و حوادث و فریب‌های شیطان حفظ می‌کند. در کتاب معتبر کافی حدود ۵۰روایت دربارۀ عقیقه آمده است.
حتما قبل از ثبت سفارش عقیقه، اینجا را بخوانید.

 رهبر انقلاب - ده روز قبل: لازم است این نهضت تعاون و احسان رشد کند

امروز هم معتقدم که این نهضت تعاون و احسان را مجدّداً مردم عزیز ما شروع کنند؛ البتّه قطع نشده لکن خب لازم است یک مقداری رشد پیدا کند، یک مقداری توسعه پیدا کند و بار دیگر فضای کشور را طراوت بدهید، کودکانی را شاد کنید، خانواده‌هایی را برخوردار کنید، پدر مادرهایی را از دغدغه‌ی معاش فرزندانشان نجات بدهید؛ این کاری است که مردم میتوانند بکنند.

واریز آنلاین کمک‌ها:

 idpay.ir/hamdeli99

نظرات

آیا این قربانی (عقیقه) در روز عید قربان انجام می شود؟

اگر بخواهیم در روز عید قربان انجام شود امکان پذیر است؟

پاسخ:
سلام و احترام
ان‌شالله با مبالغی که از تاریخ ۴مرداد تا پایان ۹مرداد به حساب رزمایش همدلی واریز میشود؛ گوسفند خریداری و در روز عید قربان، قربانی خواهد شد و مشارکت کنندگان در این طرح از ثواب و برکات قربانی در عید قربان بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...