۹۹/۰۶/۱۸ چاپ ایمیل و پی دی اف
دربارۀ برخی اتهامات اخیر «خبررسان‌های طرفدار دولت»

آمادۀ هزینه‌هایی بیش از این مقدار بودم و هستم/ رهبری فرمودند تحول هزینه دارد

علیرضا پناهیان: «اصلاً کسر شأن جلسات امام حسین(ع) می‌دانم که بنشینم وقت شما را بگیرم و به دروغ‌های اینها دربارۀ زندگی شخصی خودم جواب بدهم. این‌جور درد دل‌ها را خیلی بد می‌دانم که مطرح بشود، ولی از بس بعضی از رفقا اصرار کردند، گفتیم شما را یک‌مقدار رنج بدهیم و درد دل‌های ما را تحمل کنید و یک سهمی از این رنج‌هایی که ما می‌کشیم، شما هم ببرید.»

موضوع سخنرانی امسال علیرضا پناهیان در چهاردهمین سوگوارۀ هنر و حماسه، «محافظه‌کاری؛ قتلگاه انقلاب، تحول‌خواهی؛ گام دوم انقلاب» است که به نوعی ادامۀ مباحث دهۀ اول محرم است. مباحث علیرضا پناهیان در دهۀ محرم طبق معمول هرساله باعث عصبانیت جریان‌های لیبرال و غرب‌گرا می‌شود، و باز هم طبق معمول خبررسان‌های طرفدار دولت به جای پاسخ منطقی، به طرح اتهامات بی‌اساس و شارلاتانیزم رسانه‌ای روی می‌آوردند. در شب هشتم، علیرضا پناهیان در میان سخنرانی خود، به برخی از اتهامات رسانه‌های طرفدار دولت پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:

مهم‌ترین عامل غربت علی(ع) در مدینه، «رودربایستیِ» افراد در دفاع از حق بود  

در یک جمع‌بندی می‌توان گفت مهم‌ترین عامل غربت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) در مدینه، «رودربایستی» بود. در مدینه، کسی دشمنی آنچنانی با أمیرالمؤمنین(ع) نداشت، بله أمیرالمؤمنین(ع) قتال‌العرب لقب گرفته بودند، ولی مگر چند نفر از مردم مدینه را کشته بودند؟ انصار که تعهد کرده بودند از اهل‌بیت(ع) پیامبر(ص) دفاع کنند، چرا کنار کشیدند و سکوت کردند؟ آنها دشمنی خاصی با علی(ع) نداشتند، جهالت هم نبود، عدم تحلیل سیاسی هم نبود، بلکه اکثرش رودروابایستی بود.

حضرت زهرای اطهر(س) چهل شبانه‌روز درِ خانۀ مهاجر و انصار را می‌زدند، آخرین کسی که حضرت زهرای اطهر(س) بعد از چهل روز درِ خانه‌اش رفت «سعد» بود. او گفت: یا فاطمه شما که داری من را دعوت می‌کنی کمک‌تان کنم، تا حالا در این مدت کسی جوابت را داده است؟ فرمود: «ما اجابَنی احدٌ» هیچ‌کسی جوابم را نداد. سعد هم گفت: من چه‌کار کنم وقتی کسی به تو جواب نداده من بلند شوم بیایم؟ یعنی سعد، پشت حرف همه گیر کرد.

برخی فکر می‌کنند بنده هزینۀ حرف‌هایی که زده‌ام را نمی‌دانم!

منِ طلبه هم اگر همیشه بخواهم به دوستان طلبۀ دیگر نگاه کنم و بگویم آیا «کسی فلان حرف را زده است، که من هم بگویم؟» در این‌صورت، شبیه همان مردمی خواهم بود که حضرت زهرا(س) را تنها گذاشتند. اگر حرفی درست است، باید بگوییم.

بعضی‌ها فکر می‌کنند بنده هزینۀ برخی از حرف‌هایی که زده‌ام را نمی‌دانم. اتفاقاً انتظار خیلی بیشتر از این را دارم. این توهین‌هایی که در رسانه‌های منسوب به خط این دولت و هواداران این دولت که دروغ‌پردازی و رذالت را از حد گذرانده‌اند! و رسانه‌های خودمان هم، کم پراشتباه نیستند.

بنده یا هرکسی که احیاناً یک حرف حقی را علیه مسئولین بزند؛ کم‌کاری‌های‌شان را رسوا کند و آنها را جهنم بفرستد، آدرس ویلاهای‌شان را بالای منبر بگوید و ... شما فکر می‌کنید مشکلات و هزینۀ این حرف‌ها فقط همین چهارتا حرفی است که علیه او می‌زنند؟!

رهبر انقلاب: شرط مهم ایجاد تحوّل، نترسیدن از دشمنی‌هاست/ هر اقدام مثبتی، ممکن است مخالف داشته باشد، از مخالفت‌ها نباید ترسید!

یکی از مهمترین جایگاه‌های امتحان خدا و یکی از مهمترین موانع تحول، ترس است، ترس از هزینه‌های تحول‌خواهی. بگذارید من مستقیم یکی از کلمات مقام معظم رهبری در این زمینه را برای شما بخوانم:

«یک شرط مهم برای ایجاد تحوّل، نترسیدن از دشمن و دشمنی‌ها است. خدای متعال به پیغمبرش میفرماید که «وَ تَخشَى النّاسَ وَاللهُ أَحَقُّ أَن تَخشاهُ»؛(۱۷) از مردم نباید بترسی؛ از حرف این و آن نباید بترسی. بالاخره هر اقدام مثبتی، هر کار مهمّی ممکن است یک عدّه‌ای مخالف داشته باشد؛ مخالف، مخالفت میکند. امروز با حضور فضای مجازی، نوع مخالفتها هم غالباً نوع برخورد‌کننده و تیز و آزار‌دهنده است؛ اگر چنانچه یک حرکت مهمّ صحیحِ متقنِ محاسبه‌شده‌ای انجام میگیرد، باید ملاحظه‌ی اینها را نکنند. ملاحظه‌ی دشمن خارجی را هم نباید بکنند؛ هر گونه حرکتی را که در کشور به سمت صلاح انجام بگیرد، یک جبهه‌ی وسیعی از دشمن وجود دارد که اینها نشسته‌اند دارند دائم فکر می‌کنند که ضربه‌ها بزنند، هم در زمینه‌های سخت‌افزاری، هم در زمینه‌های نرم‌افزاری؛ نرم‌افزاری‌شان همین است که اینها تصمیم‌های مهم و درست و منطقی را که در کشور گرفته می‌شود، با تبلیغات وسیعی که دارند، زیر سؤال ببرند و با این امپراتوری تبلیغاتی‌ای که دست صهیونیست‌ها هست، این را بکوبند و نابود کنند و از بین [ببرند]. باید از اینها نترسید، باید حرکت کرد...» (۱۳۹۹/۰۳/۱۴)

ابداً دنبال این نبودم که بخواهم خودم را در جامعه مطرح کنم/15 سال در اطلاعیه‌های هیئت‌مان اسم سخنران را نمی‌نوشتیم

بنده پانزده سال در قم به‌صورت هفتگی سخنرانی می‌کردم، جمعیت از چند صدتا شروع شد تا دو هزار نفر هم رسید. اما در اطلاعیه‌های هیئت‌مان این نبود که سخنران کیست! کسی حق ضبط یا تکثیر نوار جلسه را نداشت. برای اینکه دنبال مطرح کردن این نبودم که بیایم در جامعه خودم را مطرح بکنم. پانزده سال فعالیت تبلیغی من در شهر قم که همۀ علما از آن خبر دارند، به این صورت بود که نه اسمی روی پلاکارد زدیم، نه نوار جلسات را می‌گذاشتیم تکثیر بشود.

دربارۀ برخی تخریب‌ها و تهمت‌ها / گاهی سکوت در برابر انحرافات، چیزی جز جنایت و خیانت به دین نیست!

این توضیحات را دارم عرض می‌کنم به‌دلیل بعضی از تخریب‌هایی که می‌کنند، بیان این مسائل برای ثبت در تاریخ بد نیست. پارسال برخی از نمایندگان بی‌ادب را دیدید-که اکثرشان هم رد صلاحیت شدند؛ به‌خاطر تخلفات مختلفی که انجام داده بودند- می‌گفتند: این روضه‌خوان یا منبری پاکتی و ...! خیال کرده بود ما همین دیروز پریروز به منبر رسیده‌ایم!

یا بعضی‌ها خبیثانه می‌گفتند: «این تلویزیون بود که صحبت‌های او را پخش کرد و او را بزرگ کرد!» ابداً این‌طور نبود، اصلاً ما بعد از تلویزیونی شدن، خیلی از کارها را دیگر نتوانستیم انجام بدهیم. قبل از تلویزیونی شدن، آیت‌الله خوشبخت(ره) به بنده فرمودند «تو دیگر با صوت، روضه نخوان» گفتم «چرا؟ من عشقم روضه خواندن به این صورت را دارم ...»،  فرمود: «چون تو حرف‌های مهمی می‌زنی، اما وقتی این روضه را می‌خوانی، فکر می‌کنند تو روضه‌خوان هستی و حرفت را گوش نمی‌دهند!» ایشان بیست سال پیش این را به من فرمودند.

بعضی‌ها هرچه دل‌شان می‌خواهد همین‌جوری چارواداری بار می‌کنند و در واقع به شما مردمی که بنده را با همۀ نقص‌هایم تحمل می‌کنید، توهین می‌کنند. من اصلاً بدم می‌آید که به دفاع از خود بپردازم اما بعضی‌ها تصور می‌کنند که ما شوق و ذوق منبر داریم و دوست داریم سر و صدا کنیم و... ابداً این‌طور نیست! اما چه‌کار کنیم که این‌قدر غلط می‌کنند و بر خلاف دین و منافع مردم اقدام می‌کنند، که سکوت ما در قبال این انحرافات، هیچ چیزی جز جنایت و خیانت به دین نیست.

آن زمانی که در قم، جلسات هفتگی داشتیم، بعضی از علما که می‌دیدند این جلسات، با استقبال جوانان روبه‌رو شده است، خودشان می‌آمدند یا اینکه جسته و گریخته، فرزندان‌شان را می‌فرستادند که ببینند این جلسۀ کیست که این‌قدر شلوغ است؟ یک‌بار اخوی آقای قرائتی با آن حالت شوخ‌طبعی خودش به جلسۀ ما آمد. گفت: اینها چرا اینجا می‌آیند؟ مگر شما شام می‌دهید؟ گفتم نه، گفت: پس چه خبر است؟ مگر تو چه می‌گویی به اینها؟  

مسئول امور مساجد قم که یک روحانی موقری بود، یک‌بار به هیئت ما آمد. آخر جلسه گفت: من می‌خواهم با شما صحبت کنم. (آن زمان یک دانه محاسن‌مان هم سفید نشده بود چه‌بسا حتی صورت‌مان پر نشده بود.) گفتم بفرمایید ما در خدمت هستیم؛ گفت من پسر اولم را اینجا فرستادم و گفتم برو ببین در این جلسه‌ای که می‌گویند شلوغ می‌شود چه می‌گوید؟ یک وقت خبط و ربط نادرستی نداشته باشد! پسر اول‌مان جذب شد و گفت بابا چه جلسه‌ای است! گفتم دیگر تو جذب شدی و داوری‌هایت به درد نمی‌خورد. پسر دوم را فرستادیم، پسر سوم فرستادیم، دامادمان طلبه بود، او را فرستادیم، او هم جذب شد، امشب آمدم ببینم اینجا چه خبر است؟ همچنین برخی علمای بزرگ، پسرهای‌شان آمده بودند و بالاخره انگیزه پیدا کرده بودند که بروند طلبه بشوند...

یک‌زمانی در دولت اصلاحات مدعی آزادی، بنده را ممنوع‌المنبر کرده بودند

همان جلسات قم، وقتی رونق زیادی پیدا کرد، دولت اصلاحات وزارت اطلاعاتش را فرستاد تا مکان جلسۀ ما را پلمپ کردند! گفتند دیگر در اینجا حق برگزاری جلسه ندارید. دوستان هیئت ما با آن‌همه جمعیت، همه آواره شدیم! اینهایی که دم از آزادی می‌زنند این کار را کردند، درحالی‌که اصلاً من خیلی حرف‌های سیاسی را نمی‌زدم.

بعد از اینکه جلسۀ ما را پلمپ کردند، یکبار قرار شد در یک ساختمانی که مربوط به آموزش و پرورش بود، برای تجمعی از دانش‌آموزها به مناسبت میلاد امام رضا(ع) سخنرانی کنم. دیگر قمی‌ها که ما را می‌شناختند، با اینکه بچۀ تهران بودیم ولی در قم درس طلبگی می‌خواندیم و همان‌جا هم منبر می‌رفتیم.

از حراست استانداری آمدند و گفتند «ما از حراست استانداری آمده‌ایم، سخنرانی شما ممنوع است!» برای چه ممنوع است؟ یاد قبل از انقلاب افتادم که پدرم امام جماعت یکی از مساجد جنوب شهر تهران بود، و ممنوع‌المنبرش کرده بودند و از کلانتری می‌آمدند و ایشان را می‌بردند.

به مأمور حراست گفتم برای چه ممنوع است؟ گفت: ممنوع است دیگر! بعد رفتند و پشت بلندگو گفتند که جلسه تعطیل است و فلانی هم نیامده است! درحالی‌که من آمده بودم و توی اتاق منتظر بودم که بروم سخنرانی کنم. آن مسئولی هم که ما را دعوت کرده بود، از آموزش و پرورش، عزلش کردند!

در همان اوائلی که تلویزیون هم یک چیزهایی از بحث‌های ما را پخش می‌کرد، بنده می‌خواستم در بعضی از شهرهای دیگر صحبت کنم، رسماً می‌گفتند «استانداری مخالفت کرده است!» به همین سادگی! بعد، من پرس و جو کردم که ببینم دلیل این مخالفت‌ها چیست؟ می‌گفتند «دو ماه مانده به انتخابات، شما سخنرانی می‌کنی...» می‌گفتم من اصلاً انتخاباتی بحث نمی‌کنم. می‌گفتند: «تو هر بحثی را مطرح کنی، اثر انتخاباتی دارد» آن‌وقت انتظار دارید اینها الان فحش ندهند؟ می‌خواهید تهمت نزنند؟ می‌خواهید دروغ نگویند؟

یکی از دروغ‌هایی که دربارۀ خانۀ بنده گفتند

یک دروغ‌های رذیلانه‌ای گفته‌اند که من اصلاً کسر شأن جلسات امام حسین(ع) می‌دانم که بنشینم وقت شما را بگیرم و به دروغ‌های اینها دربارۀ زندگی شخصی خودم جواب بدهم. یک خانه‌ای را _ حدود سال 1385_ پنج سال بود که ما با یک شریکی می‌خواستیم بسازیم، چرا پنج سال طول کشیده؟ چون من پول نداشتم و او یک‌ذره پول گذاشت. آخرش گفت: «من می‌خواهم بفروشم» گفتم: حالا تو یک‌مقدار صبر کن، من پول جور می‌کنم. پشت تلفن برگشت گفت: «آقا کمیتۀ امداد که باز نکرده‌ایم!» ... گفتم: خب صبر کن من یک مشتری گیر می‌آورم بیاید از شما بخرد و شما برو دنبال کار خودت.

شرایط‌ ما هم مناسب نبود، بچه‌مان داشت ویلچری می‌شد و نمی‌توانستیم هرجایی برویم. بنده به این آقای محترمی که اسمش را کنار اسم من زدند-تا مثلاً ما را با ایشان خراب کنند یا ایشان را با ما خراب کنند- گفتم: شما می‌آیید این خانه را بخرید؟ یک زمین 225 متری است، که هر طبقه‌اش حدوداً 120 متر می‌شد. گفتم بیایید سهم این بنده خدا را بخرید چون او پولش را لازم دارد. ایشان آمد و سهم آن فرد را خرید و خانه را تمام کردیم، در سند پایان‌کار، اسم این بنده خدا آمده است.

حالا یک‌جوری رذیلانه مطلب را منتشر کردند که «شراکت فلانی با صاحب فلان کارخانه‌ها و فلان انسان پولدار...» که برخی از رفقای ما زنگ می‌زنند و می‌گویند: پس یک برج صد میلیاردی نیست؟ می‌گویم: «نه بابا، یک خانۀ مسکونی است که ما هم یک واحدش را داشتیم.»

همین الان هم من یک واحد خانه، بیشتر در تهران ندارم، آن هم رفقا جمع شدند و هدیه‌ای، این کار را کردند... ما که هیچ‌وقت دنبال پول درآوردن نبودیم.

دروغ‌پردازی‌ خبررسانی‌های طرفدار دولت و ماجرای خانۀ سی‌میلیاردی!

یک خبرنگار اصلاح‌طلب رفته از توی آن کوچه گزارش گرفته و گفته که الان این خانه سی میلیارد قیمتش است! ما دو سال حدودا آنجا زندگی کردیم - حدود سال 91 و 92 - . جالب است آن رفیق‌مان که می‌گویند صاحب تک‌ماکارون هست، من تا همین قبل از این مسائل اخیر، نمی‌دانستم ایشان مثلاً کارخانه‌ای دارد به نام تک‌ماکارون، البته می‌دانستم آدم پولداری است. واسطۀ آشنایی ما هم حضرت آیت‌الله حق‌شناس بود. که من اخیرا به ایشان گفتم: می‌خواهم یک توضیحاتی در مورد شما بدهم. اما ایشان گفت: نه به هیچ‌وجه در مورد من هیچ چیزی نگو، بگذار هرچه می‌‌خواهند بگویند. لذا من در مورد ایشان هیچ چیزی نمی‌گویم، ولی اینکه می‌گویند «اینها در ساخت و ساز، با هم مشارکت مالی دارند!» این چه معنایی دارد؟

کسانی که از این رانت‌ها برخوردار هستند که می‌توانند بروند این‌جور اطلاعات را جمع کنند، می‌دانند من دو سال بعد، آنجا را فروختم، و می‌دانند من در آن شهرکی که به دلایل شرایط خانوادگی مجبور بودم بروم آنجا زندگی کنم، من چندسال قبل از آن، آنجا مستأجری کشیدم و چند سال هم بعد از آن مستأجری کشیدم. اصلاً نمی‌شود اینها را گفت.

حتی آن بندۀ خدا گفت: «این سه طبقۀ دیگرش را هم بگذار برای شما باشد، بعداً بچه‌هایت بزرگ می‌شوند و ازدواج می‌کنند ...» گفتم: نه، من نمی‌خواهم، شما از آن آقا خریدی، ما می‌فروشیم و شما پولت را بردار، ما هم پول‌مان را برمی‌داریم. ما هم پول‌مان را برداشتیم و دیگر نتوانستیم جایی بخریم، لذا رفتیم مستأجری، با افتخار!

من تعجب می‌کنم از آن دوستانی که به من زنگ می‌زنند می‌گویند «این خانه، ماجرایش چیست؟». خبررسانی‌های دروغ‌پردازِ طرفدار دولتی که سرشار از دروغ است، آیا حرف اینها را باید کسی باور کند؟ یا آن کسی که تقوا را سر کشیده و یک لیوان آب هم رویش، ادعای عدالت‌خواهی هم دارد، اینها را باید کسی حرف‌شان را باور کند؟

البته اینکه افتخار نیست که ما الان پول نداریم، امکانات زیاد نداریم، - هرچند باید بگوییم الحمدلله یک امکانات حداقلی داریم که متاسفانه ممکن است خیلی از اقشار فقیر جامعه همین امکانات را هم نداشته باشند. این امکاناتی که الان ما داریم، من اگر مسئول بشوم همین را هم نباید داشته بشوم و بروم مستأجری.

من اصلاً قبول ندارم به تمام نمایندگان محترم مجلس دویست میلیون تومان پول رهن بدهند که بروند رهن بنشینند، من نظراتم را در این زمینه‌ها قبلا گفته‌ام. البته این نظراتم را هم از جیبم در نیاورده‌ام، و گفته ام اصلاً قانون کنند و بگویند «هرکسی آمد مسئول شد، اگر مال دارد، اموال دارد از اموال خودش استفاده کند...»

ما طلبه‌ها عیبی ندارد اگر مال و اموال داشته باشیم، باغ داشته باشیم و... در این‌صورت تازه یک‌ذره از نظر اموال، شبیه امام صادق(ع) و ائمۀ هدی می‌شویم، ولی ما وقت نکردیم، اولش توی جنگ بودیم و بعدش هم این‌قدر کار و این‌قدر فعالیت‌های روی زمین مانده‌ای بود که... شاید هم خودمان را الکی زیاد مشغول کردیم. یک نفر از علما این‌قدر من را توبیخ می‌کرد که «تو چرا این‌قدر ندار هستی و ...» گفتم: ما وقت نداشتیم برویم پول دربیاوریم، که عزت خود را حفظ کنیم.

انتظار برخوردهای از این بدتر را هم علیه خودم دارم

من چرا حرف حق را نزنم، وقتی می‌دانم اینها از چه رانت‌هایی استفاده می‌کنند، چقدرشان به کدام نهادهای امنیتی و غیر امنیتی وابسته هستند و پول‌های‌شان را از کجا می‌گیرند؟ بعد، طبیعتاً اینها می‌‌روند علیه بنده کلیپ می‌سازند! از این بدترش را من انتظار دارم و از این بدترش را از اینها در پشت صحنه‌ها می‌بینم. من از قم - مضیقه های دوران اصلاحات - اگر حرف زدم، به‌خاطر این بود که بگویم اینها اگر بتوانند آدم را سربه نیست می‌کنند. ولی شاید فکر می‌کنند اگر ما را سر به نیست بکنند، با این بیست هزار ساعت‌ نوار سخنرانی چه‌کار کنند؟ لذا بهترش این است که ما را یک‌جور دیگری حذف کنند.

حالا مثلاً نتیجۀ این کارشان چه می‌شود؟ خیلی که ما را تخریب کنند، مخاطبان ما چقدر کمتر می‌شوند؟ هرچه کمتر بهتر؛ مسئولیت ما کمتر! ما که دنبال مخاطب نبودیم. همان‌طور که عرض کردم، اگر ما می‌خواستیم دنبال مخاطب باشیم، پانزده سال بدون عنوان و تیتر، بدون اجازه دادن برای تکثیر نوار، در قم سخنرانی نمی‌کردیم!

اگر هوس انتخابات دارید، الهی در انتخابات بعدی هم شما ببرید تا دیگر سطل آشغال‌ها را آتش نزنید!

بله اگر شما هوس انتخابات را دارید، الهی که در انتخابات بعدی هم شما ببرید! برای چه؟ برای اینکه هرکس دیگری غیر از شما بیاید، غیر از این مافیای لیبرالیزمی که این چهل ساله یا در بدنه بوده یا در رأس-و اکثراً در رأس بودند- هرکسی دیگر غیر از شما بیاید، سطل آشغالی‌های خیابان را آتش می‌زنید و جنایت‌ها می‌کنید در رسانه‌ها!

همین‌هایی که امروزه لال شده‌اند نسبت به اینکه قدرت اقتصادی مردم مثلاً یک بیستم شده، و در بازار دلار و ارز و...، وضعیت این‌گونه شده است، همین‌ها که الان سکوت کرده‌اند و بعضی‌های‌شان هم اگر یک ناله‌ای می‌زنند برای این است که از قافله عقب نمانند، همین‌ها اگر دولت دست‌شان نبود، نمی‌دانید چه می‌کردند! بهتر است اصلاً همین‌ها باشند و ما منتقد باشیم، مگر اینکه واقعاً یک دولت خیلی قوی‌ای سر کار بیاید و مشکلات را واقعاً باقی نگذارد.

ترفند تکراری بی‌بی‌سی‌چی‌های خبیث برای خراب کردن افراد

با انواع تهمت‌ها، با منتقدان دولت برخورد می‌کنند. قبلاً حضرت آیت‌الله علامۀ مصباح را خراب کردند، و حالا می‌گویند: شاگرد آیت‌الله مصباح در شب عاشورا یا شام غریبان، به آقای هاشمی رفسنجانی و بازرگان حمله کرد!

اولاً من یک روز هم شاگرد حضرت‌ آیت‌الله مصباح نبودم، اگر می‌خواهید با من آقای مصباح را خراب کنید این کار را نکنید چون بنده شاگرد ایشان نبوده ام. اگر می‌خواهید با آقای مصباح بنده را خراب بکنید، این حالا اشکال ندارد، شاید در مظلومیت ایشان شریک بشویم. چون ایشان را قبلا خیلی ناجوانمردانه خراب کردید، و حالا فکر میکنید هرکسی را به ایشان بچسبانید او هم راحت خراب می‌شود.

اینها روش‌های خبیث بی‌بی‌سی است، اینها همه بی‌بی‌سی‌چی هستند. اول یک‌نفر را خراب می‌کنند، بعد آن یکی را که می‌خواهند خراب کنند، نزدیک او قرار میدهند. اینها همین ترفند‌های بی‌بی‌سی‌چی‌های خبیث است. عین آب خوردن، این روش‌های خبیثانه را انجام می‌دهند.

ثانیا چه حمله ای به آقای هاشمی کردم جز اینکه گفتم ایشان هم عدالت اجتماعی را مطرح می‌کرد و ما روش تحقق عدالت اجتماعی ایشان را قبول نداشتیم و چه حمله ای به بازرگان کردیم، جز اینکه نامۀ امام را درباره ایشان خواندیم؟

از جریان لیبرال انتظارِ تخریب بیشتر هم داریم، اما از نیروهای انقلابی انتظار داریم بیشتر دقت کنند!

در چنین شرایطی که می‌خواهند «جریان لیبرالی مرده» را دوباره زنده کنند، آیا درست است امثال ما طلبه‌ها در مقابل اینها بخواهیم ساکت باشیم؟! خب معلوم است که این حرف‌های ما هزینه دارد؛ بالاخره تخریب می‌کنند!

از آنها انتظار نداریم، اما از بی‌دقتی نیروهای انقلابی یک‌مقدار گله داریم. واقعاً از آنها انتظار داریم که دقت کنند، حرفی از ما می‌شنوند که براساس یک تیتر دقیق تنظیم نشده است و می‌روند مصاحبه می‌گیرند، نظرسازی می‌کنند مقابل یک نظر دیگر، این چه کاری است؟ همین خبرگزاری‌های مربوط به نهادهای انقلابی، مثلاً می‌گویند: «دربارۀ این دوگانه‌سازی مواسات و عدالت، نظر شما چیست؟»

اگر کسی «راه‌حل» رسیدن به «عدالت» را روی دست گرفت، آیا دوگانه‌سازی کرده؟!

هر گردی که گردو نیست، هر دویی که دوگانه‌سازی نیست! در عرصۀ تبلیغ باید اولویت‌ها را بدانید، وقتی در یک جایی اصل عدالت مورد غفلت است، آدم اصل عدالت را در تبلیغات خودش بیان می‌کند و جلو می‌رود و پرچمش را بالا می‌گیرد. اما وقتی همه دنبال «راه‌حل برای اجرای عدالت» می‌گردند، آدم‌ راه‌حل‌های رسیدن به عدالت را روی دست می‌گیرد. اولین کسی که در این زمینه فریاد زد مقام معظم رهبری بود که «بروید دنبال راه‌حل‌های تحقق عدالت!» حالا اگر کسی راه‌حل رسیدن به عدالت را روی دست گرفت، آیا دوگانه‌سازی است؟ این حرف‌ها یعنی چه؟!

نود درصد مسئولین مملکت، «از کجا آورده‌اید؟» را پاسخ نداده‌اند/ بنده هیچ‌وقت مسئول مملکتی نبودم

برخی از رفقا به بنده می‌گفتند: «دربارۀ این تخریب‌ها یک توضیحی بده که ما این توضیح را ببریم این‌طرف‌ و آن‌طرف مطرح کنیم» زندگی شخصی من هرچقدر هم خراب باشد، مردم عاقل‌تر و باهوش‌تر از این‌ حرف‌ها هستند، حرف را می‌شنوند، قدرت تحلیل دارند و اگر حرف درست باشد می‌گیرند.

بنده هم هیچ‌وقت مسئول مملکتی نبودم که بیایم دربارۀ اینکه «از کجا آورده‌اید؟» پاسخ بدهم، غیر از یک واحد مسکونی هم ندارم. ضمن اینکه مسئولین مملکتی هم نود درصدشان این «از کجا آورده‌اید؟» را پاسخ ندادند. با اینکه همیشه زندگی کارمندی و مدیریتی داشته‌اند. مگر یک مدیر چقدر حقوق می‌گیرد که بتواند این همه ثروتمند بشود؟ درحالی‌که بنده می‌توانم بگویم فعالیت‌های آزادی داشتم؛ مثل همین منبر رفتن. البته من خیلی از دعوت‌ها را رد می‌کنم؛ دعوت‌هایی را که رسماً علاقه‌‌مندان به أباعبدالله‌الحسین(ع) چه پول‌هایی پیشنهاد می‌دهند، از سر علاقه به امام حسین و روضۀ أباعبدالله‌الحسین(ع). هیچوقت دنبال این جور منبرها نبوده‌ام و نخواسته ام از راه منبر پولدار بشوم.

با اینکه بنده قبل از دهۀ هفتاد، در تهران وقتی در مناسبت‌ها منبر می‌رفتم، محل منبرم بازار تهران بود و خیابان ایران. بعداً خودم تصمیم گرفتم که بروم در محیط‌های جوان و دانشجویی. چون می‌گفتم «این بازاریها که اگر من هم به هیئت‌شان نروم، هیئت‌شان اداره می‌شود، پس بهتر است بروم در محیط‌ها و محله‌های دیگر» بعد رفتیم در یک محله‌ای که یک مسجدی داشت و به‌حدی خلوت بود که مگس پر نمی‌زد! بعد از چند سال فعالیت ما، آنجا دو سال پی در پی مسجد نمونۀ استان تهران شد.

الان در همین جلسه‌ای که دارم با شما صحبت می‌کنم، خودم بنیان‌گذارش بوده‌ام، این بچه‌های دانشگاه هنر دیگر شاهد هستند. در آن سال‌های ابتدایی، اول می‌رفتیم دنبال پول برای هیئت که مثلاً پول از کجا بیاوریم؟ امکانات از کجا بیاوریم که هیئت اداره بشود؟

بنده این‌جور درددل‌ها را خیلی بد می‌دانم که مطرح بشود، ولی از بس بعضی از رفقا اصرار کردند، گفتیم شما را یک‌مقدار رنج بدهیم و درد دلهای ما را تحمل کنید و یک سهمی از این رنج‌هایی که ما می‌کشیم، شما هم ببرید. خودم از زدن این حرف‌ها، خیلی کامم تلخ شد، اصلاً چه اهمیتی دارد؟ بگذار هر چه میخواهند بگویند.

 (الف2/ن2)

نظرات

یه سخنرانی از شهید همت که خیلی جالب بود برام:

.. امام صحبتی دارند که آن را نوشته‌ام و همیشه آن را توی جیب خودم دارم. دوست دارم حرف‌های امام همیشه توی ذهنم باشد. حالا من آن را برای شما می‌خوانم! امام صراحتا اعلام می‌کند: هر کس که بیشتر برای خدا کار کرد،‌ بیشتر باید فحش بشنود، و شما پاسدارها، چون بیشتر برای خدا کار کردید، بشتر فحش شنیدید و می‌شنوید. ما باید برای فحش شنیدن ساخته بشویم! برای تحمل تهمت و افترا و دروغ! چون ما اگر تحمل نکنیم،‌ باید میدان را خالی کنیم. فکر نکنید افرادی مثل خوارج دوران حکومت امام علی الان در اطراف ما وجود ندارند؛ وجود دارند! خوارج چه کسانی بودند؟ خوارج آمدند و ابتدا به علی(ع) گفتند: یا علی(ع) ما با تو هستیم. بعد همین‌ها از پشت به علی ضربه زدند! این نیست که ما هم در اطراف خودمان چنین آدم‌هایی را نداشته باشیم. الان هم مثل زمان حکومت حضرت علی(ع) خوارجی هستند که دارند اذیت می‌کنند.

ملاک رسیدن به درجات بالای شهادت برای یک شهید تحمل کردن مظلومیت است

برید جلو آقای پناهیان

ما هم محکم پشتیبانتونیم

(ملت ما را بکشید، بیدارتر میشویم)

عبدلله که به اقا بد میگی کاش مثل اسمت یکم عبدلله بودی.

بی معرفت فردای قیامت چی جواب خدارو داری بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما ها با ایمانهای سست خودتون تا حال نماز یومیتون درست خوندین که به اقا چیزی که لیاقت خودتون هستش میگید...

هرچند شما شیعه نیستید اجیر شده اسرائیل هستید که دنیا میشناسه شمارو...

اقای پناهیان شما چراغ روشن خدا تو تاریکی هستی .من شاید از شما نباشم ادم خوبی نباشم ولی نامردم نیستم خود فروش نیستم اولیای خدارو واسشون دروغ بسازم خیلی مخلصیم...یه دعایم واسه ما بکنی ممنون دارتم

اقای پناهیان من انسانی هستم گناه کار .....

و از تمام کسای که میشناسی بدترم ....

ولی به همه مخاطبین این پیج میگم من حاضرم جونمو بدم... 

بخدا راست میگم مردم من شاید از جنس شما نباشم خوب نباشم ولی

انقدر چیزای از این اقا میدونم که جونمو فداش کنم.

سلام و درود بر شما استاد بزرگوار خوش به سعادت شما که یک مشت ابله نادان اینجور پشت سر شما یاوه گویی می کنند. خدا به شما انقدر ابهت و شجاعت و بزرگی داده که این احمق ها ترسیدند و ناگزیر شدند این چرندیات و مهملات را به زبان بیاورند. دریای تمیز و مطهر با یک قطره آب دهان سگ نجس نمی شود.

سلام وخداقوت

من اون شبی که داخل هیات میثاق اون حرفا رو زدید بودم

و قشنگ حدس میزدم که بزودی موج تخریب شما شروع میشه

این طبیعت حرف حقه که ظالمین اون رو تحمل نمیکنن

همین مسیر رو برید جلو حاج آقا و ما هم پشتتونیم

که این واقعا تنها مسیره...

سلام استادعزیزم....بمیرم ولی غمت رو نبینم....توبااین حرف هاازچشم مانخواهی افتادبلکه عزیزترخواهی شد...اهل بیت یارومحافظ توهستند

 

۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۱:۵۵ نازنین زهرا...

سلام به استاد عزیزم ....

همه کسانی که من رو میشناسن می‌دون که به شما میگم حضرت تکامل من 💚🙂

فقط این رو بگم تا زمانی که توی راه تهمت و سختی و پستی بلندی و مخالف و دشمن  و .... نباشه یعنی اون راه غلطه و اشتباهه 

خرسند باشید که درست ترین راه رو دارید میرید ...

ماهم پشت شما هستیم 

محکم تر از دیروز با توان بیشتر ادامه بدین استاد من ⁦❤️⁩

۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۱:۴۹ نازنین زهرا...

💚⁦♥️⁩

سلام حاج آقا کاش می دانستید که چقدر ارادت دارم به شما و ناراحت شدم از این شایعاتی که ساختن که چرا پشت کسی که ارادت مند او هستم این حرف ها زده شده ولی بعدش گفتم وقتی دشمن آدم از یک کار آدم عصبانی میشه و ناراحت پس یعنی دقیقا آدم کار درست رو انجام داده و همونی که حق بوده ، اجرا شده

دعا کنید ما قوی و هوشیارتر بشویم انشاالله

اجرتان با آقا

یاعلی

سلام علیکم 

درد این هست که بعضی ولایی ها هم نمیخواهند محرم پای صحبت هایی که به ساختار جامعه نقد میکنه بنشینند ، چون فکر میکنند مجلس امام حسینه (ع)! نباید حرف سیاسی زده بشه!! 

همینکه لیبرالی ها با این کارنامه اسف بار ، شما رو نشونه میگیرند ، برای اثبات صحت کار شما کافیه 

بعد از ۴۰ سال از انقلاب ، هنوز که برای اولین بار به فلان روستا آبرسانی میکنند رو با افتخار مطرح میکنند ، مردم رو با این مدیریت ، ضعیف نگه داشتند و خوب حق مسئولیت رو به جا آوردند ...

 

 

سلام

و

دوستان خوبم،فراموش نکنیم،

۱.احترام به شأن بزرگان

۲.جایگاه و عواقب قضاوت

۳.توضیحات پس از هر بیانات

۴.خواهشأ،خواهشأ،خواهشأ،فرار و دوری از عجله در تصمیم

ممنون

حاج آقا فقط میتونم از طرف خودم و بقیه دوستان بگم که شرمنده ایم که کم کاری میکنیم و ضعیف هستیم در فضای مجازی و حقیقی وگرنه امروز رهبر و یارانش چون شما نباید از خودتون خرج میکردید و توضیح به مردم میدادید تا رفع ابهام کنید و مردم رو از انحرافات و جهل رها کنید. این کار ماست نه شما

با سلام

پیام امام راحل : بکشید ما را ، هشیار تر و پیشروتر می شویم

استاد عزیز و گرامی ما پشت شما هستیم ، بیداری جامعه و کمبود جامعه را این مفاسد اصلاح طلب را ایجاد کرده

سلطااان. چیزی که بلد بودم رو میخواستم پولی کنم اما چون استاد گفت مواسات ،  یک پنجمه تحقیقاتمو پولی میکنم بقیشم تو اینستا رایگان جلسه جلسه میزارم. 

اون جوون بزدل و خودپرستی که به استاد دین و اخلاق و علم و سیاستش بگه بیا شفاف سازی کن یا براش آرزوی هدایت کنه! همون بهتر که زودتر از این مسیر رها بشه و اجازه بده اطراف استاد هوا صاف و خالص باشه :) دشمن احمق فقط میتونه کاری که ناخالصی ها و بزدل ها و باری به هر جهت ها در محافل دینی ارزشمند ریزش پیدا کنن ، اما دستش به اون نیروهای خالص و معتقد که هر کدوم تجسم سخنان استاد شدن نمی رسه الحمدلله و المنته. این یک مسیر بی پایان آینه در آینه است به لطف و اجازه ی خداوند و دشمن و جوجه دشمن های به ظاهر انقلابی و اهل بیان معنوی ، نمیتونن با کنار کشیدن یا سنگ انداختن ، این بازتاب قوی رو قطع کنن یا ذره ای از نیروی اون کم کنند.

استاد آرزوی ما سلامتی شما و برقرار بودن این جریان پیشرو و معنوی است تا ظهور حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف. قرار نیست ما بخوریم وبخوابیم و پیشرو در مقدمات ظهور باشیم. قرار است از این تیرها به هر کدام ما فراوان اصابت کند. خدایا ما رو از زمره ی هفتاد و دو تن یار امام حسین علیه السلام قرار بده و جسم و جان ما رو سپر بلای این راه کن و بر لب های ما جز ذکر حمد و ستایشت از بابت این دردها ، ذکری قرار نده. آمین یا رب العالین. 

بکشید ما را 

هشیار تر و پیشروتر می شویم.

۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۲۴ سلمان خانی پور

باسلام خدمت شما عزیز دل

این اهالی اصلاح طلب دین به دنیا فروخته ی رذل از این سنت جاهلی را که هر کسی که "جلوی منافعت را گرفت و یا خواست که رسوایت کند را خراب کن " را خوب بلدند و در طول تاریخ چهل ساله انقلاب را بارهای بار انجام داده اند و الان در حق شما انجام داده اند؛ این قماش آمریکاییهای خبیث هستند و حتی از اربابانشان نیز خبیث تر هستند؛ مرگ بر لیبرال و دوستاداران لیبرالها

درود بر پناهیان عزیز و همه آزادیخواهان جبهه مقاومت

سلام درود به استاد بصیر و سلمان زمان

مزخرفات این امویان مشتی چرند بیش نیست

جاسوس بودن این دولتی ها از مملکت داریشون مشخصه

منم با آقا یا خانم "علوی" موافقم

جعلت فداک

جعلت  فداک؛ هزاربار

خدا حفظت کنه استاد گرانقدر کسانی که این مزخرفات را درست می کنند که معلوم الحال هستند

من از کسانی که این ها رو در فضای مجازی پخش می کنند تعجب می کنم نمی ترسن!

جعلت فداک

 

مگر علی (ع) نماز هم می خوند؟ تو مسجد چکار میکرد؟

شنیدن این چیزا جدید نیست.

سیاسی نمیگم ولی: در برائت شما استاد! همینقدر بس که جریان به اصطلاح "اصلاح طلب" و دوستان "حسن فریدون" شما را متهم کنند.

 

اتفاقا خوب شد اینها به شما اتهام زدند. الان اگه اینها بگند ماست سفیده من باور نمی کنم. چه برسه به این حرفهای نخ نما.

 

دم انتخابات بجای پاسخگو بودن، توپ رو تو زمین این و اون میندازند. تا خود را از افکار عمومی خلاصی بدهند که نمی تونند. مطمئن باشید فردا یک داستان دیگر علم می کنند. مردم ما یقه شان را محکم چسبیده اند

خدا حفظت کنه استاد عزیز و از بلا به دور باشی

حاج آقا ما درهر شرایط حرف آدمهای احمق بیهوده گو را نمی‌پذیریم چه نسبت به آقا و چه نسبت به شما ما در هر شرایط پشت شماییم.

البته منظورم از مزخرف ترین افراد اونایی هستن که هنوز هم میگن ما منتظر شفاف سازی هستیم ...

مگه استاد مسوول بیت المال هستن؟

مگه تا حالا از پول بیت المال حقوق گرفتن؟

پول طلبه ها که پول امام زمانه دیگه به شما چه ربطی داره ؟

به بعضی دوستان باید گفت هرکس رو توخیابون دیدی یادت نره ازش شفاف سازی بخوای ..

به هر حال وظیفه ی شماست که بدونی پول ماشین و خونش رو از کجا در اورده🤐😏

مزخرف ترین آدم هارو ادم میتونه پای این پیج پیدا کنه

خدا وکیلی به ما چه ربطی دارد یک طلبه برای چه خانه دارد؟

ما خانوادمون پر از طلبست

۲تا از عمو هام و ۲ تا از شوهر عمه هام طلبه هستن

طلبه ی صرف

تنها چیزی که داشتن تبلیغ بود

الان ۴ تا شون خونه ی ۲ طبقه ی صد و خورده ای متری دارند

همشون هم از خونه هایی که خیرین چند سال رایگان اجازه میدن و طلبه ها بشینن تونستن خونه دار بشن

اون یکی پدر بزرگم که اجتهاد رو گرفته بودن ولی به بعضی دلایل نمیخواستن مرجع تقلیدبشن

به زور بعد از ۳۰ الی ۴۰ سال  میخواستن خونه بسازن توی پایین شهر قم یه زمین خریده بودن و با هزار تا قرض داشتن خونه میساختند مادرم میگفت

تو شهر میگفتن اقا حاج آقا فلانی میخواد برج بسازه این تهمت به طلاب

همیشه بوده عجیب از این دوستانیه که توضیح میخوان

اون یکی پدر بزرگم هم دقیقا خونشون رو هدیه گرفتن

تازه استاد پناهیان این همه آدم مثل من رو از این رو به اون رو کرد

من به نظرم اگه استاد کمتر داشته باشن عجیبه . چطور پزشکان تا جون یه نفر رو نجات میدن براشون ماشین مدل بالا و ویلا های تو کشور های دیگه هدیه میدن چیزی نیست (چند تا از اینا ما از نزدیک دیدیم)

انوقت وقتی کسی مثل استاد زندگی هزاران نفر رو از بدبختی و مرض روحی به علاوه از یه زندگی ابدی تو جهنم نجات میدن اگه خونه بهشون بدن عجیبه . ولله ولله ولله من اگه چیزی داشتم ۲ دستی تقدیم استاد میکردم.  امثال منی که غیر از دعای خیر هیچی ندارن که برای استاد جبران کنند این زحماتشون رو

واقعا آدم از شدت پخمه بودن بعضی دوستان متعجب میشه که با یه حرف دشمن عقایدشان از این رو به اون رو میشه

خواهشا کمی بصیرت

اگه یه درصد فقط یه درصد استاد پناهیان کارش درست بود و این تهمت هارو به دروغ به ایشون زده بودن ما چه جوابی داریم در محضر خدا بدیم از این فشاری که به بنده ی خوب خدا وارد کردیم؟

ولله اعلم

 

من حرف استاد پناهیان رو که گفتن الان اگه بگم چطوری زندگی میکنم برام اعانه جمع میکنید رو قبول دارم ما داریم میبینیم

همون ۴ تا طلبه از خانواده ی ما هم خونه دارن ولی از لحاظ مالی به شدت تو مضیقه هستن

وقتی زندگی طلاب رو از نزدیک ندیدیم نباید نظر بدیم...خدایا مارو ببخش که حقیقتا لایق بنده های خوب تو هیچوقت نبودیم

اون از حضرت اقا که اینطوری موهاشون به سرعت سفید شد

اینم از این بنده های صاف صادق که داریم اذیتشون میکنیم

خدایا بهمون رحم کن . میدونم که ما هیچوقت درست بندگیتو نکردیم

درست شکر این نعمت هایی مثل حضرت اقا و سردار سلیمانی و امثال استاد پناهیان رو به جا نیوردیم

ولی تو به رحمتت به نفهمی و کج فهمی ما رحم کن و نعمات هاتو ازمون نگیر ..

 

۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۹ حقیقت جوی غیر متعصب

خدا حفظت کنه مظلوم صبور ، از ماهواره و ماهواره نشینان نترس و حق وحقیقت  را بیان کن  

باسلام

ایکاش از رهبری هزینه نمی کردید ، و این نشون می ده ، در تنگناها به راحتی از رهبری هزینه می کنید ,و این ولایتمداری نیست که نیست ، مثل آقای حداد عادل که در جواب فتاح از رهبری برای خودش مایه گذاشت ، حیف.

آقای پناهیان ما منتظر پاسخ شما درباره سند سعادت آباد هستیم 

قیمت پایین

خرید از یک فرد فراری 

...

حقیقتا سوالات زیادی به ذهن داریم که اگر سکوت یا با فحاشی جواب بدید و حاشیه بسازید را خواهیم پرسید ...

درود

 اقای پناهیان عزیز بهتر از جان :  فکر کن که چکار کردی چه حرکتی رو انجام دادی که این هارو اینجور عصبانی و سرخ کرده   فکر کن و ادامه بده که راه رو درست داره میری  به هدف زدی استاد باور کن 😎😍

  تو جنوبی ترین نقطه تهران بشینه یا تو مرتفعترین شمرون بشینه که البته حقشه هیچ اشکالی نداره  اگر ایشون میخواست مثل بعضی ها الان ترلیادر بود .    اقای پناهیان عزیزتر از جان ...  آقای پناهیان عشق  ..... """"" آقای پناهیان شبرنگی که مارو نمیزاره تو جاده انقلاب از مسیر دیدن ٪ ولایت  ٪ منحرف بشیم  """" و این آن هارو عصبانی کرده  باور کن استاد عشق حتما راه رو داره درست میری که دشمنان اینجور عصبانی شده اند . 

فدایی داری  اووووووووووووووونم خودمم . 😅😅

۲۳ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۵۲ استاد دوسِِت دارمـ ـ ـ ـ

واقعا دمتون گرم اینکه شما رو مورد اتهام قرار می دن یعنی تاثیر گذار بودین الحمدوالله...
خدا شما رو برای ما نگه داره

خدا لعنت کنه این دروغ گویان رو... 
رئیس دولتشونم با همین دروغا رای اورد دیگه!!!

۲۳ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۸ حاج آقا سوال دارم!

۱- ماجرای خرید زمین ۴۲۳ متری در منطقه خوش‌نشین سعادت‌آباد تهران از خانم لیلادممتحن در سال ۹۱ چیست؟

۲- آیا همانطور که در قولنامه آمده شما این زمین ۴۲۳ متری را به قیمت ۱۱میلیون و هشتصد هزار تومان خریداری کردید؟

۳- شما چگونه و به چه مناسبتی زمین سعادت آباد را متری ۴۳ هزار تومان خریداری کردید؟

۴- چرا خانواده ممتحن که زمان انقلاب از کشور خارج شده اند این ملک را به یک چندم قیمت واقعی و با واسطه گری مسگرزاده به شما فروخته اند؟

میشه بگید اینا همش دروغه و چرت و پرت؟؟؟؟

استاد عزیز به این اندازه هم نیاز نبود جوابگوی و توضیح چرا که شما را خوب میشناسیم  این شگرد این لیبرال‌های رذل است و متأسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم (با انتخاب غلط)امروز قدرت سرمایه و رسانه بدست اینها افتاده .

خدا شما را حفظ کنه 

سلام استاد بزرگوار

بعضی ها از بس حقیرند تحمل حقانیت و محبوبیت حق گویان را ندارند و بعضی در  مدت زمان مسئولیت خود، باقی مانده مدت زمان ان را وقت اضافه ای می دانند که کاری جز برای تخریب دیگران ندارند

 

انان با مکر حقیر خود خوشند ولی غافل از اینکه :

«و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین»

 

الهی نفستان گرم باشد و به ولایت اهل بیت علیهم السلام خوش باشید

 

یا علی

خدا حافظ بندگان خالصش هست تا از سعادت کامل بر خوردارشون کنه و انشاالله روزی میاد به همین زودی ها که پوزه های این نجسهای متکبر را به خاک میمالیم استاد عزیزم.دیر نیست آن روز به حول وقوه الهی نزدیکه ان روز.انشاالله.

باسلام خدمت استاد گرامی و ارجمند.  استاد من به عنوان یک جوان همیشه از سخنان گهربار شما استفاده فراوانی برده ام و این صحبتهای ارزشمند شما را برای سایر دوستانم هم ارسال میکنم... چرا که مسیر زندگی من و خیلی افراد با سخنرانی های شما عوض شد... ما جوانان یقین داریم که این مطالبی که شما مطرح کردید عین حق و حقیقت است.. سعادتمندی و عزت شما و نابودی دشمنان خبیث اسلام و انقلاب را از پیشگاه آفریدگار بزرگ خواهانیم. 

خداوند مهربان به شما صبر و شکیبایی عظیمی در برابر این افراد پست و رذل عطا کند... 

 

 

جانم استاد پناهیان عزیز! خدا حفظتون کنه

الان من متوجه نشدم، بحث سر چیه؟ بحث سر اینه که ایشون انقدر پول و انقدر مثلا خونه و.. دارند؟؟! خب به فرض هم که داشته باشند، به کسی چه ربطی داره؟؟!

عجب!.. 

وقتی شیرها قبولت دارند، نظر کفتارها اهمیتی ندارد. استاد من پناهیان عزیز مهم این است که مولایمان علی قبولت دارد. قضاوت های بقیه اهمیتی ندارد.

۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۴۰ اکبر دهستانی

سلام

انصافا آقای پناهیان از بهترین نیروهای انقلاب واصولگراست

 

ایشان بارها به میبد دعوت میشد ولی قبول نمی‌کردهیات ها حاضر بودند قیمت های بسیار خوب به ایشان بدهند

ولی ایشان قبول نمی کرد

ما بارها می‌گفتیم باید بچه حزب اللهی هم باید پول داشته باشد 

بچه حزب اللهی اگر هم پول داشته باشد از راه حرام بدست 

نمی آورد بعد هم در راه درست هزینه میکند 

خیلی های دیگر از راه حرام بدست می‌آورندوخیلی وقتها در راه حرام خرج می‌کنندما به آقای پناهیان افتخار میکنیم 

 

 

 

بنده مادری ۳۳ساله هستم و دارای ۳فرزند پسر. 

اسم پسر سومم رو علیرضا گذاشتم. 

هر وقت تو وانفساهای روزگار  گیر میکنم،  می رم سراغ سخنرانیهای استاد  پناهیان.  

من از خدا میخوام ۳تا پناهیان تحویل امام زمان عج  بدهم. 

استاد  شما  پدر معنوی ما  هستید. لطفا  خسته نشوید و  تا بزرگ شدن پسران  من پای حق بایستید تا بچه‌ها ی من هم محضر  الگوی  مادرشان را  درک کنند. 

اندکی صبر سحر نزدیک است. 

 

حالا این دفعه که با جنگ رسانه ای حقیقت رو وارونه جلوه دادند. اما من چند تا سوال دارم که جوابش برای دفعه های بعد واکسینه مون میکنه:

 

1- یک واحد آپارتمان از یک مجتمع 5 واحدی 7 سال پیش مال یک نفری بوده. چرا اون کسی که خبر رو منتشر کرده اولا گفته کل 5 واحد مال اون فرد هست و دوما قیمت الان مجتمع رو جار زده نه قیمت همون موقع رو؟

2- موضوع ملک مال 7 سال پیش بوده اما یکدفعه با فاصله چند روز از سخنرانی حماسی استاد در دهه اول محرم یکدفعه یک عده یاد عدالتخواهی افتادند و کردند پیراهن عثمان. آیا این کار این شک را تقویت نمیکند که عده ای آرشیوی جمع آوری کرده اند که در زمان مناسب به اسم عدالتخواهی به تخریب افراد بپردازند. آیا این شائبه به وجود نمیاد که برخی عدالتخواهان با این اطلاعات تجارت راه بیندازند؟ یعنی اگر پا روی دمشون نگذاری کاری باهات ندارند، همینکه مخالفشون بشی رگ عدالتخواهی شون میزنه بالا و یاد آرشیو شون میفتند. 

3-بعد به شکل کاملا حرفه ای هدیه گرفتن استاد رو با هدیه گرفتن "طبری" مقابسه میکنند تا بدنامی طبری را به استاد هم وصل کنند. آیا واقعا عقل سلیمی این مقایسه را منطقی میداند؟ اولا که از نظر حجم، اصلا قابل مقایسه نیست. یک خانه حداقلی استاد کجا و آن همه ویلا و زمین و پنت هاوس که طبری دریافت کرده کجا. دوم اینکه طبری بابت دریافت هدیه ها کارهای غیرقانونی برای هدیه دهندگان انجام میداده اما استاد چه کار غیرقانونی ای در قبال گرفتن هدیه انجام داده؟ در اینجا نفس کار غیرقانونی کردن ایراد دارد نه نفس هدیه گرفتن. چه بسا افرادی بدون هدیه گرفتن و با مطامع نفسانی دیگر به کار غیرقانونی بپردازند و بشوند نوکر بی جیره و مواجب.  

4- آیا این عجیب نیست که به طلبه ها که میرسند میگن تجارت نکنه، پست دولتی نگیره، هدیه نگیره، خونه نداشته باشه، ماشین نداشته باشه. اصلا طلبه ها اجازه زندگی کردن دارند؟ مثلا چه مدلی برای زندگی طلبه ها شما میپسندید؟

5- اول میگن چرا استاد برای مدارسش پول میگیره! حالا که فهمیدند پول نمیگیرند و با کمک خیرین میچرخه میگن چرا کمک میگیره؟ آحه عزیز من یا باید از دانش آموز پول گرفت، یا باید خودت تجارت کنی و درآمدت رو خرج مدرسه کنی یا اینکه کسی هرینه های مدرسه رو تقبل کنه دیگه!! کسی راه دیگری بلده بگه. هر کاری بکنی رسانه هاشون یک فیلمی براش درمیارند.

پاسخ برخی شبهات آنقدر واضح است که آدم تعجب میکنه چطور همچنین چیزی به شبهه تبدیل شده. این اتفاق یک مثال زنده از قدرت رسانه است که چطور میتونه مسائل رو وارونه جا بزنه و به خورد مردم بده.

 

سوال1: چرا استاد پناهیان خانه 30 میلیاردی دارند؟

پاسخ: آن ملک یک مجموعه چند واحدی بوده که استاد مالک یک واحد بوده. مثلا اگر کسی در یک مجتمع مسکونی 500 واحدی زندگی میکند یعنی 500 خانه دارد؟ علاوه بر این آیا خیلی عجیب است فردی پس از 30 سال خدمت در دانشگاه و جاهای دیگر بتواند یک خانه 120 متری داشته باشد؟ من که هر استاد دانشگاهی را میشناختم و سوال کردم، حداقل یک ملک مسکونی برای خود داشتند. بلکه برخی اساتید این امکان را داشتند که برای اقامت فرزندانشان هم کمک کنند.

 

سوال2: چرا استاد پناهیان هدیه قبول کردند؟

پاسخ: اگر طلاب کار تجاری کنند که میگن این طلاب دنیاطلب هستند. اگر کار دولتی کنند میگن رانت داشتن. اگر هدیه بگیرند میگن چرا هدیه گرفتند. کلا چه راه دیگری برای نان درآوردن باقی میماند؟ (شاید فکر میکنید طلاب می توانند مانند گیاهان فتوسنتز کنند!)

 

سوال 3: چرا استاد پناهیان به ساخت و خرید و فروش ملک پرداختند؟

پاسخ: اصل تجارت کردن که در اسلام ایرادی ندارد. غیر از ائمه اطهار که هر کدام در تاریخ هست دارایی هایی داشتند، شخص خود رسول اکرم (ص) که رسما تجارت میکردند. اصلا مگر حضرت جدیجه بزرگترین زن تاجر عرب نبود؟ نفس دارایی که در اسلام مذمت نشده. بلکه چیزی که مهم است این است که دارایی مبدا اش از کجاست  و در کجا هزینه میشود. 

 

سوال4: چرا استاد اشاره کردند رهبری و امام هم با هدیه زندگی میکردند و از این طریق از رهبری و امام هزینه کردند؟

پاسخ: استاد روش تامین مالی زندگی اکثر طلاب و علمای دینی را توضیح دادند. امام و رهبری هم که پدر طلاب هستند از این قضیه مستثنا نیستند. همچنین این موضوع مخفی ای نبوده که استاد آن را فاش کرده باشند. سالیان سال است که نزدیکان امام و رهبری به زندگی شخصی ایشان پرداخته اند و آن را تشریح کرده اند. (آیا کسی قبلا از این امر بی خبر بوده است؟)

سلام و عرض ادب و احترام

جانم فدای مظلومیت شما استاد  انقلابی

منم با کمک خیرین صاحب خانه شدم

مستاجر بودم سال 89

12 میلیون رهن خانه در منطقه تهران پارس داده بودم

خانه 70 متری

اونم قرض کرده بودم

به لطف دولت وقت پروژه مسکن مهر در شهر پردیس شروع شده بود 

البته من پول نداشتم ثبت نام اولیه رو انجام بدم

 برای ثبت نام اولیه باید حدود 10 میلیون تومان میدادم

با دوستانم مطرح کردم  ایشان خیری را معرفی کردن

خیر محترم به بنده گفت من یک واحد آپارتمان در شهر جدید پرند تازگی خریدم

برای کمک به  تازه عروس و دامادها که 2 سال اول زندگی صلواتی استفاده کنن تا رو پای خودشون بشینن  ان شاءالله

به منم گفته بودن 2 ساله خانه تحویل می شود 

که ایشان گفت پس شما تا زمانی که مسکن مهر شما حاضر شود میتوانی به صورت صلواتی  در این مکان زندگی کنی البته راه دور است قبول دارم .

منم قبول کردم

پول پیش خانه را واریز کردم برای مسکن مهر

و رفتم پرند زندگی کردم به مدت 4 سال

چون خانه اولی که بهم دادن 2 سال بعد 60متری بود

منم با پروژه 75 متری تعویض کردم که 2 سال دیگه هم طول کشید

الحمدالله قبل از این دولت مزخرف سال 92 مسکن مهر خودم رو تحویل گرفتنم

(چون آقای آخوندی گفته بود مسکن مهر مزخرف است خواستم بگم کل دولت شما مزخرف است )

خانه ای دو خوابه به مساحت 75 متر خیلی شیک الحمدالله

تو زلزله جدیدی هم که آمد در پردیس بسیار مقاوم بود الحمدالله

مسکن مهر بنده= نقدی 39 میلیون+ 25 میلیون وام با قسط حدود 250 هزار تومان تمام شده

الان با بی تدبیری دولت مزخرف رسیده به 800 میلیون تومان

الان اختلاف قیمت واقعی با قیمت الان رو باید پاسخ گو باشم؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از کجا آورده ام ؟؟!!!!!!!!!!

جواب :

از سر قبر بابای نداشته شما لیبرالهای بیشرف که خون مردم رو تو شیشه کردین

قطعا الان بخواهم بفروشم دیگر صاحب خانه نمیشوم با این تغییر قیمت های لحظه ای

وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَی مِنکم وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکم وَ إِمَائکُم إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِه وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیم.
مردان و زنان بی‌همسر خود را همسر دهید، همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکارتان را اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد خداوند گشایش‌دهنده و آگاه است.

یکی نیست بگه این لیبرال ها فضل خدا رو درک کردن ؟؟؟

در آخر خواستم بگم اگر استاد ناراحت نمیشید 

منم پناهیانم

بزنید ما را ملت بیدار تر می شوند

به اذن الله

التماس دعای شهادت

 

 

 

 

لطفا در مورد سند سعادت آباد یک توضیح کوچکی بدهید.

۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۲۴ منصوره عمادی

استاد گرانقدر خدا شما را برای ما حفظ کند . خیلی ادم مطالعاتی نیستم ولی هر وقت یخنرانی های شما شنیدم گریه کروم برحال خودم . مخصوصا امسال در سخنرانی مواسات. توضیحات شما که اصلن به دنبالش هم‌نبودم و میدانستم تخریب چهره شماست دوباره اشکم را جاری کرد . 

چاه مکن بهر کسی اول خودت بعداً کسی

خدا بعضی وقت ها گوش ما رو میگیره بالاخره یه جا آبروی کسی رو ریختی شاید شریعتی بیچاره

۲۲ شهریور ۹۹ ، ۰۷:۴۹ رضا منتظری مقدم

سلام علیکم

 

شفافیت...

ما منتظریم...

سلام

از صمیم قلب امیدوارم خداوند به شما عزت و آبروی صدچندان بدهد...

اینکه سخنرانی های شما، برای ما جوانان، تا به این حد تأثیرگذار و راهگشاست، یقینا بی دلیل نیست، بدون شک به خاطر اخلاص شماست، بخاطر تقوای شماست، بخاطر انقلابیگری شماست و بی نهایت دلیل دیگر که فقط خدا میداند و بس...

انشاالله به یاری خداوند، دشمنان مسیر اسلام و انقلاب بیش از اینها رسوا میشوند...

با سلام

ای کاش استاد به صورت مستدل طی یک نامه زودتر جواب منتقدین رو بدن که دست ما هم برای دفاع از ایشون باز باشه. بیانات بالا واقعا قانع کننده نیست.

خوب یا بد الان افکار عمومی از آقای پناهیان جواب میخواد، اتفاقا وقت خوبیه که دشمنان رو با یک متن مستدل رسوا کنن

واقعا چرا آقای پناهیان به صورت مستدل و با مدرک جواب منتقدان رو نمی دهند ( مثلا طی یک نامه ) که دست کسانی که از ایشان میخوان دفاع کنن باز باشه. بنده از علاقمندان به ایشانم ولی واقعا جواب های بالا رو قانع کننده نمیدونم و چرا استاد جواب سوالات جدید ( زمین لواسان ) رو زودتر نمیدن.

خوب یا بد الان اینها باید توسط استاد جواب داده بشه تا افکار عمومی قانع بشن.

یا علی

خدا به همه خادمین اسلام عزت و سلامت و عافیت عنایت کنه

سلام خدمت استاد پناهیان گرامی. 

استاد عزیز حتی اگر این متن بسیار با ارزش از سخنان شما رو نمی خواندم باز هم قبولتان داشتم. چون سالهاست با سخنرانی ها و تفکرات شما زندگی می کنم و حنای بی رنگ اصلاحات ابدا رنگی ندارد برایم.

خداوند پشت و پناهتان

سلام بر استاد محترم

 

تقبل الله اعمالکم. اگر خلاف شما این ها حرف نمی ردند ما فکر می کردیم که شما در راه انقلاب نیستید. برای ما معیار حق گویی و ولایتی و انقلابی بودن همین هست که این لیبرال ها و سیکولرهای منافق خلافش حرف بزنند و اقدام عملی کنند.

نه فقط ایران، بلکه در کشور پاکستان هم دوستان و محبان شما هستند که خیلی برای شما دعا می کنند.

 

ان شاء الله در پناه حق باشید و همین طور جهاد انجام بدهید.

 

۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۴۰ منصوره عمادی

استاد گرانقدر خدا شما را برای ما حفظ کند . خیلی ادم مطالعاتی نیستم ولی هر وقت یخنرانی های شما شنیدم گریه کروم برحال خودم . مخصوصا امسال در سخنرانی مواسات. توضیحات شما که اصلن به دنبالش هم‌نبودم و میدانستم تخریب چهره شماست دوباره اشکم را جاری کرد . 

استاد عزیز

۲۱ شهریور ۹۹ ، ۰۲:۲۵ مهلا آزرمیدخت

خدا حفظت کنه حاجی:)

درد و بلات بخوره تو سرِ...!!!

خدا حفظت کند ان شاالله دشمنانت نابود شوند حاج آقا اگر شما را تخریب نکنند جای تعجب است.

۲۱ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۵۸ محمود آذرخش

سلام و رحمت و مغفرت الهی بر شما استاد عزیز و گرامی

دلمان از ظلمی که به شما شده پر از غم شده ، و ما را در تلاش برای تحقق معارفی که به ما آموختید مصمم تر کرده، ما رو بخاطر کوتاهی هایمان ببخشید، ان شاء الله مورد دعای امام زمان علیه السلام و نائب شان باشید، این هجمه ها باعث می شود تا مواضع شما حقانیتش بیشتر اثبات شود و بیشتر نظر ها رو متوجه کند و... 

با سلام خدمت استاد گرانقدر

در قسمتی از سریال مختارنامه ، مختار به اطرافیان خود گفت اگر خولی  و ... نسبت به حکومت ما منتقد نباشند جایی از کار ما اشکال دارد. بر راه صراط حرکت کردن آسان نیست انشاالله همیشه در پناه حق باشید.

خدا شما و همه بچه های هیئات را حفظ کند و توفیق بیشتر برای نوکری مکتب علوی عطا بفرماید.

با عرض سلام و خدا قوت

الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه ولا یخشون احدا الا الله وکفی بالله حسیبا    ایه ۳۹سوره احزاب

هر زمان این ایه رو میخونم یاد استاد گرامی حاج اقا پناهیان می افتم در جامعه امروزی ما مصداق بارز این ایه هستن امیدوارم خداوند عمر با عزت به ایشان عطا کنند و ان شاالله در رکاب اقا امام زمان (عج)جز فرماندهان حلقه اول باشند 

التماس دعا

اره اره هدیه بودهههههه.خوب خودتونو تبرءه میکنید.کسی که دم از دینداری میزنه ......چه کارا نمیکنه

وقتی دشمن این قدر نامرد و پلشت هست یه ویدیو ۵ دقیقه‌ای پر کنید و منتشر کنید و به دقت ماوقع خانه سال ۹۱ رو شرح بدید.

کاش به من هم هدیه میدادند

با عرض سلام و خدا قوت

الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه ولا یخشون احدا الا الله وکفی بالله حسیبا    ایه ۳۹سوره احزاب

هر زمان این ایه رو میخونم یاد استاد گرامی حاج اقا پناهیان می افتم در جامعه امروزی ما مصداق بارز این ایه هستن امیدوارم خداوند عمر با عزت به ایشان عطا کنند و ان شاالله در رکاب اقا امام زمان (عج)جز فرماندهان حلقه اول باشند 

التماس دعا

با عرض سلام و خدا قوت

الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه ولا یخشون احدا الا الله وکفی بالله حسیبا    ایه ۳۹سوره احزاب

هر زمان این ایه رو میخونم یاد استاد گرامی حاج اقا پناهیان می افتم در جامعه امروزی ما مصداق بارز این ایه هستن امیدوارم خداوند عمر با عزت به ایشان عطا کنند و ان شاالله در رکاب اقا امام زمان (عج)جز فرماندهان حلقه اول باشند 

التماس دعا

۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۴۷ محمد حسین رحیمی

استاد اجرت با آقا امام زمان ان شالله همین فتنه ها هم در راستای قربالگری برای ظهور آقا باشد 

خیلی جالب شد یکی از مباحث این جلسات رنج در انتخاب  بود که در رابطه با شما استاد گران قدر در همین جلسات عینیت پیدا کرد

ان شاالله ما هم بتونیم مثل شما مسائل درک کنیم و بهش عمل کنیم

خدا عزت شما رو روزافزون کنه ان شاء الله. این هوچیگری‌های علیه شما هم ما رو نمی‌تونه از بهره‌هایی که پای منبر هیچکس دیگه پیدا نکردیم، محروم کنه. ما رشد فکریمون رو به شما مدیونیم.

(یجاهدون فی سبیل الله و لا یخافون لومه لائم)

چقدر شبیه ولایت است رابطه ی ما با استاد خود. اینها این حرف ها را نمیفهمند.. ؛ منتهای مراتب بدانند ما فدایی استاد، ولی و امام منصور خود هستیم؛

این شبهات باعث شدند من در مورد استاد با چندین نفر صحبت کنم و اصلا بابی شده برای معرفی بیشتر حرف های دینی ناب در جامعه. همینطور این شبهات موفقیت استاد و صدق ایشان و صد البته عجز دشمنان را میرساند. حقیر هستید خودتان کافی است. حرف حق را نمیتابید و منافعتان در خطر است باید هم به تکاپو بیفتید. اما بدانید پیروزی نزدیک است. دوستان یادآوری میکنم پیروزی در قبال اراده ماست و به قول آقا جنگ جنگ ارادهاست. کار خدا هم زمین نمیماند.

(و بشر العباد الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه)

سلام علیک حالا سوال این جاست که می پرسند استاد حالا که مس خواستی در خانه ساختن شراکت کنی و یک واحد بسازی چرا در سعادت آباد؟ چرا در شهرری یا جنوب شهر یا.... خانه نساختید؟ یا چرا استاد دنا سوار می شوند میشد یک ماشین ساده تر سمندی، پژویی؟ این سوالاتی است که برخی دوستان می پرسند! این ها را صریح تر جواب دهند تا واقعا شبهه ای نماند! 

ای کاش میتوانستم ذره ای از بار غم شما کم کنم... ای کاش بتوانیم ذره ای از بار غم رهبرمان کمک کنیم... ای کاش میتوانستیم ذره ای از بار غم مولایمان امام عصر اوراحنا له الفداء کم کنیم... استاد پناهیان شما سرمنشاء تحولات بزرگی در دلهای ما هستید......

با سلام 
به دوستان پیشنهاد می شود عکس پروفایل خود در پیامرسانها را به عکس ایشان در حمایت از استاد پناهیان تغییر دهند می توان تیتر شهید ترور شخصیت هم به عکس افزود.
پیشنهاد و نامه به دفتر امام خامنه ای برای استفاده از ایشان به عنوان سخنران در جلسه اربعین .

سلام 

من دانشجوی دکترای دانشگاه امیرکبیر هستم و فقط خواستم به حاج آقا پناهیان بگم حاجی جون، جانم به فدات. شما پناه ما از ضلالت هستی
از جور جارچی های غرب ناراحت نباش که جرم افتخارآمیز شما در درجه اول اینه که دارید از حضرت آقا و خواست های ایشون به معنای واقعی حمایت میکنید. 
بنده هم همین الان یه مبلغ کوچیکی به بیان معنوی کمک کردم. 

با سلام خدمت آقای پناهیان

خدا حفظت کند. سخنرانی های شما یک سر و گردن از سخنرانی های منبری های خوب ما بالاتر است. خدا پشت و پناهت باشد. به خدا توکل کن. این نیز بگذرد...

سلام.

حاجی بیشتر درباره اوایل انقلاب و جریان نفاق بگید. خیلی خوب بود. اصلا راه درست راهی هست که توش سنگ بخوری و دندونت بشکنه. ان الله بصیر بالعباد

جناب پناهیان تو دیگه چرا من فکر میکردم تو قشر روحانیت هم آدم سالم پیدا میشه ولی ناامید شدم فکر میکردم اینقدر صدای رسایی داری بدلیل پاکی شما میباشه ولی متا سفم

سلام

هوا خیلی دلگیر شده استاد. 

همین آدم های به ظاهر مسلمون و آدم هایی که یا ترسیدن یا تحلیل سیاسی نداشتن، به حضرت زهرا در مورد فدک تهمت زدن و اهل بیت رو یکی یکی به شهادت رسوندن... الان هم تا هر کسی که رنگ و بویی از اسلام حقیقی داره رو تخریب نکنن، دست بردار نیستن...

دیگه چه انتظاری می شه داشت جز انتظار ظهور مولا... 

 

 

 

 

سلام علیکم

در مورد سند دوم زمین 400 متری سعادت آباد هم اگر توضیحی باشه خیلی خوبه.

 

۲۰ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۱۴ نعمت اله ستوده

سلام 

هر چی فکر می کنم چرا مردم بار دوم به این دولت دروغ و تزویر رای دادند به نتیجه نمی رسم فقط حرص می خورم.

سلام

جرم حاج اقا پناهیان این است که حرف حق میزنند،مردم را بیدار میکنند و بصیرت افزایی میکنند.

همیشه اینگونه بوده که دولتی های فاسد و منافق برای پیشبرد منافع و چپاول بیت المال سعی میکردند مردم را در خواب غفلت نگه دارند،یا بین مردم تفرقه بندازن،مردم را سرگرم فساد وگناه کنند تا عدالت خواهی انها را در خواب نگه دارند.

این سردمداران ظلم و بی عدالتی و تبعیض و رانت همیشه به جای پاسخ دادن و پذیرفتن عملکرد فاسدشان ،دنبال تحقیر و تهمت زدن به طرف منتقدشان هستند. این موضوع را علناً در جریان انتخابات گذشته دیدیم که چگونه به جای پاسخگویی به منتقدان ،انها را تخریب کردند و انواع تهمت ها را به انها زدند.

استاد عزیز و بزرگوارم اقای پناهیان:

ما فرزندان امام خمینی رحمه الله علیه و امام خامنه ای عزیز دامت برکاته  همواره پای انقلاب و دفاع ازحق و مظلومان ایستاده ایم و با قوت و نیروی مضاعف ادامه خواهیم داد و دعا گویتان هستیم.

موفقیت ،صحت وسلامتی وطول عمر و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 اجرکم عند الله

شاگرد و دوستدار شما

 

سلام استاد عزیزمون رو با این حرفا نمیتونن تخریب کنن. جالبه این احمق ها با مسائل کذبی استاد رو تخریب می کنن که به وضوح حسن فریدون داشت و بهش رای دادن. خونه سی ملیاردی رو به دروغ به استاد می بندند برای تخریب اما به حسن فریدونی رای میدن که واقعا کاخ به اون بزرگی تو اون منطقه تهران داره اینا با خودشون چند چندند؟این ها تفسیر لا یشعرون و لایعقلون اند

جناب آقای علیرضا پناهیان

حتی اگر شما هیچگونه فساد مالی در تمام عمر خود نداشته باشید

از این جهت که امور زندگی شما توسط رفقایتان می گردد زندگیتان شباهت چندانی به زندگی عموم مردم ندارد

بنابراین شما صلاحیت ارائه ی مدل سبک زندگی برای مردمی که درکشان نمی کنید ندارید

حداقل اندر شرافت داشته باشید که رهبری رو سپر بلای خودتون نکنید

با سلام و خداقوت

جناب پناهیان من همیشه نگران این بودم که شمارو با حرفهای حقی که میزنین ترور کنن ولی بقول خودتون اگر خدایی ناکرده بکشن نوارهای ضبط شده وتکثیر شده رو چه کنند بخاطرهمین اینطور تخریب میکنن.این دولت به هیچ عنوان حرف حق رو نمیپذیرن و هرکس پا روی دمشون بزاره یه جوری درصدد حذفش برمیان.من بیشتر کتاباتون رو دارم و میخونم و در زندگیم بکار میبندم همشون عالیه.اجر اخرویتون باشه ان شاءالله.در پناه حق باشید.خدانگهدارتان

استاد شما همیشه محبوب ما هستید چون حرف حق رو میزنید.

الحمدلله که افراد انقلابی ای مثل شما ذره ای ترس از تخریب های دیگران ندارید و به راهتون ادامه میدین مثل سردار سلیمانی عزیز

بمیرم براتون جگرمان را کباب کردید چرا ما از این دوستان نداریم

سلام 

بنظرم  هر چی بیشتر به این بحث ها پاسخ دهید فقط ارزش خودتان کم میشود و انها هم همین را میخواهند و انها هیچ وقت ساکت نمینشینند و برنامه های خودشان برای تخریب جنابعالی را بیشتر میکنند و بهتر است وارد این بازی ها نشوید. 

با سلام وخسته نباشید

امروزه مردم ما وبخصوص قشر جوان ما خواهان افرادی مثل آقای پناهیان هستند که هم دلسوز و خیر خواه و هم بلندنظرو مطلع و هم عالم با تقواست ،اما صهیونیسم داخل و خارج نمیتواند ببیند که قشر جوان ما هشیار و پر انگیزه و ظلم ستیز باشد چراکه هرکه اینطور بود را از اول انقلاب تا الان ترور کرد اما ومکرو مکرالله والله خیر الماکرین . اما دیگر صحنه صحنه ی ظهور منجی است و بگذارید تا خبیثان در لجن و باتلاق پر خباثت خود دستو پا بزنند و خوبان پرتلاش و جهادی هم ازفیلتر خدای رحمان رد شده و از خوبان دم دمی مزاج جدا شوند که ظهور نزدیکست.ان شاالله

 

آقای پناهیان ماشما ونیت خیرتان وخوبیهاتونو قبول داریم و حتی اگرهم توضیحی ندادید هیچ اشکالی ندارد که این خود برای ما یک امتحانست.

لبخند سیدمان صاحب الزمان نصیبتان

خدا استاد را از گزند دشمنان اسلام حفظ کند ان شاءالله.

مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

حاج آقا غم به دلت راه نده، ان شاالله از جدم میخوام چنان انتقامی از دشمنانت بگیره که کیف کنی، توام ببخشی من نمی بخشمشون، حالا می بینی از این ماجرا چه برکاتی نصیبت میشه

۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۵۰ زهراسادات موسوی

سلام بی زحمت فیلم کامل این جلسه رو میزارین؟ 

اجرتون با مولا علی علیه السلام ممنونم 

۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۳۶ جعفر کاظم زاده

استاد ولایی و دلسوز جامعه سلام

ما عهد میبندیم در محضر حق تعالی که همچون مردم مدینه زمان علی ع نباشیم .ما زیر چترولایت

منتظر فرمان شما هستیم.

شما فرمانده دریا دل و خورشید راهنمای جامعه تشنه اسلام ناب محمدی ص هستید.

یاوه گویان را هم مولانا جوابشان را داده/ فرمود:

کی شود از پوز سگ دریا نجس....... کی شود خورشید از پف منطبس

سلام آقای پناهیان خواهش میکنم از دست انسان های بیشرفی که فقط نوکری رسانه های ضد انقلاب را میکنند ناراحت نشید هرچه بگویند ما پای شما هستیم چون این شما بودید که اسلام را آنگونه که هست برایمان معرفی کردید منِ جوان، خدا را در کلام شما بود که درست شناختم با اینکه در خانواده مذهبی بزرگ شده بودم اما هیچوقت خدا را واقعا حس نکرده بودم اما این شما هستید که با درک عمیقی که از دین پیدا کردید می توانید ما جوانان را به خدا نزدیک کنید.

من همیشه خدا را شکر میکنم که مرا در مسیری قرار داد تا با شما آشنا شوم.

خدا به حق امام حسین(ع) خیر دنیا و آخرت را نصیبتان کند و در آخر شهیدتان کند. 

این سه طبقۀ دیگرش را هم بگذار برای شما باشد، بعداً بچه‌هایت بزرگ می‌شوند و ازدواج می‌کنند ...» چرا این آقا صاحب تک ماکرون به ایشان سه واحد مجانی آن هم در سعادت اباد دهد در حالی که خیلی از تهرانی آرزویشان این است بعد از یک عمر کار یک واحد چنینی داشت باشند لعنت بر آدم دروغگو

۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۵۷ حامد همایی فر

«... لا یَخافُونَ لَوْمَةَ لائِم»

همیشه همینجور بوده
دشمن، دشمنی می کنه
این حملات نشونه های خوبیه، یعنی استاد دقیقا زده به هدف

فکر میکنن با این حاشیه سازی ها میتونن آقای پناهیان رو خراب کنن؟؟

انشالله خدا ریشه این دشمنی ها رو بسوزونه

سلام و خداقوت

به خاطر تخریب هایی که علیه شما صورت گرفت ، دل ما هم بدرد اومد ، از بی تقوایی که عده ایی بر علیه شما انجام دادن ناراحتیم.

بشخصه از اینکه به نوعی شاگرد شمام محسوب میشم خوشحالم  و از خدا میخوام و امیدوارم روز به روز به عزت و سربلندی شما افزوده شه .

در پناه خدا باشید و دست حق نگهدارتون.

سلام

این روزااین اخباراروشنیدم درمورد استادپناهیان خیلی ناراحتم شد...والا ماکه دین روباشماشناختیم استادپناهیان خدابه شما خیرمضاعف بده...خودتوناراحت نکنی استادهاااابه خدامن واسه شما کلی دعامیکنم البته که به دعای منه پرخطا چیزی شایدنشه برای شما ولی من ازخدای خودم میخوام کسایی که شمارو ناراحت میکنندخداناراحتشون کنه

که اما علی و همین جورادما زمین زدن ...شما که خودتون شاگرداین مکتبید

سلام

خداقوت

الهی بهترینها باعافیت براتون مقدر بشه

چشم دشمنان و بدخواهان کور شود

و شرشان به خودشان برگردد...

۱۹ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۳۱ علیرضا شفیعی

سلام به استاد پناهیان عزیز

آرزوی موفقیت و سلامت و حفاظت الهی برایتان دارم 

بنده زیاد حرفهای شما را استماع نکردم ولی همون مقداری که منابرتان را گوش کردم خیلی استفاده کردم 

 

 

 

سلام صبح بخیر بسیار ناراحت شدم  بخاطر استاد گرانقدر و انقلابی و شایسته از جماعتی که همیشه بوده و هستند امروز متوجه شدم فرزند ایشان هم ویلچری هستند و باز بسیار ناراحت شدم و متوجه شدم در زندگی ایشان هم رنج بسیار وجود دارد خدا ایشان را از یاران خواص امام زمان قرار دهند و برای من رو سیاهم و شفای مریضم دعاکنند التماس دعا

ما با استاد از اوایل که در قم بودند اشنا وبه اکاڌب وشایعه ها گوش نمیکنیم زندگی بسیار ساده ای دارن  ساده خدا از سرشان نگڌرد که ارامش این فرد انقلابی را به هم میزنند 

استاد..

بقول خودتون نامردیه که ابرو ما نریزه .

امثال من فدایی سرباز امام خامنه ایی هستیم.

بگذار خلق هرچه خواهندبگویند

خدایا خودت کمک کن

بسیاری حرف های دروغ رسانه ها را باور میکنند

خدا شما رو حفظ کنه برای ما

خدا روی دروغگو ها رو سیاه کنه، کسایی که نمیخوان بقیه هدایت بشن رو رسوا کنه

من تمام زندگیم رو مدیون شما هستم، خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم. 

حتی شده یک تنه جلوی این صحبت ها می ایستم، نمیذارم توهینی بشه

کاش همه آخوندا مثل شما میشدن ،نترس و با عزت

نه از دین برا منافعشون استفاده کنن   

خدا لعنت کنه رفسنجانی و دولت لیبرالی و ی مشت منافق و تو بغل دشمن غش کن 

اگه شما نبودید خیلی از ما جوان ها در گمراهی زندگی میکردیم و نابود میشدیم  

خداروشکر که شما رو داریم و راه رسیدن به درجات معنوی عرفان و سبک زندگی درست به ما یاد دادید 

به قول حاج اقا دولابی ،کمی از پر ائمه به ما خورده ،برای همین شیعه بلاکش است .مالی وآبروئی وجسمی.خدا حفظتان کند.

سلام علیکم. در پناه مولای عزیزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  از خدمتگذاران و خادمان ثابت قدم حضرتشان باشید و باشیم. 

۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۱۷ راضیه بدرلو

با نام و یاد خدا 

ضمن عرض سلام وادب 

دهه اول محرم از بیانات شما استفاده کردیم .و این هنر شماست که مفاهیم و معارف فراموش شده ویا ثقیل را به صورت خیلی شفاف و ملموس بیان میکنید به گونه ای که امروزی و جوان پسند هم باشد.

واینکه در این برهه از زمان موضوع مورد بحث خودتان را از دریچه ولایت و ولایت مداری شرح و بسط دادید .قابل احترام وستودنی بود .

مسئله ای که دولتی های فعلی و حتی قبل از این دولت دیگران هم به آن وقعی نمی نهادند.ومن اینطور فکر میکنم ناراحتی لیبرالها از همین موضوع باشد .چراکه از ولایت پذیری وهر جریانی که منجر به آن شود واهمه دارند .

چرا که اول باید حاکمان ودولتیها در هر منصبی که باشند ...مطیع رهبری وجانشین امام زمان باشند .و این بسیار برایشان هزینه دارد .

ولی نباید این حقیقت تلخ رو نادیده انگاشت که جریان لیبرالی و مادی گرایی جذابیت خودش را دارد چراکه در رای گیری این دو دوره ریاست جمهوری به عینه مشاهده شد .امیدوارم فردی باشد که پادزهر سم مهلک دنیاپرستی را هرچند اندک با خود به همراه داشته باشد وخود نیز در برابر این سم مقاوم سازی شده باشد .

دعای خیر ما مردم عادی همیشه پشت سر کسانی هست که مدافع رهبری و نظام اسلامی هستند .اگر لایق باشیم.

التماس دعا استاد موفق و پیروز باشید ان شاءالله 

آقای پناهیان چرا به شما گیر میدن؟

الان خدمتتون عرض میکنم 

فلک به مردم نادان دهد زمام مراد

تو خود اهل فضل و دانشی همین گناهت بس 

حاج اقا خیلی مخلصیم...

من به شما از چشم هام هم بیشتر اعتماد دارم.میدونم همیشه تکیه گاهتون خدا بوده وهست ولی ما جوونها هم به نوبه خودمون پشتتونیم...وهر چه از دهان شما خارج شده حرف حق بوده وان شاءالله خواهد بود....خدا شمارو حفظ کنه واسه ما ودشمنای اسلامو خوار ورسوا کنه...

سلام به سهم خودم که فقط مدرک طلبگی رودارم ازاستادحمایت میکنم طرفدارحرفهاومنبرهاشون هستم وهرنوع شهادتی نسبت به صدق کلام طینت ومشی زندگیشون بخوان هرجاباشه حاضرشده وشهادت خواهم داد

استادخودتون فرمودیدکه «گی گفته عاشقاروهمه دوست دارن ...»عاشق هادشمن زیاددارن ومظلوم واقع خواهندداشت

لبیک یاعلی لبیک یاحسن باولایت تاشهادت

 

سلام

واقعا سخنان استاد زندگی می بخشد. خدا عزت دارین عطا کند.

خدا خیرتون بده حاج آقا پناهیان

اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها...

بسیار عالی  وکوبنده، خداحفظ کند آقای پناهیان را

خدا حفظت کنه استاد توانمندم

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...