۹۹/۰۹/۰۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

توییت | بالاخره زمینه سازان ترور رسوا خواهند شد

اخیرا زمینه‌سازان ظهور جمعه‌ها به شهادت می‌رسند، و زمینه‌سازان ترور همچنان دم از مذاکره می‌زنند.
بالاخره یک جمعه‌ای خواهد آمد که زمینه سازان ترور رسوا بشوند.

 

http://bayanbox.ir/view/3698597106075551863/t-26.jpg

نظرات

۰۸ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۷ دانشجوی فنی

سلام رهبری صریحا جلوی دوربین ها گفت ((( «مذاکره (با آمریکا) سَمّ است.»))) ...اما در بیست روز اخیر شاهد بودیم که روحانی و ظریف و مسئولان سطح اول دولتی مکررا با ابراز تمایل به مذاکره با آمریکا و توافق مجدد با آمریکا، باعث ایجاد «دودستگی و دوصدایی» در جامعه ایجاد شدن......... و نتیجش این شد که دشمن جرات پیدا کرد تصمیم ترور شهید فخری زاده رو عملی کنه........امروز باید همه بزرگان و مشاهیر جامعه و چهره های سرشناس جامعه همگی رسما به روحانی و ظریف تذکر بدن که «دودستگی و دوصدایی» ایجاد نکنن..برجام تجربه شد و دیدیم آمریکا خیانت کرد و شهید سلیمانی و المهندس رو ترور کرد.. نباید به این تجربه که قیمت گزافی بابتش پرداخت شده بی توجهی کرد.. اخیرا یک چهره غربگرای داخلی به نام « عبدی»  صریحا در روزنامه اعتماد مقاله زده بود و با کنایه زدن به تلاش افراد مومن و انقلابی برای « یکدست کردن جامعه» ، تلویحا یکپارچگی اجتماعی رو تقبیح کرده بود......... این یعنی رسما ارسال بدترین نوع پیام ضعف به دشمن....... با عبدی برخورد قانونی کنید. چرا مسئولان جلوی روزنامه های غربگرا و وحدتشکن رو نمیگیرند؟ اون نامردها افکار عمومی جامعه رو خراب میکنن و فتنه و نفاق ایجاد میکنن. بذر نفاق رو در قلب ها میکارن تا بعدا محصول فتنه برداشت کنن. باید یک فکری به حال این رسانه ها و روزنامه ها کرد. باید دقیقا و صادقانه معلوم بشه که چرا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت اطلاعات چرا دست دست میکنن چرا «شبکه ملی اطلاعات» رو راه اندازی نمیکنن؟ مگه این مطالبه رهبرمملکت نیست؟؟؟........ چرا مدیران این وزارتخانه ها اقدامی برای مقابله با « اینستاگرام»انجام نمیدن؟  (( درحالیکه اینستاگرام با جدیت بسیارمعنادار و هدفمندی در یکسال اخیر پستهای مربوط به « شهید و شهادت» رو حذف میکنه)) چرا کاری برای حفظ بهداشت قلب و روح و افکار جامعه نمیکنن؟ باید برای دفاع از سلامتی و بهداشت قلب و روح مردم در مقابل ویروس مهلک و نامحسوس و مسری « نفاق» یک کاری کرد.

نکته مهم:

پارسال بعد از عربده کشی های ترامپ و نقض عهدهای مکرر آمریکا (نسبت به توافق هسته ای دولت روحانی)  روحانی به عکس العمل مناسب و مقتضی و عقلانی، به طرز عجیبی ناگهان رسما سفر کرد به ژاپن و بحث مذاکره رو دوباره رسما پیشنهاد داد و برگشت ایران... دقیقا چندروز بعدش آمریکا رسما با قساوت و جرات تمام تصمیم ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس رو به طور رسمی عملی کرد و کلی هم شماتت کرد و افتخار کرد و جشن گرفت.

حالا امسال هم در دو هفته اخیر مکررا ظریف و روحانی دوباره حرف و پالس مذاکره مجدد با آمریکا دادن و نتیجش این شد که دیروز عوامل همپیمان با آمریکا شهیدفخری زاده رو با قساوت تمام ترور کردن.

چکیده بررسی های علمی و کارشناسی:

آمریکا پوک شده و توان جنگ مستقیم با ایران رو نداره فقط گزینه « ترور» رو داره (با کمک منافقین ملعون منحوس)..(( حتی افراد استکبارجهانی در سالهای اخیر در بعضی از خبرهاشون جرات پیدا کردن و حرف از ترور « عالی ترین مقام نظام ایران» رو علنا مطرح کردن که این حد از جرات پیدا کردن دشمن خیلی معنا داره و هشدار بزرگ برای همه ما و بزرگان جامعه هست که در مقابل روحانی سکوت کردن ))

اما بررسی نشون میده دشمن فقط در وقتی جرات پیدا کرده که «تصمیم به ترور» رو عملی و اجرایی کنه که پیام رفتاری(یا گفتاری) « ضعف» رو از درون رفتارها و گفتارهای جامعه ما دریافت کرده (اعم از مسئولان و مردم عادی). پیام « ضعف» در 2 مورد بیشتر به دشمن ارسال شده :

1- مشاهده اختلاف یا هرگونه فتنه در داخل ایران (( مثلا بعد از جریان فتنه 1388 شاهد آغاز ترور دانشمندان هسته ای بودیم. مقصرش موسوی و کروبی و خاتمی و خوئینی ها و تاجزاده و حجاریان و سایر اهل النفاق در داخل کشور بودند. بعد از آمدن روحانی در سال 92 هم که کلا بحث انتقام خون اون شهیدان به حاشیه رانده شد.))

2- مشاهده نشانه های تمایل به آمریکا در دل مسئولان ایرانی و جامعه ایرانی ؛ (از طریق رصد مداوم فضای داخلی ایران و همچنین اکانتهای ایرانی در شبکه های اجتماعی)

( نشانه ها : علاقه به مذاکره ، اظهار تمایل ، انفعال و ضعف ، ارسال پالسهای رفتاری. دشمن،احمقه، و به همین دلیل، وقتی تمایل ما به «مذاکره» رو در ما میبینه خیال میکنه ما «ضعیف» شدیم.

ما کی میخواهیم این حماقت دشمن رو بفهمیم و درست رفتار کنیم ؟

(( بعد از برجام ، شاهد افزایش جرات آمریکا و اقدامات متعددی از طرف آمریکا بودیم: مثلا : حمله به اتوبوس سپاه و شهادت 27 پاسدار در داخل ایران، حمله به مجلس، فتنه دی 96 و آبان 98، حمله تروریستی در اهواز، موارد متعدد عملیات تروریستی که کشف و خنثی شد، و بزرگتر از همه اینا قضیه ترور کردن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به طور رسمی توسط آمریکا، و امروز هم ترور شهید دکتر محسن فخری زاده. مقصر این ماجراها «برجام» و علاقه برجامیون به مذاکره با آمریکا ست. )).. باید کاری کرد.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...