۹۹/۱۰/۰۴ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | ما به وحدت و انسجام نیاز داریم!

ریشه ترور شهید فخری‌زاده کجاست؟

شناسنامه

 

متن:

  این ترورها از سال 88 شروع شد؛ وقتی که یک جریان سیاسی توانست یک اختلاف سهمگین سیاسی، یک تفرقۀ عمیقی در جامعه ایجاد بکند، دشمن قوی شد و فکر کرد حالا نوبت ضربه‌زدن است. آخرین صحنه از این اختلافات را ما می‌بینیم که مقام معظم رهبری اخیراً فرمودند در آخرین صحبت‌شان که مذاکره برای ما فایده‌ای نداشته؛ تعابیری شبیه به این. بلافاصله فردایش رئیس‌جمهور مملکت می‌گوید ما آماده‌ایم برای مذاکره. این یعنی یک اختلاف بد، آن هم نه اختلافی که موجب قوّت کشور بشود بلکه موجب اعلام ضعف کشور هست.
  مقام معظم رهبری: «مسئلۀ رفع تحریم که مسیر اول است؛ این را ما رفتیم، ما چند سال مذاکره کردیم، اثر نکرد. آن کسانی که چشم امید به اینها هست دارند دشمنی می‌کنند با ما. بنابراین می‌بینید اینها کسانی نیستند که بشود به اینها اطمینان کرد.»
رئیس‌جمهور: «تشکر از مقام معظم رهبری به‌خاطر جلسه‌ای که ما دیروز خدمت ایشان بودیم. دولت آتی آمریکا باید کارهای بزرگی را بتواند انجام بدهد. بتواند تا حدّی شرایط را جبران بکند و جبران اشتباهات گذشته را انجام بدهد. اگر یک همچین اراده‌ای در حاکمان آیندۀ آمریکا وجود داشته باشد به نظر من حلّ مسئله بسیار آسان است. ایران و آمریکا هر دو می‌توانند تصمیم بگیرند و اعلام کنند که برمی‌گردند به شرایط 20 ژانویۀ 2017. و این می‌تواند حلّ بزرگی برای بسیاری از مسائل باشد.»
  مقام معظم رهبری: «آن کسانی که چشم امید به اینها هست دارند دشمنی می‌کنند! ما چند سال مذاکره کردیم، اثر نکرد.»
  بعضی وقت‌ها اختلاف نظرها خوب است مفید هم هست. مثلاً ما اختلاف نظر داشته باشیم در شیوۀ رسیدن به اقتصاد مقاومتی و پیروزی بر مشکلات، اما وقتی که برخی از سیاستمداران پالس مذاکره می‌فرستند این یعنی اعلام ضعف. اینکه یک ملّتی بعد از تجربۀ جنایتکارانۀ خبیثانۀ آمریکا، باز تقاضای مذاکره با آمریکا بکند این ملّت را می‌شود نابود کرد! از نظر دشمن این است. اینکه یک ملّتی سخن رهبرش را که عقلانی دارد برخورد می‌کند بتواند در حدّ رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه زیر پا بگذارد می‌شود این ملّت را نابود کرد. الآن شما شدیدترین اختلافات را بین بایدن و ترامپ می‌بینید، ولی توی مسائل خارجی با هم کاملاً متحد هستند.
دونالد ترامپ: «شهروندان ما، دیشب به دستور من ارتش ایالات متحده با موفقیت بزرگ‌ترین تروریست در سراسر جهان را کشت... قاسم سلیمانی.
 جو بایدن، 3 ژانویه 2020: «[دیشب] دولت ترامپ عملیات کرد و یک ژنرال ایرانی به نام سیلمانی را کشت. دستان او به خون نیروهای آمریکایی آلوده بود؛ و هیچ آمریکایی‌ای برای مرگ او متأسف نیست.»
  هر دو برای شهادت سردار ما ابراز خوشحالی می‌کنند، هر دو بر نابودکردن ملّت ایران تأکید دارند و الی آخر. ولی متأسفانه توی کشور ما یک عده‌ای یک‌جوری نقش بازی می‌کنند آدم دائماً یاد اشعث در سپاه امیرالمؤمنین علی(ع) می‌افتد. کارش این بود که اصلاً آن انسجام درونی را از بین ببرد. وقتی معاویه توانست غلبه پیدا کند بر لشکر علی بن ابی‌طالب(ع) که یک شقاقی را یک اختلافی را بین سپاهیان امیرالمؤمنین علی(ع) مشاهده کرد. جریان قرآن بالاسر نیزه گرفتن جریان فرعی بود، جریان اصلی سخنرانی اشعث بود شب قبلش. که یک سخنرانی‌ای کرد علیه مقاومت. گفت اگر کسی بنا باشد بجنگد با اهل شام من از همه جنگنده‌تر هستم. من دیگر سنّم را کردم چیزی ندارم برای از دست دادن. ولی تا کِی جوان‌های ما کشته بشوند؟
  گزارش این سخنرانی به اردوگاه معاویه رسید. عمروعاص گفت کار لشکر علی تمام است. یک صحبت اشعث در لشکر امیرالمؤمنین. عمروعاص و معاویه گفتند ما پیروز شدیم. همین تردید را انداخت، تردید! نباید سیاستمداران ما نقش اشعث را در کشور ما بازی کنند که این کار را می‌کنند و مدام دارند پالس می‌فرستند به اردوگاه دشمن. این شهادت‌ها نتیجۀ آن است.
  ما الآن در حساس‌ترین لحظه‌ها قرار داریم. دیگر لحظه‌های ما در این ایام مثل هفت‌سال قبل نیست که یک کسی بیاید قول بدهد و بگوید نان و آب هم با مذاکره حل خواهد شد. حالا یک زمانی نظام فرصت می‌دهد یک دیدگاهی امتحان بشود. هزینۀ اختلاف‌نظرهای بی‌جا، انکار بدیهیات، چندصدایی کردن سرِ منافع ملی که توسط برخی از سیاسیون دارد انجام می‌گیرد خیلی بالاست.

 

نظرات

اون ترسی که اون بی مادر وقتی داشت میگقت قاسم سلیمانی تو چشماش داشت همینجور میبارید تو فقط صب کن چنان اون چشمای سیاهتو از جا دربیاریم فک کردی همه چی تموم شده؟؟ همه چی تازه شروع شدههههه

۰۵ دی ۹۹ ، ۱۶:۴۷ محمد حسین

مسبب به شهادت رسیدن شهدای ترور این منافقان پست فطرت داخلیِ دل سپرده به غرب هستند.

ان شاء الله روزی برسد که به دست یداللهی امام زمان گردن زده شن

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...