۰۰/۰۱/۰۲ چاپ ایمیل و پی دی اف

چرا باید همۀ سخنرانی‌‎های سید حسن نصرالله را به صورت کامل بشنویم؟

«مسلمین باید هوشیار باشند که امروز مثل دیروز نیست. این عصر ما مثل عصرهاى سابق نیست که هر طایفه‏ اى در محل خودشان منافع خودشان را به‏ دست بیاورند...امروز منافع همه کشورهاى اسلامى به‌هم پیوند خورده‏ است. منافع کشور اسلامى ایران با منافع سایر کشورها، اینها با هم پیوند دارند.... امروز هر مسئله‏اى در یک گوشه دنیا واقع بشود، مسئله دنیاست، نه مسئله همانجا.... ما باید بیدار باشیم و بدانیم که این حکم الهى که فرموده است: إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ، برادر هستند اینها و هیچ حیثیتى جز برادرى با هم ندارند و مکلفند که مثل برادر با هم رفتار کنند. این یک حکم سیاسى است که اگر ملت‌هاى مسلم، که تقریباً یک میلیارد جمعیت هستند، اینها برادر با هم باشند و به برادرى با هم رفتار کنند، هیچ آسیبى بر اینها واقع نمى‌‏شود و هیچ یک از ابرقدرتها قدرت اینکه تجاوز به آنها بکنند ندارند. برادرها، باید متوجه این معنا باشند.» (امام خمینی ره - در جمع اقشار مردم، 59/5/27)

  • امروز، برخورداری از آگاهی و تحلیل صحیح از وضعیت منطقه و به ویژه برادران عرب، یک امر ضروری برای هر جوان انقلابی و علاقمند به سرنوشت اسلام و ایران است. 
  • همان طور که شنیدن کامل همۀ سخنرانی‌های مقام معظم رهبری یک امر ضروری است، برای داشتن آگاهی و تشخیص موقف صحیح جبهۀ مقاومت در منطقه، شنیدن و مطالعۀ کامل همۀ سخنرانی‌های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، نیز برای ما ضروری است.
  • همچنین از انجا که بخش قابل توجهی از سرنوشت اسلام و جهان به وضعیت این منطقه و جبهۀ مقاومت رقم خورده است، و زبان ملت‌های منطقه و خط مقاومت، از لبنان و عراق و سوریه و یمن گرفته، تا فلسطین و بحرین و تونس و مصر عربی است، یک جوان انقلابی باید بتواند اخبار و سخنرانی‌های جهان عرب را بدون نیاز به ترجمه بفهمئد. دنبال کردن سخنرانی‌های سید حسن نصر الله با زیرنویس فارسی، می‌تواند کمک زیادی به رشد این توانایی بکند.
  • اما از آنجایی که متاسفانه ترجمۀ سریع و آرشیو مناسبی از سخنرانی‌های ایشان به زبان فارسی و عربی در دسترس نیست، موسسه بیان معنوی این اقدام راهبردی را در دستور کار خود قرار داده است و برای ترجمه و زیرنویس سریع سخنرانی‌های از همکاری‌های داوطلبانه استقبال می‌کند.

از این پس، فیلم، صوت، متن عربی و فارسی سخنرانی‌های سید حسن نصر الله در صفحۀ "سید حسن نصرالله" منتشر می‌شود.
 

نظرات

سلام.موضوعات بسیار عالی انتخاب میشوند وبسیار مورد نیازجامعه ی جوان ونوجوان..خدا قوت به همگی.

سلام و درود بر شما که اینقدر راهبردی و ژرف نگاه و انتخاب کردید 

ان شاالله موفق و موید باشید 

باسلام،

آفرین به این همت!

خیلی ممنون ،

دست تان دردنکند,

خدا یار و یاور تان

 

سلام خدا قوت کار بسیار عالی و مهم

ترجمه زیر نویس خیلی عالیه اما ترجمه صوتی حوصله مخاطب را از بین میبرد اما متأسفانه صدا و سیما اهتمامی به این موضوع ندارد 

بعد از سلام و با تشکر از کار لازم و تلاش و همت شما؛

موفق باشید و برقرار!

بعد از سلام و با تشکر

تازه دیدم ولی خیلی پسندیدم. موفق باشید و برقرار.
....

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...