۰۰/۱۲/۲۵ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | امسال در هر مراسم نیمه شعبان پرچم یمن را به اهتزاز دربیاورید

شناسنامه:

  • تولید: بیان معنوی
  • زمان: 07:56
  • موضوع: پویش مردمی حمایت از مردم مقاوم یمن

 

متن:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز نیمۀ شعبان، روز جهانی مستضعفان است و امسال بیایید در اندیشۀ نجات مستضعفین یمن باشیم. مستضعفین یمن به وعدۀ الهی میراث قدرت و ثروت در زمین را به‌عهده خواهند گرفت و امامت خواهند کرد. مستضعفین یمن بعد از دوران طولانی استضعاف، نزدیک هشت سال است که برای گرفتن میراث ثروت و قدرت و سرزمین خود می‌جنگند. بیش از چهل هزار کشته. هر ده دقیقه یک کودک یمنی جان می‌دهد. مردم یمن مردم مظلوم، باهوش، مقاوم، نزدیک هشت سال است که دارند مبارزه می‌کنند. اینها همان مستضعفانی هستند که خداوند متعال اراده کرده وارثان زمین باشند، به امامت برسند. مردم یمن هشت سال است که بمباران می‌شوند، اما در جهان نژادپرستان منحوس یک‌درصد درگیری‌های اخیر اوکراین و روسیه در صفحات مجازی جایی برای فریادزدن پیدا نکردند. امسال در هر مراسم نیمۀ شعبان پرچم یمن را به اهتزاز دربیاورید.

امسال به یاد امام زمان کمک‌های اندک خودتان را ای مستضعفان جهان! برای یاری مردم یمن در صندوق‌هایی که مقرر شده قرار بدهید. مقدار این کمک‌ها مهم نیست، این مهم است که شما به یاد مردم یمن بودید. برکت به این کمک‌ها را امام زمان عنایت خواهد کرد. امام زمان به مردم یمن قدرت داده است. مردم یمن به عشق وعده‌های آخرالزمانی است که مقاومت می‌کنند و شما در روز میلاد امام زمان(ع) نشان بدهید که می‌توانید با یاد امام زمان و یمن به مردم یمن قدرت و انرژی بدهید.

مردم یمن به کمک‌های ما محتاج نیستند. آنها چشم به این سوی و آن سوی عالم ندارند. آنها با اتّکاء به خدا هشت سال است که مبارزه کرده‌اند و مقاومت کرده‌اند و پیروزی‌شان هم به همین دلیل است. و همۀ مردم جهان می‌دانند که آنها در نهایت پیروز خواهند شد. این ما هستیم که محتاجیم پیوند خودمان را با مردم یمن اعلام بکنیم. این ما هستیم که محتاجیم در محضر امام زمان آبرو پیدا کنیم وقتی کمک می‌کنیم به مردم یمن. این ما هستیم که عزّت پیدا می‌کنیم وقتی مردم مظلومی را یاری می‌رسانیم که هیچ‌کسی را در دنیا ندارند.

ببینید نژادپرست‌های جهان در اثر یکی دو روز درگیری در اوکراین چه غوغایی راه انداختند. این نژادپرست‌ها که فرهنگ‌شان رو به نابودی است، چرا هشت سال است در مقابل یمن سکوت کرده‌اند؟! شما امام‌زمانی‌ها به‌جای همۀ این نژادپرست‌ها فریاد بزنید. نزدیک پانصد هزار خانه در یمن خراب شده است. یعنی چند میلیون آواره و بدون سرپناه. ده‌ها هزار مدرسه، دانشگاه، هرچه آثار باستانی بوده است، گذشتۀ یمن را با خاک یکسان کرده‌اند و یمنی‌ها چیزی جز یک آیندۀ تابناک ندارند. و برای آن آینده یعنی رکاب امام زمان ارواحناله‌الفدا دارند مقاومت می‌کنند. یمنی‌ها از همه به نقطۀ ظهور نزدیک‌ترند. و قبل از اینکه هر کسی به یاری امام‌زمان ارواحنا‌له‌الفدا بشتابد مردم یمن خودشان را به امام زمان خواهند رساند. ما به مقاومت مردم یمن افتخار می‌کنیم.

مردم یمن! ملّت ما و مؤمنین جهان، منتظران منجی، قرن‌هاست منتظر قیام شما بوده‌اند! نام شما در قلب ما با نام رسول خدا گره خورده است که فرمود «من یمنی هستم.» نام شما با نام امیرالمؤمنین در قلب ما گره خورده است که به دست امیرالمؤمنین اسلام آوردید. نام شما با نام امام زمان در کتاب‌های ما، در سینه‌های ما به‌هم گره خورده است که شما مقدمه‌سازان قدرتمند ظهور هستید. مخصوصاً ما ایرانی‌ها همراه شما امام زمان را یاری خواهیم کرد. منتظرتان بودیم، منتظر پیروزی‌هایتان هستیم. مردم یمن، ما در جشن میلاد امام زمان در هیچ مسجد و هیئتی شما را فراموش نمی‌کنیم. کودکان ما، همه منتظر پیروزی‌های شما هستند.

آیت الله العظمی بهجت به ما آموخت آن عارف جلیل القدر، منتظر اخبار یمن باشید. و ما مترصّد قدرتمند شدن شما هستیم در این جهان بی‌پناه، پناه شما امام زمان است و همۀ مؤمنینی که عاشق امام زمان هستند و منتظران ظهور حضرت. از همۀ مؤمنین می‌خواهم که بیایند در این پویش نجات مستضعفین یمن شرکت کنند. پویشی که در واقع منجر به این خواهد شد که یمنی‌ها در نجات مستضعفان عالم پیروز بشوند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

نظرات

خدا خیرتون بده ...

درود خدا بر یمن

نصرت خدا بریمن

سلام بر عاشقان واقعی امام زمان

احسنت بر این همه غیرت و ایمان

مثل همیشه استاد پناهیان فوق‌العاده بود خدا حفظشون کنه انشاالله 

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...