۰۱/۰۴/۲۳ چاپ ایمیل و پی دی اف

آغاز به کار پویش اطعام غدیر سال ۱۴۰۱

امام صادق(ع):
غذا دادن به یک نفر در روز عید غدیر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.(مفاتیح الجنان)

 

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که: من به عنوان یک آدم عادی و محب امیرالمومنین(ع)؛ برای گسترش و جهانی شدن این نام و نعمت ولایت چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ چه کاری می‌شود کرد که روزی همه مردم دنیا با عید غدیر و شخصیت ایشان آشنا شوند و در این لذت سهیم شوند؟

شاید خیلی‌ها مطلع نباشند، اما امام صادق(ع) یک راهبرد مهم را برای این کار به ما پیشنهاد داده‌اند که سال‌های طولانی بود که مورد غفلت واقع شده بود. راهکاری ویژه برای معرفی عیدالله الاکبر.

امام صادق(ع) و خود امیرالمومنین(ع) با بیان فضیلت‌ها و آثار حیرت انگیز برای اطعام در عید غدیر و "یوم اطعام و الطعام" نامیدن این روز؛ زمینه‌ای را فراهم کردند که همه ما بتوانیم در این راه پربرکت قدم برداریم و با اطعام گسترده در این روز به جایی برسیم که همه مردم طعم محبت غذای نذری غدیر را بچشند و از این طریق با نام امیرالمومنین(ع) و جایگاه و آثار ولایت ایشان آشنا شوند.

با توجه به اهمیت ویژه این اطعام و همچنین درخواست‌های شما عزیزان در چند سال گذشته برای ایجاد بستری که امکان مشارکت در آن را داشته باشید و همینطور تجربه خوب سالیان گذشته، به لطف خدا سامانه‌ای را آماده کرده‌ایم تا شما مخاطبان گرامی بتوانید به مقدار دلخواه در اطعام عید غدیر مشارکت کنید و از برکات بی نظیر آن بهره مند شوید.

کلیه اقدامات این پویش زیر نظر معتمدین بیان معنوی و استاد پناهیان انجام می‌شود.

غذایی که برای این پویش انتخاب کردیم چلوکبابِ با بهترین کیفیت (گوشت گوسفندی و برنج اعلای ایرانی) و قیمت مناسب است و ان شالله در شهرها و روستاهای مختلف کشور، تحت عنوان نذری عید غدیر در مناطق محروم توزیع می شود.

به لطف خدا، علیرغم کیفیت و کمیت بالای غذا، هزینه تمام شده هر پرس به دلیل خرید عمده و بی‌واسطه مواد اولیه از دامداران، برنج فروشان، و بازاریان مومنی که بعضا برای غدیر از سود خود صرف‌نظر کردند و به قیمت خرید حساب کردند و همچنین پخت صلواتی توسط مساجد، حسینیه‌ها، کبابی‌ها و ... تا ۴۰ هزار تومان پایین آمده است.

ان شالله به زودی زود با لطف خدای متعال و همراهی محبین امیرالمومنین(ع) این سنت پسندیده به جایی برسد که در عید غدیر همه مردم غذای رایگان دریافت کنند و هیچ انسانی گرسنه نماند و این اطعام موجب بر سر زبان افتادن نام زیبای امیرالمومنین(ع) در سراسر جهان شود.

امکان واریز وجه برای اطعام در عید غدیر از امروز فراهم شده و تا روز عید ادامه دارد.

مشارکت در پویش اطعام غدیر:

  • Ghadir.org/etaam
  •  شماره کارت، شبا و حساب ملت به نام «بنیاد خیریه حضرت زهرا»
  • کارت: 6104337302241417
  • حساب: 8888885172
  • شبا: 190120000000008888885172

نظرات

عیدتان مبااااارک💖💖💖

لطفا غذا هایی رو که میدین عکسش رو پخش کنین

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...