۹۷/۰۶/۱۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

توییت علیرضا پناهیان/دقیق‌ترین تقسیم‌بندی سیاسی کشور/ کدام گروه از ابتدای انقلاب تاکنون باعث عقب ماندن کشور شده است؟

  • یکی از موضوعات مهم که باید در چهل سالگی انقلاب به آن پرداخته شود نقش غربزدگان و غرب‌گرایان در عقب نگه‌داشتن کشور است. در اوائل انقلاب غربزدگان، و هم اکنون غربگرایان، بیشترین خیانتها را به این ملت کرده‌اند. نمایندگان غربگرا هم اکنون در مجلس شورای اسلامی مشغول تئوریزه کردن سازش هستند.
  • از اول انقلاب تاکنون هر بلایی سر این ملت آمد ناشی از سیاستهای سازشکارانۀ غربگرایان بود. هر وقت در مقابل دشمن، با دسیسه‌های غربگرایان، کوتاه آمدیم، ضربه خوردیم. هم اکنون غربگرایان بیشترین نمایندگان را در مجلس و دولت دارند و بیشترین دوران تصدی مدیریت دولتها را در تاریخ انقلاب داشته‌اند.
  • دقیق‌ترین تقسیم‌بندی سیاسی در کشور تقسیم سیاسیون به دو جریان غربگرا و مستقل است. غربگرایان در سیاست خارجی اهل سازش و در مدیریت داخلی اهل تقلید کورکورانه از غرب در نحوۀ ادارۀ کشورند. و مستقلین اهل مقاومت در برابر دشمن و اهل مدیریت جهادی و مردمی در نحوۀ ادارۀ کشورند.

 

http://bayanbox.ir/view/1278362519074182351/3.jpg

 

نظرات

سلام
سالهاست شما را می شناسم.بسیاری از سخنرانی های شما را بالای دهها مرتبه مرور کرده ام،برخی از سخنرانی های شما را به صورت کتاب درآورده ام و حق استادی بر گردن بنده دارید اما در مورد مواضع سیاسی شما نقد دارم  و .....
در برخی ار سخنرانی های شما مکرر سخنان گوهر بار رسول خوبی ها را شنیده ام که "من از فقر اقتصادی بر امتم نمی ترسم، بلکه از سوء تدبیر می ترسم"
متاسفانه بیشترین بی تدبیری ها از جانب غیر غربگرایان و دین داران طی این چند سال بعد از انقلاب رخ داده است ممکن است بفرمایید خیر و بیشترین خیانتها از جانب غربگرایان بوده و هست و یک سوال پیش می آید که پس ما مذهبیون کجا بودیم و کجا هستیم. به قول خود استاد در یکی از سخنرانها ""هر چی بی نمازی است به خاطر نماز خون هاست چون اینقدر خوب نبودند که بقیه بخواهند مثل اونها نمازخون باشند"
کدام غیر غرب گرا آمد و بهبودی در وضعیت جامعه رخ داد که الان بخواهیم به آن اسنتاد کنیم و الگویش قرار دهیم؟
به نسل جوان هم که بهای نمی دهیم و مورد استفاده اشان قرار نمی دهیم،
فکر می کنم آدرس وضعیت بد کنونی جامعه را نباید تنها در غرب گرایی جستجو کرد البته این یکی از آدرسهای درست است اما تنها آدرس و مهمترین آن نیست.باید در فرهنگ جستجو کنیم ،باید در مدیران بی مدیریت ، در دنیا طلبی در لفافه مذهب ،در ندانم کاری ها و مهمتر از همه در سو تدبیر جستجو کنیم.

ارادتمند همه کسانی که دل به دولت کریم آقا امام زمان دارند و آن را در آباد کردن ایران به عنوان دروازه شروع می یابند.امیدوارم باعث خجل شدن آقا نشویم که شهری را نتوانستید اداره کنید چطور دنیا را برای بهبود در اختیار شما بگذارم

بردار کوچک شما

پاسخ:
با سلام و تشکر
1. اتفاقا منظور از مشکل غربیگرایی بیشتر در میان دینداران و معتقدین به اسلام ناب و انقلابی است. این غربگرایی در میان اقشار متدین و حتی حوزه ها هم هست. غربزدگی یعنی تصور کنیم غرب در رسیدن به اهداف انسانی و اسلامی موفق تر از ما بوده است.

2. باز هم مشکل اصلی به گردن خوبان است. یا به خاطر اینکه هنوز غربزده هستند. و یا اینکه به قدر کافی تبیین مناسب و ادبیات مناسب به کار نبرده اند که این شبهه را از ذهن ها خارج کنند. و بیشتر تمرکز کرده اند بر اثبات توحید و عدل و .../ در حالیکه مشکل اصلی ما غربزدگی است که استخراج و عمل به اموزه های دین در عرصه های زندگی شده است.
سلام استاد . اجرت با سیدالشهدا
دقیقا همینطوره.دولت غربزده کنونی هم برنامه اش همین است. البته به نظر من .
میخواهند نان را از سفره های مردم بگیرند تا مردم به هر ذلتی تن دهند.واقعیت هم همین است نان که نباشد ، دیگر کسی به فکر تمدن سازی نیست. نان که نباشد دیگر ایمانی هم نخواهد بود.و عکش هم میشود اینکه ایمانی که نان نیاورد ، ایمان نیست. مگر پیامبر (ص) نفرمودند که امت من باید بر بهترین مرکب ها سوار شوند .ما نباید فقط قشر انقلابی را در نظر بگیریم که حتی اگر در تامین مخارج زندگی هم کم بیاورند ، باز هم پای آرمان های انقلاب می مانند و همچنان به تمدن سازی فکر میکنند.
البته باید بگویم چیزی که 80 میلیون ایرانی را تضعیف کرده است تاثیرات تحریم و فشار اقتصادی نیست و به وضوح در محیط کار و در جامعه حس میکنم که جنگ نرم و رسانه ای بسیار تاثیر گذار تر بوده است .به خصوص شایعاتی که هر روز در اینستاگرام پخش می شود و متاسفانه افراد ساده لوح ، کم خرد ، غرب زده،مدگرا و به قول خودشان با کلاس و روشنفکر مثل آب خوردن باور میکنند.که فکر میکنم دولت هم بدش نیاید که این اتفاقات ادامه دار باشد.
حقیقتا مردم خسته اند ولی نه از فشار اقتصادی بلکه از نابسامانی دولت و بی لیاقتی وزرا و کابینه و همچنین فضا سازی های مسموم در رسانه های مجازی. البته هیچ کس نمی تواند منکر اوضاع بد اقتصادی شود

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...