۹۹/۰۱/۳۱ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | چجوری از شر شهوت جنسی خلاص بشم؟

شناسنامه

  • تولید: بیان معنوی
  • زمان: 04:16
  • منبع: منتشر نشده است.

 

متن:

  خدا این کارها چیست می‌کنی؟ حالا بگذار این سِنی ازش بگذرد بعد! اصلاً ما رویمان نمی‌شود در این باره با هم حرف بزنیم. میل عظیم در قرآن، شهوت. بچه‌ها اگر مراقبت نکنید عضلات روح‌تان ضعیف می‌شود.

  یک کسی استاد دانشگاهی بود به من گفتش که ما توی انگلستان بودیم بالاخره آنجا دعای کمیل می‌خواندیم شب‌های جمعه، من اصلاً به زن‌ها نگاه نمی‌کردم و ریخته بود همه‌جور بی لباسی و بد لباسی و اینها. دیگر از آن‌وقت که آمدم ایران چادری از کنار من رد می‌شود تحریک می‌شوم یک نگاهی بکنم. گفتم خب حالا منظور؟ گفتش خب شما هم حجاب را آزاد کنید این حساسیت برود کنار. گفتم برای چی باید حساسیت برود کنار؟ گفت اِ! شما می‌خواهی حساسیت از بین نرود؟ گفتم نه. حسّاسیت باشد، مراقبت کنید. آن‌وقت قوی می‌شوی. گفت تا حالا حاج آقا این‌جوری نگاه نکرده بودم.

  اگر می‌خواستی حساسیت از بین برود، آقا همه لخت و پتی باشند که دیگر عادی بشود برای همه. اگر این بود که خدا از اول غریزۀ جنسی بگذارد برای آدم‌. اشتباه نکرده خدا. حساسیت باشد، مراقبت کن. آن‌وقت قوی می‌شوی.

  بچه‌ها اگر مراقبت نکنید عضلات روح‌تان ضعیف می‌شود. عضلۀ روح که ضعیف شد چی می‌شود؟ آخر عمر می‌بینمت. عصبی، افسرده، داغون، پرت، پلا. خدا نگاه کن شهوت را توی جوان‌ها قرار داده چهارده سالگی. امکان ازدواج نیست برای پسرها چهارده ساله کی بهشان زن می‌دهد؟ آ خدا این کارها چیست می‌کنی؟! حالا بگذار یک سنی ازش بگذرد بعد! بعد این جوان می‌افتد توی خیالات توی خیابان! حالا دیگر خیابان و خیالات هم آمده توی موبایلش. من که پیشنهاد می‌کنم بیست سالگی، بیست و یک سالگی، بیست و پنج سالگی بالغ بشود، تا آن‌موقع نفهمد این حرف‌ها چیست. میل عظیم در قرآن، شهوت.

  خدا می‌زند کنار می‌گوید من این انسان را ساختم برای تقوا! خب باید یک انگیزه‌ای درش ایجاد بکنم شروع کند مراقبت کردن خودش. خنثی باشد که به چی مراقبت کند؟ این کشش گذاشتم بعد می‌گویم مراقبت باش، جمع کن خودت را، برای چی؟ برای قوی شدن عضلۀ روح.

  گفت حاج آقا چه‌کار کنم با شهوت؟ گفتم هیچی مبارزه کن. گفت می‌خواهم خلاص بشوم از دستش. گفتم یعنی چی؟ آن‌وقت باید با یک چیز دیگر مبارزه کنی. حالا خوب است دیگر با همین مبارزه کن. رفتی ورزشگاه باشگاه مربی می‌گوید فعلاً این برنامه‌ات است. تو مبارزه کن. ورزشکار می‌شوی. شهوت را خدا گذاشته برای مراقبت. مراقبت از جنس سلبی، انجام ندهی. فکرت هم طرفش نرود. اصلاً خدا وجود انسان را تکویناً یک‌‌جوری خلق کرده برای مراقبت!

  الآن شما پس‌فردا ازدواج کنی. بعضی وقت‌ها خانم‌های شما ان‌شاءالله یک پدری از شما در بیاورند. تقوا، اصلاً سیر و سلوک بعضی از عرفا در مراقبت توی خانه بوده. اصلاً همه چی برای مراقبت است. همکلاسی‌ات، هم مباحثی‌ات، حسادت تحریک می‌شود، مراقبت باید بکنی. همۀ این بازی‌ها برای تقویت مراقبت است.

  بچه‌ها اگر مراقبت نکنید عضلات روح‌تان ضعیف می‌شود. عضلات بدنت را تقویت بکنی، بعد آب می‌شود می‌پوسد می‌رود زیر خاک تمام می‌شود. ولی عضلات روحت الی الابد فَربه باقی خواهد ماند.

نظرات

نیاز جنسی و عاطفی ک خیلی هم آمیخته بهم میتونه باشه (با توجه به سن و جنسیت که معمولا در سنین کم تر و جنس زن آمیختگی بیشتری با هم دارند.)

خیلی چیز خوبیه

لازمه برای ادامه حیات

چون اگر شهوت نباشه آدم در غضب مطلق هلاک میشه

و همینطور برعکس

اگر غضب نباشه آدم در شهوت مطلق هلاک میشه

منتها جهت دهی این کاریست بسی سخت...

که به نظرم و با توجه به تجربه ام با خواندن نماز، شهوت را میتوان به جهت خوبی هدایت و مدیریت کرد

یه مساله مهم در کنترل شهوت ، جو جامعه و سینما و تلوزیونه و البته ماهواره 

-  اگه دقت کرده باشید وقتی بچه به سن مدرسه میرسه بزرگترها سعی میکنند حتی به زور اسباب بازی رو از دست بچه خارج کنند و به جاش کتاب دستش بدهند چون می دونند اگه این تغییر رویه در بچه انجام نشه بچه با وجود بالا رفتن سنش همچنان تو حال و هوای بچگی می مونه و فکرش رشد نمی کنه و در آینده یه فرد شکست خورده در زندگی فردی و اجتماعی میشه 

- ولی متاسفانه این دید و روی کرد در مورد عبور از مرحله جوانی و سرخوشی و ورود به مرحله بلوغ فکری ، تو جامعه ما وجود نداره - و جوونها ، چه مرد و چه زن و حتی بزرگترها اصلا متوجه این نیستند که خوب یه دوره حواست دنبال جنس مخالف چرخید و به سر به هوایی گذشت بعد هم که ازدواج کردی و نامزد بازی و عشق و حال ، خوب بسه دیگه تا کی می خوای تو این مرحله بمونی پس کی می خوای بزرگ بشی ؟  همون طور که عروسک رو از دست بچه میگیرند و به جاش کتاب دستش میدهند اولش حسابی ناراحت میشه ولی کم کم فکرش رشد میکنه و خودش دیگه به عروسک نگاه هم نمیکنه - بعد از ازدواج هم باید زن و مرد وارد مرحله بعدی زندگیشون بشن ، مرد دنبال کار و پیشرفت شغلی بره و زن دنبال تربیت بچه  و این باید تو جامعه فرهنگ سازی بشه ، شاید اولش جوونها کمی مقاومت کنند ولی وقتی جو جامعه بر این مدار باشه این انتقال از دوره جوونی به مرحله بلوغ فکری اتفاق می افته و بعد از مدتی هم جوون می فهمه که راه درستی رو رفته  

-  متاسفانه اتفاقی که تو دنیا افتاده اینه که رسانه ها مخصوصا سینما و تلوزیون مرتب تبلیغ دوران سرخوشی جوونی رو می کنند بهتره بگم بمباران تبلیغاتی میکنند و به مردم القا میکنند که این دوره و هوسباز ی های اون ، بهترین دوران زندگی انسانه و سعادت یعنی اینکه تمام عمرت مثل دوره جوونی زندگی کنی و دنبال هوست بدوی ( به زعم اونها عشق) -  اگه توجه کرده باشید خیلی راحت میشه دید که سن دوره جوانی در دنیا بالا رفته ( مثلا اگه در صد سال پیش سن جوانی تا 25 سال بود الان تا 35 سال رسیده ) یعنی سن بالا میره ولی شخص همچنان مثل دوره جوانیش رفتار می کنه و این چیزیه  که توسط رسانه ها تبدیل به یه ارزش  شده - و کلک دیگه ای که می زنند و اون رو تو فیلمهاشون مرتب تبلیغ می کنند اینه که اگه با رسیدن به جنس مخالف ( چه با ازدواج یا غیر اون ) به اون حال و هوای خوبی که در اوهام و خیالاتت داشتی نرسیدی این از اشتباه بودن  هوا و هوس تو نیست بلکه تو در انتخاب معشوقت اشتباه کردی و البته حق داری تا اشتباهت رو جبران کنی و دنبال کیس دیگه ای بری و این راه حل شیطانی باعث میشه چنان جوون در این دور باطل گرفتار بشه که شاید هیچوقت از دوره جوونی عبور نکنه و وارد دوره بلوغ فکری نشه

-  و نتیجه این میشه که ملت رو نگاه میکنی سن ها بالا رفته ولی همچنان اکثر مردم در دوره جوانی خودشون موندند خیلی ها ازدواج نمی کنند چون نمی خوان وارد مرحله بعدی زندگی بشن ، خیلی ها ازدواج کردند ولی هنوز حاضر نیستند نقش پدری یا مادری و مدیریت خانه و خانواده رو بپذیرند حتی اگه بچه دار هم بشن تربیت بچه براشون بی اهمیته و همچنان مشغول به خواهش های دل خودشونند 

- سینما و تلویزیون در دوران گذشته ضربه های سنگینی بر سبک زندگی مردم زده ، و البته چیزی جز خود رسانه نمی تونه خسارتهای ایجاد شده رو جبران کنه چون تاثیر گذاری زیادی روی مردم داره 

تجربه من میگه بهترین راه غلبه بر شهوت همون ازدواجه - چنان تو دهن ادم می خوره که عین سنگ میشی دیگه قر و قمیش هیچکس روی مغزت نمیره - من یه مدت کوتاه متاهل بودم و بعد طلاق گرفتم - تنها نکته مثبت این ازدواج همون آزادی فکریه که پیدا کردم الان با خیال راحت تو جامعه و با افراد مختلف طرف میشم و با فکر راحت به اهداف و برنامه های خودم فکر می کنم نه ایما و اشاره های این و اون - قبل از ازدواج فکر میکردم ازدواج نکردن بهتر از یه ازدواج بد داشتنه ولی الان می فهمم یه ازدواج بد داشتن ( حالا نه خیلی فاجعه) از مجردی بهتره چون تا آدم مجرده فکرش مشغول جنس مخالفه و نمی تونه  روی کار و برنامه هاش و پیشرفت تو زندگی تمرکز کنه  --  البته یه نکه ای هم هست که اصل مشکل مشغولیت ذهنی به شهوات ، مال آقایونه و جهاد واقعی رو اونها باید انجام بدن  تا فکرشون آزاد بشه 

سلام من خانم مجرد33ساله ای هستم که ازبچگی دچاریلوغ زودرس شدم وهمیشه بامساله جنسی وجنس مخالف درگیربودم،امابایدبگم الحمدالله نه خودارضایی کردم نه دوست مذکرداشتم،بایدبگم باوجودشدت این نیازبه همراه احساس تنهایی وفشارعاطفی شدیدی که به خانمهاواردمیشه،اگه روابط ماتنظیم باشه و خظ مشی زندگی مااسلام باشه خیلی راحت تر به خاطرخدامیشه تحمل کرد،درواقع باعدم تفکربه موضوع تنظیم روابط چه مونث چه مذکر ومبناقراردادن اسلام ورعایت نکات کمک کننده دیگه میشه ازاین مرحله عبورکرد،اون دسته از دوستانی که جامعه روموردانتقادقراردادن محق هستن ضمن اینکه بایدبه نوع معیارهای خودشون اولویتها سختگیری های خودشون هم دقت کنن تاانشاءالله بسترازدواج فراهم بشه،بنده هم چون درزندگیم فقط یه خواستگارجدی داشتم...نتونستم ازدواج کنم.

 

نکته آخر اینکه استادباپرداختن به مساله جنسی درجمع جوانان هم تکلیف ووظیفه موقت اونهارومشخص کردن هم به طورکلی فرمودن انسان دائمادرحال مراقبت بایدبشه که گاهی مصادیق متنوع ومتفاوت هست وگاهی مثل جوانی بیشترحول مسائل جنسی میگرده.درهرصورت شماتادردنیا هستی دائم درمسابقه ومبارزه هستی.حالاممکنه تقدیرت مثل بعضی ازبزرگان متاهل شدن نباشه پس یکی ازموضوعات مراقبتت میشه عاطفی جنسی

بسم الله

می گویید همه جا میدان مبارزه است مبارزه کن تا قوی شوی !

با شهوت هم همینطور ! با شهوت  مبارزه کن تا قوی شوی !

درست است اما نه کاملا.

برای دروغ و غیبت و سایر گناهان درست است . باید با آنها مبارزه کرد تا قوی شد

ولی آیا غیبت مثل شهوت و نیاز به همسر یک نیاز است؟ دروغ چطور؟

قضیه ی شهوت متفاوت است . انسان نمی تواند با نیازهای طبیعی خودش بجنگد!

می دانم که روزه را مثال خواهید زد. روزه بصورت محدود برای یک ماه آن هم چند ساعت در روز است.این جنگ و مبارزه نیست. این یک محدودیت مقطعی است.

در جامعه ی امروزی برای یک پسر که از 15 سالگی بالغ می شود تا در 30 سالگی ازدواج می کند ،آن چیزی که شما از آن صحبت می کنید یک سرکوب گری و مبارزه ی حدودا 15 ساله است.

امیدوارم بی ادبی تلقی نشود اما این صحبت ها از روی شکم سیری است .بجای جوان امروزی نیستید تا او را درک کنید . هیچ کس قادر نیست با نیازهای طبیعی اش 15 سال مبارزه کند.

بهتر نیست بجای اینکه همیشه توپ را در زمین جوانان بیچاره بیندازید بر سر مسئولان این حوزه فریاد بکشید؟

همواره از صحبتهای استاد نهایت بهره را می برم اما با این سخن ایشان بشدت مخالفم امیدوارم حمل بر بی ادبی نشود.

و السلام

سلام

 

خواهش میکنم از استاد حفظه الله درخواست کنید در این یک سلسله جلسات صحبت کنند

 

اصل مشکل 

راه حل ها

 و...

 

ان شاءالله پیش از پیش موفق باشید

التماس دعا

۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۰۶ حسین از پاکستان

نمی دونم چرا اینقدر سوءتفاهم شده در بخش کامنت ها

 

فقط می خواستم یک بار دیگه یاد آوری کنم ، که استاد منظورشون که فلسفه ازدواج نبوده

 

یک باره دیگه کلیپ رو گوش کنید تا بفهمید ، که منظور اینجا فلسفه آزمایش و ابتلا هستش

 

اینجا منظور‌ چیز دیگری هست 

دلیل آزمایش ها و فتنه‌ها منظور هست

وگرنه خوب این از بدیهیات هستش که ازدواج امر بسیار پسندیده ای هست

 

نمی دونم چرا این کلیپ رو دوستان متوجه نمی شوند

رفقا...

 

لایو های آقای شمقدری با آقای ایزدخواه رو ببینید و خودتون قضاوت کنید ...

واقعا راه چیه ؟

یه فرهنگ صحیح ازدواج زود با در نظر گرفتن پیش بینی های لازم ویا 

خود ارضایی ؟!!! و یا هیچکدوم 😐

من که می گم دوش سرکه بگیریم 😂😂😂

سلام به خانم فاطمه
متاسفانه امکان پاسخ دادن به یک کامنت در سایت وجود نداره

متاسفانه شما کامنت من رو درست متوجه نشدید.

من همموافق شما هستم که فلسفه ی وجود غریزه جنسی مبارزه با اون نیست تا قوی تر شویم بلکه گفتم این حرفی هست که استاد پناهیان میگن بعد هم گفتم اگر فلسفه ی شما از وجود غریزه ی جنسی رو بپذیریم اون وقت باید خدا ازدواج رو هم حرام می کرد تا ما خیلی خیلی قوی بشیم. و از این تناقض به این نتیجه می رسیم که فلسفه ی وجود غریزه ی جنسی این نیست.

بعد هم ینده نظر خودم رو گفتم. گفتم به نظر من فلسفه ی وجود غریزه ی جنسی این هست که شخص در سن بلوغ از پس ازدواج و همسرداری بربیاد. و منشا تناقضی که ما باهاش داریم دست و پنجه نرم می کنیم و تا سن ها 20 تا 30 و بلکه هم بیشتر ازدواج می کنیم مسیر آموزشی غلطی هست که جامعه برای ما درنظر گرفته.

و بعد هم راه حل خودم رو دادم

باید آنوزش های کاربردی به فرزندانمون بدیم تا اون ها حوالی سن بلوغ از پس هزینه ها و مهارت ها مورد نیاز برای ازدواج بر بیان.

از مجموعه بیان معنوی می خوام که پاسخ بدن تا اگر من اشتباه می کنم فهمم که درستش چیه.

با تشکر

۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۶:۴۲ فاطمه علی نژاد

من کامنت ها را خواندم به موضوعی برخوردم:

 

" اگر خدا غریزه رو قرار داده تا ما قوی بشویم پس چرا ازدواج را حرام نکرده؟"

یا اگر فکر میکنید برای اینکه خویشتن دار باشید ازواج نکنید:

در جواب چنین دوستانی باید بگویم  که هدف از ازدواج تنها امر جسمانی و ارضای جنسی نیس.... خداوند در سوره بقره آیه187 می فرمایند که زن و شوهر مثل لباس برای همدیگر هستند 

و اینکه یکی از اهداف ازدواج اینست که مرد و زن همدیگرا کامل کنند و باهم به کمال برسند...

سوره نبا آیه 8: و خلقناکم ازواجا= شما را زوج آفریدیم

اگه قرار بود برای خویشتن داری ازدواج نکرد پس چطور نسل انسان ها ادامه دار شود؟ خلقت انسان زیر سوال میرود در نتیجه ازدواج از لحاظ جنسی هم مهم است البته برای ازدیاد نسل و...

و اینکه امامان و پیامبران اُسوه ی خویشتن داری بودند و هستند ولی ازدواج هم کرده اند و به نظر شخص بنده اینکه:

"اگر قرار باشد ما خویشتن دار باشیم پس ازدواج نکنیم و اگر خدا ازدواج را حلال کرده یعنی خویشتن داری بی خویشتن داری"

صد در صد غلط است

 

خداوند در انسان یک دسته نیاز های "طبیعی و غریزی" در انسان قرار داده مثل نیاز به آب و هوا و پوشاک که البته خداوند پاسخ به این نیاز ها رو هم در طبیعت قرار داده و البته قدرت آگاه شدن از آنها را نیز در انسان قرار داده

و همچنین خداوند غریزه جنسی رو در انسان قرار داده و پاسخ این نیاز هم در طبیعت آفریده شده و البته قدرت آگاه شدن از این نیاز طبیعی هم در ما قرار داده شده

غریزه جنسی در انسان وحود داره ولی خداوند نفرموده که غریزه رو سرکوب کنید بلکه کنترلش کنید و این کنترل کردن با ازدواج و همسر گرفتن صورت می پذیره به همین دلیل پیامبر فرموده که با ازدواج نصف دین کامل میشه

و البته نباید فراموش کنیم که ما انسان ها چیزی بیشتر از نیاز های مادی خودمان و غرایز حیوانی هستیم و آفریده شده ایم تا نیاز های برتر و بنیادی خودرا کشف کنیم تا دلمشغولی و سرگردانی ما آرام بگیرد که خداوند برای درک نیاز های برتر و بنیادی ما هم، راهنمایان و اسوه هایی فرستاده

که میتوانیم به آنها مراجعه کنیم

با سلام

بحث سر نحوه ی مواجهه با غریزه جنسی است که برخی میخواهند کلا وجود زن و جذابیت ها با بی حجابی زن عادی شود که این اشتباه است تعادی شدن زن و جذابیت ها ی او هم به زن اسیب می زند هم به مرد و هم خانواده و جامعه. عادی شدن به معنی محو نیاز جنسی نیست بلکه یعنی نابوددی توانایی لذت بردن و درخواست لذت های عمیق تر از سوی مرد که ممکن است در دنیای اطرافش پاسخ دهنده ای برای ان پیدا نکند و کار به نابودی و افسردگی و... می کشد مگر اینکه مبارزه با نفس کند. برای زن هم عادی شدن جذابیتهایش و از چشم افتادن او جذاب و مفید نیست زن دوست دارد محبوب و معشوق باشد که برای عادی نشدنش و حفظ خود و خانواده و دیگران دستور حجاب آمده است. زن هم باید با میل تبرج خود برای همه، برای حفظ خود جهاد کند.

در بعد از ازدواج هم مبارزه هست و اینطور نیست که میزان عفت انها کمتر از افراد مجرد در جامعه باشد بلکه در زندگی مواقعی و ازمایش هایی است که باز باید جهاد با نفس داشت و حتی تفاوتهای بین زن ومرد از جهات گوناگون بیانگر این مبارزه مداوم می باشد.

نتیجه اینکه نمی شو از شر شهوت جنسی و بقیه شهوات خلاص شد بلکه باید در تمام زندگی از افراط و تفریط در انها مراقبت کرد و کنترل کرد که با جهاد با نفس بدست می اید.

تهایت بحث میشه مباحث تنها مسیر که باید بخونیم و ....

سلام خدمت بیان معنوی 

 

سخنان استاد رو باید جمع کرد و کامل و همه جانبه منتشر کرد که دچار سوء تفاهم نشه !

حل فرهنگ ازدواج تو جامعمون که خود ارضایی و امثال آن توش کم نیست از اوجب واجباته ...

بله باید مراقبت هم کرد ولی قرآن اول میگه ازدواج کنید بعد میگه تا موقعی که فراهم شه مراقبت کن ...

 

لطفا نظرم رو کامل پخش کنید .

 

ممنون از زحمات بی دریغتون 

بسیار خوب، اگه فلسفه ی وجود غریزه جنسی این هست که ما باهاش مبارزه کنیم تا قویتر بشیم، پس چرا خدا کلا ازدواج رو حرام نکرد تا ما تا آخر عمر قوی تر و قوی تر بشیم؟

به نظر من اتفاقا خدا غریزه جنسی رو در سن پایین قرار داده تا ما در همون سن ازدواج کنیم. اما به دلیل مسیر تربیتی نادرست ما تا 25 سالگی و بلکه بیشتر این توانایی رو پیدا نمی کنیم.

اگه از همون سن پایین به بچه هابه جای مطالب از پایه عبث مدارس، مهارت های کاربردی آموزش داده بشه تا اون بتونه توی 15 سالگی و 16 سالگی هزینه های زندگی رو بده چه مشکلی هست؟

اما ما مثل کبک سرمون رو کردیم زیر برف و میگیم فعلا درست رو بخون اون هم نه یک سال و دو سال.

 

باز هم میگم طبق فلسفه ی حرف جنالعالی(که به شخصه شما رو دوست دارم) خدا باید ازدواج را حرام می کرد تا ما خیلی خیلی قوی تر بشیم. پس طبق حرف شما خدا اشتباه کرده که چیزی به اسم ازدواج رو حلال کرده و نه تنها حلال کرده بلکه کلی هم اجر و منزلت قرار داده برای کسی که ازدواج میکنه

اما طبق فلسفه ای که بنده گفتم این جامعه ی ما هست که داره اشنباه میکنه و بچه ها رو درمسیری قرار میده که اون ها تا 10 سال بعد از بلوغ هم امکان ازدواج ندارن.

آقا این منبعش چی بوده ؟ اگه میشه زود منتشر کنید. مال کدوم سخنرانی حاج آقا بوده ؟؟؟

پاسخ:
سلام و احترام
صوت مرجع این کلیپ منتشر نشده است.

دوست عزیز بنده خوب خدا ...فکر میکنید در ازدواج چ خبره؟ در ازدواج با تمام امکانات مادی هم یه جاهایی باید مراقبت کنید.

تو ازدواج هم یه جاهایی نیاز جنسیت اونطور ک میخوای تامین نمیشه. چرا چون شرایطش نیست ...ممکنه همسر ادم مدتهای طولانی مریض بشه ...ممکنه اتفاقاتی بیوفته که دقیقا اون موقعی ک نیاز داری نتونی برسی دو ساعت تا چشمه چیه ...بگو دقیقه...

باید تمرین کرد...حالا یکی میگه خوب بدون ازدواج و راه های دیگر...احساس مالکیتی که انسان داره به عشقشش اگر از راه درست تامین و درک نشه سرخورده میشه .. رابطه داره اما لذت نداره ... حس بی اعتمادی و...

خلاصه اینکه فرهنگ هم درست بشه فکر نکنید دیگه حله یه عالمه مقایسه و دام برای افراد متاهل هست که همش به دلیل ضعف در کنترل شهوت هست...تازه اولشه :)))

ب نظرم مباحث راحت طلبی و رنج حاج اقا رو حتما گوش بدید.

انشالله خوشبخت بشید.

 

 

 

از استاد پناهیان درخواست دارم بیشتر در این مورد سخنرانی کنن

در جواب به کامنت بالا

واقعاً شما ایرانیها که نعمت اینچنین اساتیدی دارید ، بعضی ها تون چقدر نادانید

آخر این چه کامنتی بود که شما کردید

بنده یک پاکستانی هستم و به خاطر این کلیپ استاد زندگی من تغییر کرد

شما چرا این اتهام را به خود خدا وارد نمی کنید

جوری که شما تحلیل کردید ، پس مقصر اصلی خود خداوند هستش یا شما خدا رو هم قبول ندارید؟

خوب معلومه خدا اگه می خواست همه زن می گرفتند ، و استاد هم دارند همین رو توضیح می دهند که خدا چرا دنیا را از اول بهشت نیافریده

اصلن دلیل خلقت انسان چی هستش می دونید؟

اگر نه بروید و آن قسمت سخنرانی استاد را گوش بدهید که در آنجا این را هم به خوبی توضیح داده اند ، که انسان اگر در مشکلات ، خدا را تکیه گاه قرار ندهد قطعاً روانی می شود

 

پس حرف شما متین ، ... بله عقده ای خواهد شد ... روانی خواهد شد ، اگر صرفاً از یک گناه خودداری کند ، بدون آنکه انگیزه دیگری برای آن تقوا داشته باشد ، و آن هم خود خداوند هستش

من در آخر پای استاد را می بوسم که رهنمودهای ایشان برای ما جوانان پاکستانی مشعل راه و راه گشا می باشد ، و ایشان نعمتی عظیم برای تمامی امت اسلامی هستند ،

قدر ایشان بدرستی در آینده شناخته خواهد شد

سلام

ما به آب نیاز داریم و به غذا نیاز داریم به همسر از لحاظ جنسی و غزیزی نیاز داریم و همچنین از لحاظ عاطفی به همسر احتیاج داریم 

فرض کنید 

یک فرد که احساس تشنگی می کند می گوید آب می خواهم 

می گویی آب فعلا نیست دو ساعت راه برو تا به رودخانه برسی  او دوساعت می رود اگر آب نبود حداکثر تا سه روز می تواند نبود آب را تحمل کند 

در غیر اینصورت خواهد مرد

و غذا و ازدواج هم همینطور 

 ازدواج نکردن باعث ابتلا به   بیماری های روانی می شود 

چرا به جای اینکه شرایط را محیا کنید اینطور حرف می زنید  درست است حرف های شما برای کسانی که هوس بازند و زن دارند ولی نا شکر 

ودنبال عیاشی هستند 

ولحظه ای جوان مجرد را درک  کنید به فریادش برسید 

فرهنگ را عوض کنید 

فرهنگ جهیزیه گران و کامل و مهریه بالا را نابود کنید 

جوانها را یاری کنید تا خدا شما را یاری کند

برای ازدواج جوانها بسیج شوید 

 

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...